gnomiuszka Opublikowano Piątek o 19:58 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 19:58 Witam ponownie. Niedawno zaktualizowałem Windows 11 i zdarzyła się dziwna rzecz, a mianowicie mam teraz słabszy sygnał WI-fi. Przed aktualizacją sygnał był na maksa, a teraz mam na dwie kreski. Czy to typowe w tej wersji? Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Sobota o 03:04 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 03:04 A sterowniki zaktualizowałeś pod nowy system? W tym przypadku dla karty sieciowej WiFi? Nie mniej najlepiej wszystkie uaktualnić. Odnośnik do komentarza
gnomiuszka Opublikowano Sobota o 12:50 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 12:50 Witam. Sprawa okazała się ciekawa, a mianowicie zaktualizowałem sterownik za pomocą programu Snappy driver installer i było to samo, sygnał wi-fi ograniczony. Odinstalowałem całkowicie urządzenie wraz ze sterownikiem. Po podłączeniu urządzenia pobrał się starszy sterownik z października 2024 i wszystko wróciło do normy. :) Odnośnik do komentarza
gnomiuszka Opublikowano wczoraj o 16:25 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 16:25 Sprawa coraz bardziej wydaje mi się dziwna, bo niby mam sterownik stabilny z października 2024, antena wpięta z przodu w USB 3.0, ustawione na IEEE 801 11a/n, a prędkość ledwo 10 Mb/s. Po przejściu na tryb auto i połączeniu przez 2,4 GHz, mam prędkość 60 Mb/s. Dziwne, bo wcześniej na trybie a/n przy 5GHz potrafił wyciągać do 110 Mb/s. Mam tą prędkość przez pewien czas od chwili uruchomienia komputera, a później muszę przełączyć się na pasmo 2,4 GHz, bo wszystko zwalnia. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 20 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu Tu raczej ewidentnie winny jest sprzęt, czy też sterownik do niego. Może zrób myk, usuń raz jeszcze sterownik, ale zainstaluj najnowszy na czysto. Ewentualnie dla testu podepnij pod inny port USB jeszcze. Kolejna rzecz to sprawdzić inną kartę. Odnośnik do komentarza
gnomiuszka Opublikowano 10 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu Dzięki, czyli ewidentnie po aktualizacji Windows coś podziało się ze sterownikiem. Nie mam możliwości instalowania najnowszego sterownika na czysto, bo wtedy nie będę miał dostępu do internetu. Może jedynym wyjściem będzie wymiana karty sieciowej na wewnętrzną w porcie PCI, bo z innymi sprzętami problemu nie ma. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 7 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Nie wiem, czy karta PCI to dobry pomysł, ja mam z tym złe doświadczenia. Zależy jaka, bo te karty często mają anteny z tyłu. Teraz wyobraź sobie sytuację, komp dociśnięty w rogu do ściany, gdzie sygnał WiFi jest słaby i do tego zakłócany przez bliskość ścian, pole elektrostatyczne zasilacza komputerowego itp. Chyba że wybierzesz taką, która ma anteny takie, że po podłączeniu da się je dać gdzieś wyżej w inny punkt. Odnośnik do komentarza
gnomiuszka Opublikowano 5 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Rozumiem, więc może faktycznie wymiana sprzętu bo nawet próbowałem zainstalować sterownik oficjalnie ze strony TP-link dla modelu Archer T2U Plus, jednak i to nie rozwiązuje problemów z 5GHz. Teraz nawet na trybie 11a/n mam słabe połączenie, więc coś niewątpliwie padło. Dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza
gnomiuszka Opublikowano 3 godziny temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Podjąłem ostateczny krok :) Pobrałem sterownik ze strony TP-Link. Instalator wykrył konflikt sterowników i zainstalował się sterownik w wersji z 2018 roku. Zamiast Mediatech pokazuje teraz TP-link. Wi-fi działa stabilnie w trybie 5GHz w trybie AC. Co ciekawe, w ustawieniach karty sieciowej pojawiło się coś, czego wcześniej nie widziałem, a mianowicie Roaming agressiveness i to ustawiłem na Disabled. Dodatkowo HLDifForAdapticity ustawiłem na 9. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się