Skocz do zawartości

Nie działa WU kod błędu 8024400E - Windows 8.1


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
W raportach brak oznak infekcji, na razie poprawki oraz diagnostyka usługi Windows Update. 
 
1. Otwórz Notatnik w nim wklej:
 
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
GroupPolicy: Ograniczenia R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X] DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Sebastian\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Sebastian\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Sebastian\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.
 
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
 
2. Zrób i dostarcz raport z narzędzia Farbar Service Scanner
 
3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.
Odnośnik do komentarza

WU uszkodzony nie jest, ale coś mi mówi, że uszkodzenie znajduję się w SoftwareDistribution (dlatego pomijam diagnostykę na to).

 

 

1. Przejdź w Tryb awaryjny Windows i ręcznie zmień nazwę folderu C:\Windows\SoftwareDistribution np. dopisując suffix "old" (SoftwareDistribuition.old).

 

2. Przejdź w Tryb normalny Windows, uruchom Windows Update i szukanie aktualizacji. Spróbuj je zainstalować. Szukanie aktualizacji powtarzaj do skutku, czyli do komunikatu, iż nic nie ma już do pobrania. Podaj wyniki czy procesy się udały.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...