Skocz do zawartości

Problem z programami (zamykają się same, resetują bądź wyrzucają błędy)


Kamilo87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś tygodnia borykam się z problemami, infekcjami bądź jeszcze czymś innym co powoduje utrudnienia pracy na komputerze Windows 10 (64bit).

Pierwsza kwestia to praca w przeglądarce chrome od google. Co jakiś czas samoistnie się zamyka z niewidomych przyczyn i zamyka wszystkie karty, bardzo wkurzające i irytujące.

Druga kwestia to program Ashampoo Burning Studio 2018 po uruchomieniu programu wyskakuje błąd i aplikacja się zamyka (program przestał działać) niestety nie mam żadnego kodu błędu bo nic tam nie ma.

Trzecia kwestia aimp co chwile wyskakuje błąd (Access violation at adress 079W0002. Read of adress 5e4be994) nie da się nic otworzyć bo co chwile ten błąd wyskakuje.

 

Mam nadzieję, że uda się coś na te dolegliwości zaradzić ... bo już kiedyś Picasso udało się uratować mi tyłek z poważnymi infekcjami i mam nadzieję, że i tym razem się uda.

 

Pozdrawiam i dołączam logi z gmera i FRST.

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

GMER.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
 Ja ze swojej strony życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2017 dużoooo zdrowia, pogody ducha i kasiorki   :)

 

Dziękuję i wzajmenie!  :cheer:  :thumbsup: 

 


 

W raportach brak oznak infekcji, w spoilerze dziania poboczne, raczej nie mające związku z problemem. 

 

Temat przenoszę do działu Windows 10

 

 

1. Włącz przywracanie systemu.

 

2. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
U3 idsvc; Brak ImagePath
Task: {06664D31-D30D-4746-9B52-EB6BF8B1F2FD} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku 
Task: {1F12D9ED-71C7-43CD-A4A5-44CF76FA172D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku 
Task: {20286234-3059-4DF6-8BB5-E4188B182F59} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku 
Task: {3301D009-C590-4FD8-A843-8E5C4E0EEF26} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku 
Task: {4370FDE9-C768-4510-95CA-C4E9633532A8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku 
Task: {45AEEE54-6F04-4E0C-800C-2DB64AF5CEBB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku 
Task: {4EF341D6-4087-46B4-BE7C-2E8CF3ABD60A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku 
Task: {6ED0CE8E-66C9-4E62-A97D-6CA8BEE5D554} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku 
Task: {7536C3A2-149A-40DE-9244-CD76D42B124D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku 
Task: {9FF6D684-2463-400B-AD7A-635A9C02993D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku 
Task: {E4E7932E-1C4D-4F25-8F79-100B2392E772} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku 
Task: {FA5C7F75-DE46-4931-82E3-F52FD2BC3BA5} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku 
HKLM\...\regfile\DefaultIcon: C:\Users\Public\Documents\Stardock\IconPackager\Fear\Fearomone Icon 55.ico,0 
HKLM\...\batfile\DefaultIcon: C:\Users\Public\Documents\Stardock\IconPackager\Fear\Fearomone Icon 48.ico,0 
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kodeki\Codec Settings.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kodeki\Uninstall.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kodec Pack\Codec Settings.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Dezinstalacja.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Dodaj urządzenie.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Pomoc.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Readme.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Rejestracja produktu.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Witryna pomocy technicznej.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Ashampoo\Ashampoo Burning Studio 18\Backup Extractor.lnk
C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Microsoft\Word\Ela%20Szumotalska%20cv%202015304692724290736869\Ela%20Szumotalska%20cv%202015.rtf.lnk
C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\AVG 2015.lnk
C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\Centrum obsługi HP.lnk
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Kamilo\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Profiles
EmptyTemp:

 

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Nie musisz dostarczać żadnych raportów. To tyle ze strony tego działu.

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...