Skocz do zawartości

Komunikat tymczasowy, zamknij krzyżykiem po przeczytaniu. Zostały naprawione problemy z rejestracją. Szczegóły w tym wątku.

Kudacz

Nagły upadek systemu, brak sterowników, połączeni do sieci

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Sprawa jest następująca: Zostałem poproszony aby zobaczyć co się dzieje z laptopem, który zaczął odmawiać posłuszeństwa, nie chciał instalować aplikacji oraz niektóre sam usuną i pokazywał błędy w bibliotekach dll.. Po zrobieniu restartu systemu pierwsze co zauważyć mogłem to zmiana wizualna jak z starszych wersji Windowsa. Chciałem przywrócić Aero ręcznie ale wywala błąd i nie można zmienić. Kolejną awarią jest brak dostępu do internetu wszystkie urządzenia sieciowe są wyłączone. Próbowałem przywracania systemu również nie odpowiada. Dysk z danymi na szczęści użytkownika nie został uszkodzony.

 

Pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Chciałem przywrócić Aero ręcznie ale wywala błąd i nie można zmienić.

 

Jako moderator działu infekcji odniosę się tylko do tego. 

To oczywiście może być jakiś inny problem, lecz w ostatnim czasie nowy wariant infekcji Adware.Elex jest powiązany właśnie z takim problemem (modyfikacja usługi Themes poprzez dodanie DependOnService). Przykłady z forum: KLIK, KLIK

 

W związku z tym poproszę o raporty systemowe FRST oraz GMER. Dodaj także pełny wygląd usługi Themes (patrz poniżej). 

 

Uruchom SystemLook i w dużym, białym oknie wklej: 

 

:reg 
reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Themes /s

 

następnie kliknij w Look. Momentalnie wyskoczy raport - dostarcz go.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź. Po włączyłem laptopa wszystko wróciło do normy. Wygląd domyślny Visty wrócił oraz wszystkie urządzenia sieciowe działają jak powinny. Lecz szkopuł jest w tym, że nie instaluje mi żadnych aplikacji. Sądzę, że to wina wirusów. Ale właściciel laptopa postanowił oddać laptop do serwisu. Przepraszam za kłopot i dziękuję za udzieloną pomoc. 
 

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×