Skyliner Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Już ci odpowiedziałem wcześniej na twoje pytanie. Wrzuć błędy w jakie są zapisane w dzienniku zdarzeń,a następnie wrzuć na jakiś hosting. Przepraszam mój błąd nie zauważyłem, że jest 2 strona. Gdzie ta kategoria aplikacje? Nigdzie tego nie ma. Odnośnik do komentarza
Sylwek Opublikowano 7 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 No tak wszedłem tam, ale nie ma tam nic kategorii aplikacje. Jest coś takiego jak dziennik aplikacji i usług, ale nie wiem czy to to. Nad tym "dziennikiem aplikacji i usług" jest "Dzienniki systemu Windows", rozwiń to i tam masz "Aplikacja" Dalej postępuj według posta nr 9 Odnośnik do komentarza
Skyliner Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 No dobra rozwinałęm ale nie ma nic z League of Legends jak to szukać? Odnośnik do komentarza
Sylwek Opublikowano 8 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Nad tym "dziennikiem aplikacji i usług" jest "Dzienniki systemu Windows", rozwiń to i tam masz "Aplikacja" Kliknij raz na "Aplikacja" aby wyświetliła się liczba zdarzeń w środkowym oknie u góry a potem po prawej stronie jest opcja "znajdź" kliknij i wpisz np. Legends Odnośnik do komentarza
Skyliner Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 No znalazłem takie coś http://zapodaj.net/187df326b33ef.png.htmlale jak mam to skopiować? Przez ten przycisk kopiuj czy innym sposobem? Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Tak zaznacz całe zdarzenie i skopiuj, ale już po zdjęciu można stwierdzić, że jest problem może dotyczyć Directx Błąd który wskazałeś występuje w dzienniku zdarzeń tuż po uruchomieniu Leauge Of Legends ? Na sam początek proponuję zaktualizować Directx https://www.microsoft.com/en-US/Download/confirmation.aspx?id=35 Dodatkowo można wykonać skanowanie sfc /scannow. Żeby to uczynić należy wejść kolejno w start/uruchom wpisujesz i uruchamiasz cmd za pomocą administratora. W konsoli wpisujesz sfc /scannow i czekasz do momentu aż zakończy się skanowanie, a następnie ponownie uruchamiasz komputer. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się