kosa4321 Opublikowano 10 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada Dzień dobry, Laptop ojca, od czasu do czasu obserwuję dziwne akcje typu ruszanie myszką i zdjęcia czasami się same przesuwają (otwarte zdjęcie) Prosiłbym o sprawdzenie logów. FRST (1).txt Shortcut (1).txt Addition (1).txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 10 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada Problem dotyczy sytuacji gdy tylko myszka jest podłączona? Sprawdzaliście bez myszki i z inną myszką jak jest? Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Spoiler Start:: CreateRestorePoint: ContextMenuHandlers5: [ACE] -> {5E2121EE-0300-11D4-8D3B-444553540000} => -> Brak pliku C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Amazon.com.lnk SearchScopes: HKLM -> {CFB729F5-1603-4836-B77F-6F335E33FA9E} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5FcPortugueseode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {CFB729F5-1603-4836-B77F-6F335E33FA9E} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5FcPortugueseode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2154322142-1083756757-1331411065-1001 -> {CFB729F5-1603-4836-B77F-6F335E33FA9E} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie=UTF-8&tag=hp-uk1-vsb-21&link%5FcPortugueseode=qs&index=aps&field-keywords={searchTerms} 0.0.0.0 tracking.opencandy.com.s3.amazonaws.com HKU\S-1-5-18\...\Policies\Explorer: [SettingsPageVisibility] hide:appsfeatures HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{6FF59A85-BC37-4CD4-A658-80934ECCD7CB}] -> C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\ScreenConnect.WindowsCredentialProvider.dll [2024-07-23] (Connectwise, LLC -> ) <==== UWAGA HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{6FF59A85-BC37-4CD4-D8A7-1F27744C1734}] -> C:\Program Files (x86)\ScreenConnect Client (f54e48458ed500f5)\ScreenConnect.WindowsCredentialProvider.dll [2025-04-08] (Connectwise, LLC -> ) <==== UWAGA Lsa: [Authentication Packages] msv1_0 C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\ScreenConnect.WindowsAuthenticationPackage.dll C:\Program Files (x86)\ScreenConnect Client (f54e48458ed500f5)\ScreenConnect.WindowsAuthenticationPackage.dll Task: {CCF86EC2-0ACB-4FC9-BBDB-EC112F611148} - System32\Tasks\DCAgentUpdater => C:\Program Files (x86)\DesktopCentral_Agent\bin\dcagentupgrader.exe Task (Brak pliku) Task: {15A63A06-7032-4577-8B74-4A845BB4635B} - System32\Tasks\Meta\Messenger-SL-Helper-S-1-5-21-2154322142-1083756757-1331411065-1001 => C:\Users\Gieni\AppData\Local\Programs\Messenger\MessengerHelper.exe --lassie (Brak pliku) Task: {077BA067-7C15-40F0-B22E-C9DC2A54B4A2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => %windir%\System32\LocationNotificationWindows.exe (Brak pliku) Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (Brak pliku) HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <==== UWAGA R2 ScreenConnect Client (f54e48458ed500f5); C:\Program Files (x86)\ScreenConnect Client (f54e48458ed500f5)\ScreenConnect.ClientService.exe [95512 2025-04-08] (Connectwise, LLC -> ) <==== UWAGA R2 