EsteeM Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Witam, Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów. Po starcie systemu w menedżerze zadań uruchamia się proces o nazwie "-" (w załączniku), który zużywa prawie 100% procesora i powoduje przegrzewanie się laptopa. Łatwo daje się zakończyć po czym laptop od razu się uspokaja. Oprócz tego przy starcie włącza się wiersz poleceń i po chwili znika. Przeglądarka Microsoft Edge nie chce się włączyć. W Operze jako strona startowa uruchamia się istartsurf. Na liście programów znalazłam kilka niechcianych m.in. YTDownloader, Crossbrowse. Część z nich odistalowałam, ale zostało jeszcze GamesDesktop008.005010079 oraz istarsurf uninstall. AdwCleaner wykrył: sbmntr, tcfd_vw_1_10_0_22 oraz wsafd_1_10_0_19 Nie mogę załączyć logu z GMER, ponieważ prawie na samym początku skanowania pojawia się niebieski ekran z błędem: ATTEMPTED_WRITE_TO_READONLY_MEMORY (win32k.sys) i komputer się restartuje. Jest jeszcze folder o nazwie gmsd_pl_005010079 a w nim m.in plik: unins000.exe Załączam również wyniki skanowania z ESETa. Addition.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... Shortcut.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 2 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 W logach widać masę adware o których wspominasz, plus coś co wygląda na infekcję routera (Amerykańskie IP w DhcpNameServer): Cytat Tcpip\..\Interfaces\{221ff4a2-7fec-47a2-970f-7587ac01acf6}: [DhcpNameServer] 172.121.1.171 Na ten moment: 1. Przez Panel sterowania odinstaluj: Amazon 1Button App; GamesDesktop 008.005010079; istartsurf uninstall; Setup. Jeżeli któryś z wpisów nie chce się odinstalować - pomiń go i kontynuuj z następnym. Dodatkowo, masz zainstalowane obecnie dwa antywirusy: ESET Smart Security 8.0 oraz McAfee Internet Security. W takim stanie "gryzą się" one ze sobą i potrafią narobić masę szkód. Odinstaluj jednego z nich. 2. Uruchom narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis globalupdate Helper > Dalej. 3. Zrób nowe logi FRST z opcji Skanuj (Scan), włączając Addition.txt i Shortcut.txt. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 3 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Myślę, że udało mi się odinstalować Amazon 1Button App; GamesDesktop 008.005010079 oraz istartsurf uninstall. Nie widzę czegoś takiego jak Setup. Przy odinstalowywaniu GamesDesktop Eset pokazał taki komunikat: Odinstalowałam McAfee. Nie mogę uruchomić narzędzia Microsoftu, ponieważ nie obsługuje Windows 10. Nowe logi: Addition.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... Shortcut.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 3 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Przechodzimy do czyszczenia. 1. Zaloguj się do routera: Zmień ustawienia DNS. Jeśli nie wiesz na jakie, możesz ustawić adresy Google: 8.8.8.8 + 8.8.4.4 Zabezpiecz router: zmień hasło oraz zamknij dostęp do panelu zarządzania od strony Internetu. Porównaj z tymi artykułami: KLIK, KLIK. Po konfiguracji uruchom ten test mający potwierdzić zabezpieczenie: KLIK. Dopiero gdy router zostanie wyczyszczony i zabezpieczony: 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM-x32\...\Run: [mbot_pl_014010079] => [X] HKLM-x32\...\Run: [gmsd_pl_005010079] => [X] HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0 HKU\S-1-5-21-2560683777-2046369973-3445867491-1001\...\Run: [YTDownloader] => "C:\Program Files (x86)\YTDownloader\YTDownloader.exe" /boot Startup: C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\crossbrowse.lnk [2015-09-03] HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKU\S-1-5-21-2560683777-2046369973-3445867491-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2560683777-2046369973-3445867491-1001 -> DefaultScope {C608A031-6EDF-4034-BC05-4996C58003FC} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2560683777-2046369973-3445867491-1001 -> {C608A031-6EDF-4034-BC05-4996C58003FC} URL = StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe hxxp://www.oursurfing.com/?type=sc&ts=1441281428&z=f0ae4350a24fa703973c72bgfz3z6g5o3beg4z3o4c&from=amt&uid=WDCXWD5000LPVX-75V0TT0_WX21A458C0VXA458C0VX CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McChPlg.crx StartMenuInternet: (HKLM) OperaStable - C:\Program Files (x86)\Opera\Launcher.exe hxxp://www.istartsurf.com/?type=sc&ts=1441307362&z=fa836c7a0a09cad35089d72g9zdz4g5c5efmco9o9c&from=face&uid=WDCXWD5000LPVX-75V0TT0_WX21A458C0VXA458C0VX R1 wsafd_1_10_0_19; C:\Windows\System32\drivers\wsafd_1_10_0_19.sys [57728 2015-06-16] (Word Surfer) 2015-09-03 15:48 - 2015-09-03 15:50 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Local\BrowserHelper 2015-09-03 14:30 - 2015-10-02 21:58 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\istartsurf 2015-09-03 14:02 - 2015-09-03 16:09 - 00004196 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\Crossbrowse 2015-09-03 14:02 - 2015-09-03 14:02 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Crossbrowse 2015-09-03 14:00 - 2015-09-04 16:03 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Local\4C4C4544-1441288801-4210-8035-B7C04F4A3532 2015-09-03 13:59 - 2015-09-04 21:44 