gnomiuszka Opublikowano Sobota o 19:53 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:53 Mam bardzo dziwny problem z systemem Windows 11 i kartą sieciową USB od TP-link. Mimo, że mam światłowód, podczas rozmowy przez Microsoft Teams, połączenie jest zrywane na około dwie sekundy za każdym razem, gdy otwieram eksplorator plików, próbuję przesłać plik do trwającej rozmowy. Problem występuje w momencie otwierania eksploratora. Gdy jest już otwarty, mogę przeglądać pliki bez zrywania połączenia. Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano Sobota o 22:28 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Sobota o 22:28 Ok, na początku wyjaśnij: USB od TP-link i światłowód? Coś tu nie pasuje. Dokładnie jaka to karta, co to za komputer, masz światłowód co z połączeniem przewodowym? Co masz za komputer? Może jest za bardzo obciążony w momencie rozmowy na Team i otwierania Ekspoloratora plików i na chwile tracisz połączenie, zanim się otworzy eksplorator plików. Odnośnik do komentarza
gnomiuszka Opublikowano 8 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Kam kartę Archer T2U Plus AC600 i niedawno zainstalowałem również sterowniki ze strony producenta, ale to nie rozwiązało problemu. Mam światłowód w Play, ale komputer jest daleko od routera, więc łączy się przez wi-fi. Co najdziwniejsze, nie mogę się łączyć z siecią na częstotliwości 5GHz, podczas gdy inne urządzenia łączą się bez problemu. Od czasu do czasu zdarza się zerwanie połączenia przy pracy w przeglądarce Opera, pojawia się komunikat Brak internetu, a potem wszystko wraca do normy i ogólnie działa szybko. Odnośnik do komentarza
gnomiuszka Opublikowano 1 godzinę temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu Wygląda na to, że znalazłem częściowe rozwiązanie problemu. W menadżerze urządzeń odinstalowałem kartę TP-link Vireless USB adapter, co prawdopodobnie spowodowało również usunięcie sterownika. Po podłączeniu urządzenia Archer T2U Plus do portu USB 3.0, zainstalował się sterownik Realtek dla chipsetu karty i dzięki temu połączyłem się z siecią 5GHz. Podczas rozmowy na Teams otwieranie exploratora windows na chwilę zrywa połączenie, ale teraz to tylko ułamek sekundy, więc dodatkowo jeszcze w menadżerze urządzeń wszedłem w edycję wszystkich koncentratorów USB, a następnie w zakładce Zarządzanie energią wyłączyłem opcję Zezwól na wyłączanie urządzenia przy obciążeniu, dzięki temu udało się zminimalizować problem :) Czy potrzebne będą dodatkowe logi z narzędzi diagnostycznych FRST? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się