Skocz do zawartości

malibu

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malibu

  • Urodziny 28.01.1958

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Rybie
  • Hobby:
    Brydż

Ostatnie wizyty

1 272 wyświetleń profilu
  1. malibu

    RUNDLL

    Nie doczekawszy się jakichkolwiek wskazówek, zacząłem eksperymentować z rejestrem. Finał - reinstalacja systemu. Zamykam temat.
  2. malibu

    RUNDLL

    Temat na nowo aktualny. Komunikat o błędzie pojawił sie wczoraj wieczorem w trakcie przeglądania internetu. Przywróciłem wszystko do stanu sprzed modyfikacji. Nadal nie wiem czy plik TaskSchedulerHelper.dll jest powiązany z jakąś aplikacją i nie mam pojęcia w jaki sposób znalazł się w c:\ Documents and setings/Właściciel/Pulpit/Moje Dokumenty. Może to jakaś pozostałość po odinstalowywanych programach. Bywało, że w trakcie deinstalacji wyłączali mi prąd. Kilka dni temu skorzystałem z programu AdwClanner w zwiazku ze śmieciami, które nałapałem. Prośba o pomoc nadal aktualna. Czy będą potrzebne nowe logi?
  3. malibu

    RUNDLL

    Od chwili kiedy poczyniłem w. wymienione czynności - nie. Jeśli problem nie wystąpi do połowy przyszłego tygodnia, zamknę temat. Dzięki.
  4. malibu

    RUNDLL

    Witam. Od ok. miesiąca pojawia się na ekranie "RUNDLL- Wystąpił błąd podczas ładowania TaskSchedulerHelper.dll, nie można odnaleźć określonego modułu". Pojawia się raz na trzy uruchomienia komputera. Nie zauważyłem by był powiązany z jakąś konkretną aplikacją. Skorzystałem z rady kolegi i ściągąłem ze strony producenta oryginalny plik i wkleiłem do katalogu c:/windows/system32. Nie pomogło. Jakiś rok temu próbowałem skorzystać z Combofixa, ale przerwałem z powodu braku wiedzy komputerowej. Proszę o pomoc. Załączam logi Dzisiaj tj.21.07.2015 r udało mi się ustalić, że jednak ww. komunikat odnosi się do programu Glery Utilities, który jakiś czas temu został zaktualizowany. Prawdopodobnie od tej pory wystąpił ten problem. Zrobiłem tak 1. wyszukałem gdzie na dysku c: umiejscowiony jest plik TSH.dll. Wynik - pierwszy w katalogu c:/windows/system32 gdzie go umiejscowiłem osobiście za namową kolegi, drugi w katalogu Documents and setings/Właściciel/Pulpit/Moje dokumenty 2. nadałem obu plikom rozszerzenia .old 3. odinstalowałem Glary Utilities programem revo Uninstaler z opcją dogłębną 4. posprzątałem Eusing Free Registry Cleannerem 5. restart komputera i usunięcie obu plików TSH.dll 6. zainstalowałem najnowszą wersję Glary Utilitie 5 Teraz testuję komputer. Mam nadzieję, że nie nabroiłem. Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedż. 28.07.2015. Wydaje się, że wszystko wróciło do normy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...