Skocz do zawartości

Blokada komputera UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4:64bit: - HKLM..\Run: [taskschd] C:\Users\Sandra\AppData\Local\Microsoft\Windows\1561\taskschd.exe ()
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
[2012/07/01 20:56:26 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Sandra\AppData\Roaming\hellomoto
 
:Files
C:\Users\Sandra\AppData\Local\Microsoft\Windows\1561
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Możesz przejść do kończenia tematu:

 

1. Używasz opcji Sprzątanie z OTL

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system instalując Service Pack 1 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

64bit- Home Premium Edition  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86416014FF}" = Java 6 Update 14 (64-bit)

"{AC76BA86-7AD7-FFFF-7B44-A91000000001}" = Adobe Reader 9.1 MUI

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...