Skocz do zawartości
kamil840601

Wolne działanie komputera w podczas pracy w internecie, lagi, długie ładowanie sie stron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu mam problem z wolną pracą komputera podczas pracy w internecie. Podczas przeglądania stron występuje częste lagi, strony ładują sie z dużym opóźnieniem, zdarza sie że komputer nie reaguje na kliki myszki  Prosze o pomoc. Dołaczam log z FRST

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Raporty nie wykazują oznak infekcji. Przeinstaluj przeglądarkę, na której występuję ten problem (a już na pewno Opera, bo w raporcie widać, że powoduję jakieś błędy). 
 
W spoilerze zadaję działania poboczne, czyli kosmetykę systemową (kasacja martwych wpisów / resztek po wcześniej odinstalowanych programach). 
 

Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:
 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [brak pliku]
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 
Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz go dostarczać.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie ma problemu, powiedz mi tylko czy sytuacja poprawiła się.

 

Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne jak i system Windows.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...