Skocz do zawartości
zibi93

Nie mogę się zalogować na swoje konto.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam następujący problem. Po tygodniowej nieobecności przy próbie uruchomienia komputera pojawił się komunikat: "Nie możemy się zalogować na twoje konto" z opcjami "wyloguj" i "odrzuć". 

Przy wyborze opcji "odrzuć" udało mi się zalogować na tymczasowe konto. Próbowałem rozwiązań opisanych tutaj: http://www.pcworld.pl/porada/Windows.uszkodzone.konta.uzytkownika,390205.html

ale bez rezultatu. Nadal mogę się logować tylko na konto tymczasowe, nawet w trybie awaryjnym.

 

Proszę o sprawdzenie logów pod kątem infekcji i pomoc. Ewentualnie można temat przenieść do działu Windows 10.

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

gmerlog.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Raporty nie przestawiają oznak infekcji. W spoilerze zdaję działania poboczne, czystko kosmetyczne.

 

Stawiałbym na to, że problem spowodowała aktualizacja z systemu starszego na najnowszy Windows 10 (wiem o aktualizacji, bo harmonogram zadań jest zaśmiecony pustymi wpisami od tego właśnie). W przypadku takiego uszkodzenia kompleksowa reinstalacja systemu wydaję się najkorzystniejszym rozwiązaniem. 

 

Temat przenoszę do działu Windows 10.

 

 

Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
Task: {152938BD-BA8F-4BFB-8FB0-7897D53BCB9D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku 
Task: {1EE092FC-3427-4BBF-B342-BD0A918FC029} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku 
Task: {26450BA3-1798-498A-9D00-CBDC110BDC44} - \One System Care Monitor -> Brak pliku 
Task: {313635EB-FA6C-4F16-AC30-183CB8CF49D0} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku 
Task: {31E851DF-B99C-49F1-8F42-F3B244B8A1BD} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku 
Task: {72652197-E360-4B4E-89CF-F276AE4885D2} - \One System Care Task -> Brak pliku 
Task: {786760EC-78CA-45AD-8D43-32234BEB6DDE} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-245970680-2339972492-116202430-1001 -> Brak pliku 
Task: {8C9EFDA0-A7BD-44BC-A3A3-6298B8C6B8EC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku 
Task: {8D2FDF1A-142C-4F89-998A-3BF77EDD1554} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku 
Task: {BD5320F3-5925-4139-952C-84733618115C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku 
Task: {BD9BD3FA-241D-4F08-90AD-97470EF3FFB4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku 
Task: {C5244AA8-71B0-4309-A9DB-3923EADE63CA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku 
Task: {F49B21FA-6B74-4EAF-AC4D-29CBD2FD9073} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku 
Task: {FCC59334-9C05-408C-B620-B48BD41C31C6} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku 
C:\Users\Zbiegniew Szkółka\AppData\Roaming\Microsoft\Word\Rozliczenie%20za%20rok%202017305714482363392304\Rozliczenie%20za%20rok%202017.doc.lnk
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

Nie musisz dostarczać nowych raportów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuję za szybką odpowiedź. Rzeczywiście system był aktualizowany z Windows 8 na 10, ale kilka miesięcy temu i do tej pory nie było żadnego problemu.

Czy da się to rozwiązać bez reinstalacji systemu? Czy ktoś ma jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...