Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Problem z tego wynika, że nie jest po stronie komputera, tylko po stronie dostawcy lub sprzętu, może router, modem zawodzi. Jak się problem rozwiązał, to wskazuje na winę po stronie dostawcy raczej. Tu też trzeba by było jeszcze sprawdzić inne podłączone do sieci urządzenia, jak na nich internet się zachowuje.
  3. Typowe powody, dlaczego tak się dzieje: 1. Niektóre strony i odtwarzacze (zwłaszcza tych platform streamingowych lub gier) mogą wykorzystywać mechanizmy blokujące odtwarzanie dźwięku w tle, lub automatycznie zatrzymywać odtwarzanie przy minimalizacji okna czy zmianie karty. 2. Chrome i inne przeglądarki mają swoje ustawienia i ograniczenia odtwarzania multimediów w tle. Sposoby, które mogą pomóc: 1. Sprawdzenie ustawień Chrome Upewnij się, że nie masz włączonych restrykcji odtwarzania mediów w tle: Wejdź w chrome: //settings/content/media (adres wpisz w pasku adresu). Sprawdź ustawienia dotyczące odtwarzania dźwięku. 2. Użycie trybu "programowego" odtwarzania na tle Chrome domyślnie powinien pozwolić na odtwarzanie w tle, ale niektóre strony mogą blokować od tego zależnie od mechanizmów własnych. Spróbuj zachować stronę w tle i odtwarzać ją w innej karcie lub nawet aplikacji. 3. Rozwiązanie za pomocą specjalnych narzędzi: Rozszerzenia Chrome typu "Background Play" lub odtwarzacz audio w tle: Szukaj w Chrome Web Store dodatków umożliwiających odtwarzanie audio w tle. 4. Użycie specjalnej aplikacji lub "pop-up" Spróbuj otworzyć stronę w nowym oknie jako osobne okno (nie jako zakładka), wtedy odtwarzanie może się kontynuować mimo minimalizacji. Połóż kursor na odtwarzaczu i kliknij "expand" lub pełny ekran, później spróbuj zminimalizować. 5. Alternatywa - użycie innej przeglądarki Czasem Chrome ma ograniczenia, a Firefox czy Edge mogą mieć lepsze wsparcie odtwarzania w tle. Podsumowując: Upewnij się, że masz włączone odtwarzanie w tle w ustawieniach Chrome. Użyj osobnego okna albo trybu pełnoekranowego, który pomaga w zachowaniu odtwarzania. Możesz też rozważyć korzystanie z rozszerzenia Chrome, które wymusza odtwarzanie audio w tle. Przetestowałem u siebie tę stronę i odtwarzanie i działa odtwarzanie w tle nawet jak mam inne przeglądarki otwarte, także nie wiem, w czym problem, sprawdź ustawienia w Chrome wpierw.
  4. Dlaczego nie będzie modemu od dostawcy? Nie chcesz? Wolisz własne rozwiązania?
  5. Wczoraj
  6. Ok, zrobiłam formata, internet NIBY działa, ale chodzi10 razy wolniej, niż poprzednio i strony mi się często nie wczytują (a wcześniej też specjalnie bystry nie był, bo mobilny). Niby sterowniki poinstalowane, ale ogólnie jest drama. Co może być przyczyną? Edycja: Problem taki jak w wątku poniżej, tylko inna sieć, dioda w modemie świeci się cały czas na zielono, a przy wyłaczonym komputerze, a podłączonym do prądu miga na zielono: http://forum.jdtech.pl/Watek-huawei-e3131-problem-z-siecia-tylko-zielona-dioda Edycja 2: Problem się sam rozwiązał..
