MandM Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam, Nie wiem jak długo trwa ten problem, bo to komputer mojej Żony i dzieciaków. Przedwczoraj zauważyłem, że antywirus jest wyłaczony. Próba włączenia kończy się tak samo tzn. po kilkunastu sekundach coś wyłącza Avasta. Jakikolwiek skan jest niemożliwy lub nie zostaje ukończony. Raz, ale tylko raz pojawił się komunikat Avasta, że inny program próbuje go wyłączyć. Na tym komputerze jest okropnie wolne łącze (Aero2), ale obecnie nie chce nawiązać połączenia (w kółko pojawia się komunikat "połączenie zakończone"). Jak na moje oko laika to może być coś grubszego, więc zanim cokolwiek zacznę mieszać to wolę poprosić o pomoc fachowców. Wykonałem wymagane skany GMER i FRST, które załączam do tego postu. Podczas przenoszenia plików z komputera do komputera zrobiłem skan nośnika i wykazał mi infekcję jednego z plików .exe (był na nośniku od dawna) wirusem Win32:Toolbar-O [Adw]. Poratujcie Addition.txt FRST.txt GMER FS.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Na moje oko to problem samego antywirusa: Error: (07/04/2016 11:35:13 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7031) (User: ) Description: Usługa avast! Antivirus niespodziewanie zakończyła pracę. Wystąpiło to razy: 2. W przeciągu 5000 milisekund zostanie podjęta następująca czynność korekcyjna: Uruchom usługę ponownie. Proponuje odinstalować w trybie awaryjnym przy pomocy specjalistycznego narzedzia Avast Uninstall Utility, a potem pobrać najnowszą wersję i zainstalować. Podczas przenoszenia plików z komputera do komputera zrobiłem skan nośnika i wykazał mi infekcję jednego z plików .exe (był na nośniku od dawna) wirusem Win32:Toolbar-O [Adw]. FRST nie skanuje nośników wymiennych. Taki skan można zrobić za pomocą USBfix podpinając nośniki. Odnośnik do komentarza
MandM Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Zrobiłem jak radziłeś i faktycznie na razie działa W ciągu 3 dni odezwę się czy jakiś problem się powtórzył. Jeśli nie to temat do zamknięcia i zostanie jeszcze Paypal Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Profilaktycznie możesz zrobić nowy skan FRST. Opcji Shortcut nie zaznaczaj. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi