Skocz do zawartości

sky

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, Mam problem z obsługą zewnętrznego dysku podpiętego pod router RT-N65U poprzez port USB. Dysk zewnętrzny to Hitachi Touro Desk Pro sformatowany w systemie plików NTFS (inny system plików np. FAT32 odpada, gdyż przechowuję na dysku duże pliki video). Po przekopiowaniu z dysku twardego komputera katalogu ze zdjęciami (207 szt.) na dysk zewnętrzny, katalog zawiera 134 zdjęcia a pozostałych nie ma. Co ciekawe właściwości folderu pierwotnego wskazują na zajęte miejsce 192 MB a poprzegraniu na dysk zewnętrzny 69 MB gdzieś "ucieka" i katalog ma już 123 MB. Dzieje się tak po przegraniu na dysk zarówno całego katalogu jak i zdjęć pojedyńczo. Co jeszcze ciekawsze, próba skasowania katalogu ze zdjęciami z dysku zewnętrznego po pewnym czasie zostaje przerwana komunikatem, iż ten katalog nie może być skasowany. Po kliknięciu "Anuluj" we wnętrzu owego katalogu pojawiają się wcześniej nieobecne zdjęcia. Próba dogrania do nich brakujących z pierwotnego katalogu skutkuje ponownym zniknięciem tych zdjęć. Gdy dysk podłączony jest bezpośrednio do komputera, takie zjawisko nie występuje. Przeskanowałem dysk na obecność błędu i nic wystąpiło. Przeskanowałem również komputer na obecność wirusów i również nic nie wykryto. Wszystkie updaty są zainstalowane. System to Win XP Pro SP3. Firmware routera jest najnowszy 3.0.0.4.372_1363-g8a09f11. Wcześniej takie problemy nie występowały. Co jest ich przyczyną i jak się jej pozbyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...