  7. Gdy odtwarzam jakiś film ze strony https://dlive.tv to gdy przełączę się na inną zakładkę albo inną przeglądarkę internetową albo zminimalizuję okno przeglądarki w której odtwarzana jest strona https://dlive.tv to zrobi się pauza i dopiero zacznie się dalej odtwarzać gry jest aktywna strona internetowa https://dlive.tv Jak ustawić tą stronę żeby coś innego robić na komputerze i żeby odtwarzanie strony https://dlive.tv było słychać w tle? Jeszcze wczoraj to było możliwe ale dzisiaj żeby słuchać strony https://dlive.tv musi być ta strona wyświetlona na monitorze. Używam przeglądarki internetowej Google Chrome.
  8. Ostatni tydzień
  9. ///nie będzie routera od dostawcy. Będzie wkładka sfp do routera/swicha. Od niego będzie 8 wyjść kablowych - 2 do AP wiszących na suficie( musząbyć zasilane przez kabel internetowy bo nie ma jak podłączyć zasilacza), 3 gniazda do podłączenia dekodera jamboxa i 3 gniazda do komputerów.
  10. Ok, ale zależy, co chcesz zrobić. Router możesz wykorzystać jako mostek, podłączysz go po kablu do modemu i dzięki temu w domu będziesz miał większy zasięg WiFi, np. w miejscu, gdzie jest słaby, do tego masz porty 4 LAN do wykorzystania. Rozumiem, że modem do światłowodu GPON masz od dostawcy sieci? Teraz tak, switch da ci to, że rozgałęzisz sieć LAN na kilka urządzeń w danym pomieszczeniu, czyli przewodowo, lub puścisz ze switcha do innych pomieszczeń przewody. Jeśli z kolei chcesz mieć WiFi, tam, gdzie zasięg jest słaby w domu, np. na piętrze domu, bo sygnał z modemu tam słabo dociera, to możesz użyć Reapetera WiFi. Koszt takiego urządzenia to ok. 50 zł, zależy gdzie kupisz i jakiej marki. Reapeter działa tak, że przedłuża, wzmacnia sygnał sieci WiFi w miejscach, gdzie sygnał jest słaby. Ja zam. z kolei korzystam z takich rozwiązań jak i mostka za pomocą routera LAN.
  11. Witam, stoję przed dylematem co mam kupić - router przewodowy czy switch. Nie rozumiem różnić w ich działaniu. Moja sieć jest w tej chwili tak skonstruowana, że wchodzi przewód światłowodowy do domu na poddasze i stąd mam rozciągnięte przewody do każdego pokoju do gniazdka + 2 przewody wychodzą na suficie (na każdym piętrze po jednym) żeby podpiąć urządzenie do sygnału wifi. Poprzedni właściciel zabrał urządzenia ze sobą i nie wiem z jakich urządzeń korzystał. Na pewno urządzenia do wifi muszą być zasilane przez poe. I na pewno 3 porty muszą obsługiwać dekodery jamboxa. Łącznie potrzeba 8 portów. Dostawca Internetu powiedział że co kupię to mi podłączy. Czy możecie polecić jakieś urządzenie które będzie to dobrze obsługiwać?
  12. Logi sprawdzone, czysto. Nic w nich nie znalazłem.
  13. Mogę prosić o sprawdzenie tych logów? Tak na wszelki wypadek, bo komputer jak na razie działa bez zarzutu. Z góry dzięki.
