lriuqs Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Cześć, mam problem z aktualizacją KB4048957. Przy próbie jej instalacji wyskakuje błąd 800B0100. Grzebiąc na internecie dokopałem się do pliku CheckSUR.txt. Niestety skasowałem go i nie pamiętam, który program go generuje. Jeśli dobrze go rozszyfrowałem to plik zawierał info o błędnym w kluczu rejestru. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\ComponentDetect\x86_netfx-mscorsecr_dll_b03f5f7f11d50a7a_6.1.0.0_none_7f0167cccfb2d5cd Wyświetlając ten klucz wyskakuje mi komunikat jak za załącznika 1.PNG. Uprawnień tego klucza też zmienić nie mogę. Jeśli plik CheckSUR.txt jest konieczny do pomocy proszę o info jaki program go generuje. Jakieś rady co może pomóc? To co na razie próbowałem to: 1. Ręczna aktualizacja tej poprawki 2. Próba dobrania się do tego klucza przez inne programy do rejestru oraz jego skasowanie 3. Użycie Reset_Reregister_Windows_Update_Components.bat 4. Użycie Reset_Windows_Update_History.bat Odnośnik do komentarza
lriuqs Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zrobiłem to co jest w tym poradniku: https://support.microsoft.com/en-us/help/2700601/how-to-fix-errors-found-in-the-checksur-log Dalej nie poszło i załączam log. CheckSUR.log.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się