Skocz do zawartości

Myst

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  1. Ja też m.in. na swojej wirtualnej maszynie (XP) widziałem "Failed to update (5)" od początku - jednak na dzień dzisiejszy ani na wm ani w systemie tu naprawionym błędu już nie ma więc odnoszę wrażenie że autor mógł funkcję aktualizacji usprawnić (myślę tu o źródłach/zasobach do których FRST się odwoływał w trakcje aktualizacji) bo tutaj też ruszyły wersje które leżały ponad miesiąc z tym błędem.
  2. zgadza się, sam modyfikowałem czysto. Dziękuję za pomoc. Zrobiłem małe wsparcie, pozdrawiam.
  3. Nie wiem czy o to chodziło bo nie wiele z tego wynika, ale jeśli chcesz mogę wyeksportować co Cię interesuje z lokalnych zasad grupy do .txt i załączyć. Jestem szczerze wdzięczny za dotychczasową pomoc bo system stał się sprawny i responsywny ale jak chcesz pociągnąć temat dalej to jestem do dyspozycji, może ja się mylę i pomoc jest nadal potrzeba. Fixlog.txt
  4. Niczego takiego nie zaobserwowałem. Jeszcze jedna rzecz : FRST na Adminie zgłasza "Failed to update (5) a na Pracowniku pobiera nową wersje. Admin-Fixlog.txt Pracownik-Fixlog.txt
  5. Trochę tych "random folderów/plików" usuwałem ręcznie więc gdzieniegdzie w Fixlogu jest "file missing" Adblock Plus zamieniony. Tak AmmyyAdmin to celowa instalacja. Fixlog.txt Admin-FRST.txt Admin-Addition.txt Pracownik-FRST.txt Pracownik-Addition.txt WMIDIAG-V2.2_WIN7_.CLI.SP1.32_TELMAX3_2016.06.17_23.14.55-REPORT.TXT
  6. Skoro jest 2000:0142 (Hard Disk failed) To nie zaszkodziłoby zobaczyć co w dysku piszczy - choćby z Parted Magic czy Hirens Boot
  7. Coś na rzeczy jeszcze jest bo teraz mam "Błąd zabezpieczeń SSL" z WFmaga (system obsługi sprzedaży i magazynu) a działanie tego jest dla mnie kluczowe więc na @picasso czekam cierpliwie.
  8. Pomogło odinstalowanie novaPDF i usunięcie powiązanej usługi.
  9. Witam. Problem mój polega na tym ze spora część plików .exe chwilę po uruchomieniu przestaje odpowiadać i jest zamykana kończąc logiem systemowym "Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll" Niektóre z niedziałąjących aplikacji :: adwcleaner,gmer,HWiNFO32,Autoruns,OTL,WFmag. (FRST działa) Systemem zajmuję się zdalnie bo komputer jest daleko.Przez użytkowników zostałem poinformowany że "dostaliśmy załącznik w poczcie na którego zareagował ESET" . Niestety nie dysponuję już logami eseta. Kroki jakie zostały podjęte w ciągu kilku dni od zdarzenia: - skan ESET Endpoint Security (bez śladów infekcji) - skan Anti-Malware (bez śladów infekcji) - sfc /scannow (brak naruszeń) - deinstalacja / instalacja ESETa - Ccleaner (naprawa błędów w rejestrze itp) - odinstalowanie drukarek i urządzeń do zera - Zainstalowano: Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable - czyszczenie pliku hosts - zakładanie nowego konta (admin,standardowy) Wszystko bez skutków , jedyny wyjątek to tryb awaryjny w którym wszystko działa poprawnie. W logach aplikacja :: RemoteAgent.exe i skrypt Starts.js są mojego autorstwa Pozdrawiam i proszę o pomoc FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...