ManRas; "C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\ScreenConnect.ClientService.exe" "?e=Access&y=Guest&h=aszen.org&p=8041&s=381043c7-dc49-4e9a-8f98-4b37219f7460&k=BgIAAACkAABSU0ExAAgAAAEAAQA1CqNC3EdLM8HKZI6wSby1N31VyJTLn%2b4fSspm7dELQ1CuRC4uJVTMlYHxFkgGT%2bbBCsbgBUEYcrFTiE4%2bdqQivCSMibxFeLcxptl0fFdRv7CLyGlx8FDziuc5M8FriAqqv310GJr7l7Em%2fCKiH5oaTnbuKGIcYNjpsnuKd2sjN3x6MyjNvG9TMVn463SlI6b%2fjCgG4AagcQzczrxr13CF%2f%2bvWlv6d1SBmQQI5uFLYNyZKWow2kJnNNVC1uvpHfg0m%2bBXDW7Yf7pnTg07et6yCOjCiKkpRsTuUSWg4qHj74UsYzNw5%2fgt0xf8a8j3L4nmM4h%2bclaTKxOGUPhjEH3HD&v=AQAAANCMnd8BFdERjHoAwE%2fCl%2bsBAAAADSS9qw3JQkS2CWSdx%2fAbxAAAAAACAAAAAAAQZgAAAAEAACAAAACdlRJ6GA8iSnqbzgM9w%2bz6cF5OmuGXC8swaYuEkUHYLwAAAAAOgAAAAAIAACAAAAB5Xr5HqL2V%2fn9N40J2Str8L3QIBN38KCU%2bT1Z10H3wkqAEAAApccqlqYrej8X6pP5vTxwgBpGgleGNlw2MfeEQvi6zrwkmk4n8YnnjzMbe9YhddCO08fnpH6QMCoWnBvA9%2bplyocykoHzN0zKm8dO7AQI87hlyJwnW%2bLTw5CKCXJY%2fU1iKSkCyrc5lhLnMFQj1SuwxmQ5rr2mNcgPSvFwVpIDKCnqoxaqPhJyJTsO8EmBjKLkyNXGI3l%2bztv7pHJm8EYBRTTszAEDSv84i%2f5V7ezSUP5SpzE5jqDz6slSNaCy%2bszdGaC9bxYM%2f%2bl%2bunjfxzowKezLvRpGbXl9DmgQVy47YX4M71chOuqhQFT99KxuyvvswZAQ7Rof8TqMXajMbuaT6HWdtMGE1ONtJKBymKnw8WoBOPK%2b1BFLKUpmGat7yGoh0JlX6b9lIYoO%2bu7e6WfgdrKrori9VCSfB36EBHdQEYw50DNSaGF6w0g6ha%2bVkxxn19e3RSDhfmpRQP1EXNB8JML%2ftR45tdUt8sfn%2bkal2m69rdS2JYsHFExSi8J948pL6dEqfzDVCUL%2bheX2ZHVzRNRm9%2fkDvW%2fM81jMsEHIibzA8X3mGPLYOg22LV2EQR2Mo7yQjUifKuv1CeT9JrxwIn44p2n1wokbGW1lcxhz%2fZXPLvUS3l%2bFFhXP9zjN7IIKgXaJVkycWG7Ex3RNwJriQU9%2bxAdrN4z0BvEGzJWIpvVp7%2blwKbmcWOIxbRlw2F5sh1x28r58aF%2bxe%2bZusT%2fjHRfdJvjN0O%2btjc32Bb9BKmrJRP72yphIIJ%2bBI2iWbOLoY89M3n0OxshLijE3%2bmmhV3aNxDAAWokqpcwJHnGJYxr%2bpSXReBMtegsB9iZmp9U%2bfZEkmV7y32BUFJU%2bj7zCfVEMJtXRjlkfh2kbArlJPMb%2fsQmjamvrF6GqBQkn%2bmio5p2KCmxw61O1us6wtxjxAqDLlrUOwjJOfYdZAzkapY0tKEvxigk41whGxaspQfpWp9qklswOYGbKrvgZTI2ymNRT4rtaapYi2mCQNZReGopb6T7vzcai45Wp%2bI1b3mcf8Jkuqh2ZkRrFNyncyA9RUiSiHU6zWhYEkVOXCOfaFcF8ewYFvFvgdkF9I5VLhtTdOs%2bRV2SLniuPA1iWaH9UG5pE6v4DSrb%2b3MKPGP4BFRdYcxW%2bZhAyXe24m1n%2bfPZ4dx0iJfFjzgZZ%2bhWbPAJiBXMn10u2wgZnDXVGSVVaIPhQYpwaMP67a6tO0HrWykK1t%2fWtRMsxksf7MM3vrSbGrXo6smdsffiMa9sFZs0bp4pDW4HiAcqh4BnihKdMwUzOub6km85Fz5JBESdQ19S1Wlwnbib1AD6tTkfIzRbwya%2bE3htUvKiQdFElQ4pqfIM5tKD%2bCxRwxAcqzVBsgz7r0RIuIzxmjNqv1t%2fG0b%2fKFUL%2bptqZ0gVyt7PayQ3x%2bfa2IO3i5AoY%2bOhJbRv0lpogIQbevFCjzOeSEhYs5crmYoeQAdsHWmcwoL74UpgPRRxfCzrDz43qSu0%2fDbc5zZkven8viooxblqByEoGCGC5wNUdskNZ7TxS5rACNdjusekTwv0GKyjZaeMbXC%2bYLkpolTAdtewDLn7f%2fjrztmlCYMEAAAACRP3lBTW4%2ffOG%2bf5Zz82vtZ0i37Cfi7RO9SWnScl%2fsv0Qc3vRhnf3uInQW3MU5VrwEj4z4TZ%2bmpPlMXxorAxs%2b" [X] <==== UWAGA C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Amazon.com.lnk EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, pokaż log ze skanowania. Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 11 Listopada Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada Dzięki za odpowiedż. Żle się wyraziłem, sry- laptop jest bez myszy, chodzi o kursor z touch pada. AdwCleaner[S00].txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 11 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada Ok, wszystko zrobione. "AdwCleaner" przyczepił się tylko do aplikacji od HP, więc to fałszywy alarm, możesz nic w tym programie nie robić. Oceń teraz działanie systemu po czyszczeniu. Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 13 Listopada Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada Dzięki wielkie, wydaje się że jest lepiej. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 14 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada Możesz usunać FRST i jego kwarantannę: C:\\FRST "AdwCleaner" tak samo, ewentualnie możesz zostawić i co jakiś czas używać do przeskanowania systemu i usunięcia ewentualnych zagrożeń i śmieci. Pobierz jeszcze "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się