amadeusmozart123 Opublikowano 26 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Dzień dobry, tak jak w temacie. Próbowałem włączyć wiersz poleceń przez uruchom oraz jako administrator, lecz nie działa. Bardzo proszę o pomoc. System - Windows 10 Załączam skany : Pozdrawiam FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 W raportach widoczna jest infekcja uruchamiana przez wiersz poleceń. Podobny temat z tą samą infekcją: KLIK. Przeprowadź następujące działania (dezynfekcja oraz czyszczenie szczątek po oprogramowaniu / martwych wpisów / lokalizacji tymczasowych (w tym czyszczenie kosza): 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: AlternateDataStreams: C:\Users\Public\AppData:CSM [472] HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe HKU\S-1-5-21-1868502681-3022822754-2520019933-1001\...\MountPoints2: {c64b12cd-fc9d-11e7-9a64-0c5b8f279a64} - "E:\LG_PC_Programs.exe" HKU\S-1-5-21-1868502681-3022822754-2520019933-1001\...\Command Processor: @mode 15,1 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundMixer.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundMixer.exe">NUL && exit & if exist "C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer\SoundMixer.exe" ( start /MIN "" "C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer\SoundMixer.exe" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer ShortcutTarget: System.lnk -> C:\appzip\windowsx10.exe (Brak pliku) Folder: C:\appzip Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware. Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i koniecznie brakującym Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
amadeusmozart123 Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Witam ponownie, zrobiłem wszystko według porad i wiersz poleceń uruchamia się bez problemu. Bardzo za to dziękuję .Niestety podczas skanowania Malwarebytes wyskoczyło 5 problemów. Przesyłam pliki skanowania FRST po naprawie oraz treść błędów skanowania Malwarebytes. Czekam cierpliwie na odpowiedź. Do usłyszenia. Shortcut.txt FRST.txt Fixlog.txt Addition.txt Skanowanie.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Wszystkie zalecone akcje zostały pomyślnie wykonane. Infekcja usunięta. Niestety podczas skanowania Malwarebytes wyskoczyło 5 problemów. To detekcje PUP w stanie szczątkowym (pojedyncze klucze w rejestrze). Wykonaj skan ponownie i zastosuj akcję Usuń dla wszystkich wyników. Przesyłam pliki skanowania FRST po naprawie (...) Za pomocą kombinacji klawiszy SHIFT + DELETE (omijanie kosza) skasuj poniższe martwe skróty / lokalizacje (z tego co widzę gra Postal nie jest zainstalowana): C:\Users\Bartek\Desktop\Postal 2 PL.lnk C:\Users\Bartek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Postal 2 PL Po tych akcjach, jeśli nadal będzie wszystko w porządku przejdź do finalizacji tematu. Na koniec zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows. Odnośnik do komentarza
amadeusmozart123 Opublikowano 27 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Bardzo dziękuję za pomoc i poświęcony czas. Wszystko zrobiłem tak jak radzono i jestem zadowolony. Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Można uznać temat za zamknięty.Do usłyszenia. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Miło mi, że mogłem pomóc. Temat zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi