Skocz do zawartości

Bluescreeny, problem z uruchamianiem komputera, system zawiesza się.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z często występującymi bluescreenami, bluescreenview pokazuje na plik ntoskrnl.exe z tego wnioskuje, że format by załatwił sprawę, ale może ktoś ma lepsze rozwiązanie? Ogólnie komputer za pierwszym razem zatrzymuje się na ekranie powitalnym windowsa, po kilku restartach udaje się poprawnie uruchomić, ale zdarza się, że system zawiesza sie albo resetuje.

Skanowanie gmerem nie mogłem zrobić bo wyskakiwał bluescreen w trakcie.

Shortcut.txt

Addition.txt

FRST.txt

Edytowane przez Rucek
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Po kilku restartach/wchodzeniach w tryb awaryjny itd udało mi się uruchomić, ale trwało to bardzo długo.

Uruchomiłem program bluescreen view i pokazuje taki komunikat :

A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage
to your computer.
 
The problem seems to be caused by the following file: ntoskrnl.exe
 
CRITICAL_OBJECT_TERMINATION
 
If this is the first time you've seen this stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow
these steps:
 
Check to make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer
for any Windows updates you might need.
 
If problems continue, disable or remove any newly installed hardware
or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use safe mode to remove or disable components, restart
your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then
select Safe Mode.
 
Technical Information:
 
*** STOP: 0x000000f4 (0x0000000000000003, 0xfffffa8005c39060, 0xfffffa8005c39340, 
0xfffff80003198510)
 
*** ntoskrnl.exe - Address 0xfffff80002e991c0 base at 0xfffff80002e1a000 DateStamp 
0x4f76721c
Odnośnik do komentarza
A w tych logach jest coś co trzeba usunąć/zmienić ?

 

Są tylko szczątki po infekcjach, ale na wszelki wypadek przeprowadzimy skanowanie bardzo dobrym skanerem HitmanPro.
 
1. Otwórz Notatnik w nim wklej:
 
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM Group Policy restriction on software: %HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRoot%
HKLM Group Policy restriction on software: C:\Users\User\Desktop\d7II
HKU\S-1-5-19\...\Policies\Explorer: [NoViewContextMenu] 0
HKU\S-1-5-20\...\Policies\Explorer: [NoViewContextMenu] 0
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia
HKU\S-1-5-21-2674393007-2980067062-2201329540-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2674393007-2980067062-2201329540-1000 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.
 
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
 

2. Zrób skan za pomocą Hitman Pro. Jeśli wykryje coś, dostarcz wynikowy log oraz plik Fixlog.txt. Zrób też nowy zestaw raportów.

Jeśli nic nie zostanie wykryte to z mojej strony kończymy - zastosuj narzędzie DelFix, w celu usunięcia narzędzi diagnostyczno / dezynfekcyjnych. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...