Skocz do zawartości

Komunikat tymczasowy, zamknij krzyżykiem po przeczytaniu. Forum zostało zaktualizowane do nowej wersj. Co nowego i zgłaszanie bugów w tym wątku: klik.

snorg

Czarny ekran zaraz po "logo"

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Otóż mam problem z laptopem win 64bit, gdy próbuje go włączyć , to zaraz po pasku "loading" windowsa pojawia się czarny ekran i na środku kursor myszy.

 

Próbowałem już chyba wszystkich metod opisanych tutaj na forum z tym samym problemem co mieli doczynienia

 

a więc tak próbowałem tak:

 

1 Metoda /scannow - po skanowaniu komunikat w cmd w stylu-  znaleziono problemy ale Funkcja ochrony nie mogla ich naprawic

2 Metoda przywracanie rejestru - cmd - regback, config

3 Metoda przywracania systemu niestety nie zostawiła żadnej zachowanej kopii

 

Dodam też że nie działają żadne przyciski ctrl>alt>delete itd.

 

Proszę pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

B��D: System pr�bowa� za�adowa� lub przywr�ci� plik do Rejestru, ale okre�lony plik nie jest w formacie plik�w Rejestru. 

 

Zrób najpierw chkdsk, w tym samym środowisku, wpisz chkdsk x:  - gdzie x to litera systemowego woluminu, gdzie jest windows. Jeżeli nie wykryje żadnych błędów - to pokaż zawartość folderu x:\windows\system32\config  - (widok szczegóły, tak zebym wszystkie pola widział. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie znalazł żadnych błędów.

Miałem wykonać bez przełącznika /f, Tak ? Tak jak prosiłeś

 

Powiedz mi jak pokazać Ci tą zawartość ? Skoro do dysku nie mam dostępu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wrzuć na jakiś hosting. Jesteś pewny, że przeskanowałeś dysk systemowy? Przełącznik f mogłeś dodać, ale skoro nie znalazł błędów to w zasadzie jest on bez znaczenia. 

 

Pokaz jeszcze zawartość C:\Windows\System32\config\RegBack

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tak dysk systemowy.

Nie chodzi mi jak to wysłać, tylko jak mam wejść do tej ścieżki aby Ci pokazać jego strukturę ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

możesz wykorzystać notatnik. Wpisz w cmd notepad, potem plik > otwórz - pokaż wszystkie pliki. I masz w ten sposób dostęp do explorera. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wklep w cmd te komendy: 

 

C:

cd windows\system32\config

C:\windows\system32\config>ren default default.old

C:\windows\system32\config>ren sam sam.old

C:\windows\system32\config>ren security security.old

C:\windows\system32\config>ren software software.old

C:\windows\system32\config>ren system system.old

 

C:\windows\system32\config>cd regback

 

C:\windows\system32\config\regback>copy default c:\windows\system32\config

C:\windows\system32\config\regback>copy sam c:\windows\system32\config

C:\windows\system32\config\regback>copy security c:\windows\system32\config

C:\windows\system32\config\regback>copy software c:\windows\system32\config

C:\windows\system32\config\regback>copy system c:\windows\system32\config

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Niestety te komendy mi nie działają co podałeś

 

Udaje się do momentu:

 

cd windows\system32\config

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ale wtedy po co pisałeś że wszędzie ma być  ? :

 

C:\windows\system32\config>

 

 

Ta składnia jest niepoprawna.

 

 

Bez tej składni w końcu poszło jak z płatka zgodnie z tą angielską stroną co podałeś. Wszystkie pliki skopiowano pomyślnie

 

Ale niestety i tak i tak czarny jest ekran z kursorem na środku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Może nawet nie zauważyłeś, że to co Ci wkleiłem za pierwszym razem jest żywcem wyjęte z cmd. 

 

Sprobuj teraz zrobić skan za pomocą programu FRST.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Chciałbym wyrazić sporą krytykę na postępowanie autora. Niezręcznie mi pisać nie na temat, ale muszę podkreślić, że odechciewa się pomagać w takich sytuacjach. W logach widzę kolejne przejawy radosnej twórczości autora. Dlaczego podejmujesz jakieś irracjonalne próby naprawy na własną rękę? 

 

Co to jest? 

2018-07-04 01:27 - 2010-11-21 04:24 - 000279040 _____ (Microsoft Corporation) C:\Windows\System32\sethc.old
2018-07-04 01:25 - 2010-11-21 04:24 - 000279040 _____ (Microsoft Corporation) C:\sethc.exe

 

Co to jest? 

Skoro zostały znalezione naruszenia integralności - pokaż log, jego lokalizacja to: C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Generalnie pierwsze co zostało zalecone to podmiana plików rejestru, bo poprzednie być może były uszkodzone i FRST nie mógł ich odczytać. Zaleciłem to już następnego dnia. Log z FRST zamieścileś 28 lipca (pierwszą odpowiedź z sugestią podmiany plików rejestru dałem dzień po Twoim pierwszym poście, 6 lipca). W poście 4 też jest dobitny dowód na to, do czego doprowadziłeś, zwłaszcza, że sam już w pierwszym wymieniłeś czynności jakich dokonałeś: 

W dniu 5.07.2018 o 13:28, snorg napisał:

2 Metoda przywracanie rejestru - cmd - regback, config

 

A potem wyszło, że jednak nie wiesz jak to zrobić, że tego nie potrafisz. Niemniej są ślady takiej aktywności: 

2018-07-04 15:51 - 2009-07-14 03:34 - 014909440 _____ C:\Windows\System32\config\system.old
2018-07-04 15:51 - 2009-07-14 03:34 - 000552960 _____ C:\Windows\System32\config\DEFAULT.O
2018-07-04 15:51 - 2009-07-14 03:34 - 000061440 _____ C:\Windows\System32\config\sam.old
2018-07-04 15:50 - 2009-07-14 03:34 - 000024576 _____ C:\Windows\System32\config\security.old

 

Ale późniejsza aktywność co do pozostałych plików nasuwa skojarzenia, że system po tym zabiegu wystartował normalnie. Widzę całą masę plików edytowanych po tej operacji. Może napiszesz nam łaskawie co się stało? Czy była przeprowadzana jakaś aktualizacja? Czy korzystałeś z narzędzia "naprawa systemu podczas startu"? 

 


Dostarcz mi ten log CBS i przygotuj sobie na penie obraz windows 7 x64 SP1 Home Premium. 

I jak wygląda sytuacja w trybie awaryjnym? Przed startem systemu f8 - wybierz tryb awaryjny z obsługą sieci. Czy objaw jest wówczas taki sam? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×