  14. W logach nic niepokojącego nie znalazłem, drobne czyszczenie tylko. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! Po restarcie komputera pokaż otrzymany "Fixlog" na forum, jest w tym samym miejsciu co apka "FRST". Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Natomiast jeśli chodzi o Minidump... Masz tylko jeden powtarzający się BSoD, a mianowicie: 0x0000001A MEMORY_MANAGEMENT - Błąd sprzętowy zarządzania pamięcią. Rozwiązanie: -Sprawdź pamięć RAM odpowiednim programem diagnostycznym. Zobacz pomocny temat jak dokonywać analizy pamięci RAM. -Uaktualnij system, wszystkie łatki wgraj z Windows Update -Uaktualnij sterowniki w systemie, tutaj możesz to zrobić na piechotę, pobierając każdy potrzebny ze stron producenta podzespołów komputera lub użyc do tego celu darmowej aplikacji "Driver Cloud", lub "Snapy Driver Instaler" - Sprawdź, w jakim stanie masz dysk twardy, pobierz darmowy "Crystal Disk info" i po jego uruchomieniu, powiększ okno programu tak, aby były widoczne w nim wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen tego okna i pokaż na forum. - Kolejna rzecz to reset BIOS do ustawień domyślnych i jak jest jego nowsza wersja, aktualizacja. - Naprawa bibliotek systemowych, uruchom "Wiersz poleceń", skrót klawiaturowy "Windows + R", w pole uruchamiania wpisz "CMD" i zatwierdź "OK" lub "Enter" na klawiaturze. W "CMD" wpisz komendę : sfc /scannow Zatwierdź "Enter" -Naprawa błędów na dysku twardym, w "CMD" wpisz komendę: chkdsk /f /r Zatwierdź "Enterem" na klawiaturze.
  15. Nie ma za co. Czekam na dalsze wieści, co uda Ci się z tym dyskiem zrobić.
  16. Licencja jest, klucz przejdzie ten sam z Windows 10, tu się nie masz co martwić. Jeśli chodzi o to czy komputer za słaby...to nie, nie jest za słaby, ja Windows 11 instaluje na 15-letnich laptopach i jest Ok. Te ograniczenia i wymagania, można pominąć, tak gwoli ścisłości. Ale jak to lapek firmowy to nie ma o czym mówić. Temperatury możesz zobaczyć prostszym darmowym "HWMonitor". On chyba nawet nie wymaga instalacji. Ok, to czekam na dalsze wieści z Twoich poczynań.
  17. Witam, Mam świeżą instalację Win11 Pro w wersji 24H2, na nowym, 1TB dysku M2 Samsunga. Od czasu instalacji męczą mnie BSOD-y. Pierwszych nie zdążyłem zarejestrować, tzn. zauważyć czego dotyczą, dopiero po wyłączeniu automatycznego restartu dowiedziałem się, że problem leży w Memory_Management. Sam nie potrafię dociec gdzie leży problem i jakie sterowniki kolidują z Windows. Proszę o pomoc! Link do 3-ch plików minidump... 28/04/25 godz. 23:03 - 042825-10187-01.dmp 29/04/05 godz. 17:04 - 042925-9953-01.dmp 29/04/05 godz. 17:14 - 042925-10375-01.dmp ... poniżej: https://drive.google.com/file/d/1dqIx0Uz_b0njuwkn4FYZVmLjN3GcbzEo/view?usp=sharing Pozdrawiam Shortcut.txt FRST.txt Addition.txt
  18. Wcześniejsza
  19. Nie mogę go uaktualnić do 23H2, bo to komputer firmowy, nie ma licencji na Win11 i poza tym jest on za słaby na Win11 i nie przepuści nawet instalacji. Zaraz sprawdzę aktualizację sterowników. Temperatur nie sprawdzałem, ale zaraz je sprawdzę za pomocą np. AIDA64 i dam tutaj znać podczas zwykłej pracy - jest to komputer firmowy, więc nie ma nim żadnych gier, ani nie jest on do grania. Zrobię to co napisałem o naprawie bibliotek systemowych i dam tutaj całe info jak skończy się wszystko robić. Pozdrawiam.
