peterek64 Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Witam, Mam świeżą instalację Win11 Pro w wersji 24H2, na nowym, 1TB dysku M2 Samsunga. Od czasu instalacji męczą mnie BSOD-y. Pierwszych nie zdążyłem zarejestrować, tzn. zauważyć czego dotyczą, dopiero po wyłączeniu automatycznego restartu dowiedziałem się, że problem leży w Memory_Management. Sam nie potrafię dociec gdzie leży problem i jakie sterowniki kolidują z Windows. Proszę o pomoc! Link do 3-ch plików minidump... 28/04/25 godz. 23:03 - 042825-10187-01.dmp 29/04/05 godz. 17:04 - 042925-9953-01.dmp 29/04/05 godz. 17:14 - 042925-10375-01.dmp ... poniżej: https://drive.google.com/file/d/1dqIx0Uz_b0njuwkn4FYZVmLjN3GcbzEo/view?usp=sharing Pozdrawiam Shortcut.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... Addition.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 30 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia W logach nic niepokojącego nie znalazłem, drobne czyszczenie tylko. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Pokaż ukrytą zawartość Start:: CreateRestorePoint: Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (Brak pliku) Task: C:\WINDOWS\Tasks\CreateExplorerShellUnelevatedTask.job => C:\WINDOWS\explorer.exe R3 cpuz159; C:\WINDOWS\temp\cpuz159\cpuz159_x64.sys [44680 2025-04-29] (Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher -> CPUID) <==== UWAGA S3 MpKsl6cc41e4f; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Definition Updates\{EDFA51BA-0BBD-4845-88AC-DFA43D90CA47}\MpKslDrv.sys [X] S0 WinSetupMon; system32\DRIVERS\WinSetupMon.sys [X] EmptyTemp: End:: Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! Po restarcie komputera pokaż otrzymany "Fixlog" na forum, jest w tym samym miejsciu co apka "FRST". Pobierz też darmowy "ADWCleaner" i tak samo, skanowanie, usuwanie jeśli coś zostanie wykryte, pokaż raport z usuwania. Natomiast jeśli chodzi o Minidump... Masz tylko jeden powtarzający się BSoD, a mianowicie: 0x0000001A MEMORY_MANAGEMENT - Błąd sprzętowy zarządzania pamięcią. Rozwiązanie: -Sprawdź pamięć RAM odpowiednim programem diagnostycznym. Zobacz pomocny temat jak dokonywać analizy pamięci RAM. -Uaktualnij system, wszystkie łatki wgraj z Windows Update -Uaktualnij sterowniki w systemie, tutaj możesz to zrobić na piechotę, pobierając każdy potrzebny ze stron producenta podzespołów komputera lub użyc do tego celu darmowej aplikacji "Driver Cloud", lub "Snapy Driver Instaler" - Sprawdź, w jakim stanie masz dysk twardy, pobierz darmowy "Crystal Disk info" i po jego uruchomieniu, powiększ okno programu tak, aby były widoczne w nim wszystkie parametry dysku twardego, zrób screen tego okna i pokaż na forum. - Kolejna rzecz to reset BIOS do ustawień domyślnych i jak jest jego nowsza wersja, aktualizacja. - Naprawa bibliotek systemowych, uruchom "Wiersz poleceń", skrót klawiaturowy "Windows + R", w pole uruchamiania wpisz "CMD" i zatwierdź "OK" lub "Enter" na klawiaturze. W "CMD" wpisz komendę : sfc /scannow Zatwierdź "Enter" -Naprawa błędów na dysku twardym, w "CMD" wpisz komendę: chkdsk /f /r Zatwierdź "Enterem" na klawiaturze. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się