Skocz do zawartości

Virus


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach widać już tylko szczątki po adware / PUP. Podany błąd sugeruje, że była tutaj infekcja, podstawiająca prefabrykowany profil / rozszerzenie do przeglądarki Google Chrome.

 

1. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [KzShlobj] -> {AAA0C5B8-933F-4200-93AD-B143D7FFF9F2} => -> Brak pliku
U0 aswVmm; Brak ImagePath
S3 FairplayKD; \??\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X]
U0 Partizan; system32\drivers\Partizan.sys [X]
Task: {6566CA38-1877-4183-8ADC-91807A77773D} - \Driver Booster SkipUAC (Andrzej) -> Brak pliku 
Task: {BAFC3BEF-1058-4795-9C25-048BE16A4C30} - \{082BAA99-0040-47ED-8E00-5A1B7455D8F1} -> Brak pliku 
WMI_ActiveScriptEventConsumer_ASEC: 
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Gwent [GOG.com]\Gwent.lnk
C:\User\Andrzej\AppData\Local\kemgadeojglibflomicgfeopkdfflnk
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Andrzej\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Andrzej\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Andrzej\AppData\Roaming\Profiles
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Wyczyść Google Chrome:

  • Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK.
  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google.
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) już bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Napisz czy problem ustąpił.
Odnośnik do komentarza

Raporty wyglądają już w porządku, a skoro piszesz, że problem ustąpił to będziemy kończyć.

 

Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) - KLIK oraz zapoznaj się z tematem jak nie dać się oprogramowaniu typu adware / PUP - KLIK.
 

mam pytanie czy teraz będę mógł się zalogować na konto chrome?

 

Masz wszystko opisane na tej stronie: KLIK

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...