  20. W "FRST" wszystko zrobione, w "Malwaresbytes" też. Dyski twarde są OK. Co do wieszania się jeszcze, to uaktualnij system, wszystkie łatki, sam system też dobrze by było uaktualnić do wersji 23H2. Dalej aktualizacja wszystkich sterowników, tu możesz je pobrać ręcznie ze strony producentów podzespołów, lub zobaczyć darmowy program do tego celu "DriverCloud" czy "Snappy Driver instaler". A co z temperaturami? Sprawdzałeś je podczas normalnej pracy i obciążenia, np. podczas gry? Zrób jeszcze naprawę bibliotek systemowych w "Wierszu poleceń", uruchom go przez naciśniecie skrótu: Win +R W pole uruchamianie wpisz "cmd" i zatwierdź "OK" lub "Enterem" na klawiaturze. Wpisz komendę, lub skopiuj i wjklej: sfc /scannow Zatwierdź "Enterem" do wykonania. Po wykonaniu naprawy wpisz jeszcze komendę lub skopiuj i wklej: DISM /online /C1eanup-1mage /RestoreHea1th Zatwierdź "Enterem".
  21. W "Crystal Disk Info: nie widzę nic niepokojącego, ale to nie znaczy, że jest dobrze. "CHKDSK" napotkał problemy za to i wykrył masę błędów. Niby jakaś naprawa została zrobiona. Spróbuj odzyskać ponownie dane z dysku. Jak to się uda, sformatuj go i spróbuj ustawić system plików NFST. Nie dobrze też, że nie wychodzi aktualizacja oprogramowania. Jak ten błąd brzmi? Jak masz gwarancję, to odsyłaj dysk do serwisu. Jak nie to to co pisałem wyżej i po formacie testuj dysk, nie mniej zdjęcia przechowuj jeszcze w innym miejscu w razie czego.
  22. W "FRST" wszystko zrobione. Jeszcze drobne sprzątanie tylko. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.
  23. Po odzyskaniu plików za pierwszym razem nie dokonywałem formatu. Możliwe, że dysk jest jeszcze na gwarancji. Próbowałem aktualizować oprogramowanie dysku, ale pojawiał się błąd. Komendy chkdsk zwracają komunikaty jak w załączeniu. check disk .txt
  24. Nie ma za co. Program Crystal Disko Info ma opcję pracy w tle i Stary z Windows, może stałe monitorować dysk twardy, postać jego stan i zużycie. Jak biedzie się coś działo niepokojącego to cię ostrzeże.
  25. Ciekawy przypadek, z tego co odpisujesz to dysk jest uszkodzony na moje oko. Sprawdzałeś parametry tego dysku? S.M.A.R.T.? Po odzyskaniu zdjęć formatowałeś go? Jest on na gwarancji? Kontaktowałeś się z pomocą techniczną Samsunga w tej sprawie? Zrób jeszcze naprawę plików na tym dysku z poziomu Windows, nie wiem czy to ma sens, ale zrób tak: * Podłącz dysk SSD do komputera. * Otwórz Wiersz polecenia jako administrator (wpisz "cmd" w pasku wyszukiwania, kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz "Uruchom jako administrator"). * W oknie wiersza polecenia wpisz polecenie: chkdsk /f /r X: Zastąp X: literą przypisaną do Twojego dysku zewnętrznego. * /f: naprawia błędy na dysku. * /r: lokalizuje uszkodzone sektory i odzyskuje z nich informacje (ten proces może potrwać dłużej). * System może zapytać, czy chcesz zaplanować sprawdzenie dysku przy następnym uruchomieniu systemu. Wpisz T (Tak) i uruchom ponownie komputer. Po ponownym uruchomieniu system przeprowadzi sprawdzanie dysku. Kolejnym krokiem to aktualizacja oprogramowania tego dysku, jego firmware. Nie wiem jaki to jest do tego dysku, na stronie producenta powinieneś wszystko do dysku znaleźć. Nie wiem czy to nie "Samsung Portable SSD". To oprogramowanie zarządza Twoim dyskiem i aktualizacja może rozwiązać problemy ze stabilnością. Logi sprawdzę ewentualnie wieczorem jak nikt tego nie zrobi wcześniej.
  26. Witam, w załączniku przesyłam pliki po wykonanych krokach opisanych wyżej. Fixlog.txt Malwarebytes Raport ze skanowania 2025-04-27 133702.txt
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...