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\4C4C4544-1441281560-4210-8035-B7C04F4A3532 2015-09-03 13:59 - 2015-09-03 17:50 - 00000004 _____ C:\WINDOWS\SysWOW64\029B560A371F4E00AB32838EBC01B9E7 2015-09-03 13:59 - 2015-09-03 13:59 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\predm 2015-09-03 13:59 - 2013-08-22 15:25 - 00000824 _____ C:\WINDOWS\system32\Drivers\etc\hp.bak 2015-09-03 13:58 - 2015-09-26 14:49 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\YTDownloader 2015-09-03 13:58 - 2015-09-03 13:58 - 00003498 _____ C:\WINDOWS\System32\Tasks\Inst_Rep 2015-09-03 13:58 - 2015-09-03 13:58 - 00000000 ____D C:\Users\Public\Documents\ShopperPro 2015-09-03 13:58 - 2015-09-03 13:58 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\YTDownloader 2015-09-03 13:58 - 2015-09-03 13:58 - 00000000 ____D C:\ProgramData\ShopperPro 2015-09-03 13:57 - 2015-09-03 21:09 - 00000102 _____ C:\ProgramData\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat 2015-09-03 13:57 - 2015-09-03 18:13 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\oursurfing Task: {00BFF1EB-D351-421F-AA9A-A65834571467} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {1EFCA85C-B723-4E82-A036-C4561CBB46F5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {40E884B2-02BF-45EB-9A12-744E521F0B10} - \PCDEventLauncherTask -> Brak pliku Task: {433805FB-5537-4D45-ABCD-201C16E4C5CC} - System32\Tasks\WordSurfer Auto Updater 1.10.0.19 Pending Update => C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19\Update\WordSurferAutoUpdateClient.exe Task: {6DEED334-68D6-49A1-BA62-BFBB48958A28} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {86848F51-A176-4620-83C2-ADB5335244F4} - \PCDoctorBackgroundMonitorTask -> Brak pliku Task: {93957812-679D-4255-BD07-1600169187CD} - \SystemToolsDailyTest -> Brak pliku Task: {9D40E346-8661-4A98-A9C8-697C368D639D} - System32\Tasks\Crossbrowse => C:\Program Files (x86)\Crossbrowse\Crossbrowse\Application\utility.exe Task: {BF50EF5C-6618-455C-8C74-06E36ED05EEF} - System32\Tasks\WordSurfer Auto Updater 1.10.0.19 Core => C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19\Update\WordSurferAutoUpdateClient.exe C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19 Task: {D7F04FC3-6AA8-41F7-8C88-7A6487DB8683} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: C:\WINDOWS\Tasks\Crossbrowse.job => C:\Program Files (x86)\Crossbrowse\Crossbrowse\Application\utility.exe HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\McMPFSvc => ""="Service" CMD: for /d %f in (C:\ProgramData\*WdsManPro*) do rd /s /q "%f" C:\ProgramData\*WdsManPro* globalupdate Helper (x32 Version: 1.3.25.0 - globalupdate Inc.) Hidden Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Setup /f C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\YTDownloader\YTDownloader.lnk C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\crossbrowse.lnk C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Crossbrowse.lnk C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox C:\ProgramData\Mozilla C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Mozilla Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins /f CMD: ipconfig /flushdns EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Przez Panel sterowania odinstaluj globalupdate Helper. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), włączając log Addition.txt. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 3 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Nie mogę zmienić adresów DNS. Czy mam pomimo tego wykonywać resztę poleceń? Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 3 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Co się dzieje przy próbie zmiany? Jakieś błędy? Podaj dokładny model routera. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 3 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Po zalogowaniu w ustawieniach jest informacja, że serwery DNS są ustawiane automatycznie i nie mogą być modyfikowane. Mam modem Orange FunBox Sagemcom CS 50001. Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 3 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 W takim razie trzeba sprowadzić router do ustawień fabrycznych, co równa się z jego konfiguracją (nazwa, hasło, itp.) od początku. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 5 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Sprowadziłam router do ustawień fabrycznych, zrobiłam również reset. Zmieniłam też hasło do połączenia z internetem (neostrady) bo nie mogłam przypomnieć sobie starego, zmieniłam hasło administratora routera. Co do ustawień DNS to nie mogę ich zmienić w ustawieniach w przeglądarce internetowej. Czy można je w tym przypadku zmienić w ustawieniach w Panelu sterowania? Dodam jeszcze, że korzystam z internetu na kilku urządzeniach. Skończyła mi się licencja na Eseta, więc ściągnęłam Avasta. Nie wiem czy to potrzebne, ale załączam nowe logi. Addition.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... Shortcut.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 8 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Zostawiamy router. Wygląda na to, że wszystko jest w porządku. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: R2 sbmntr; C:\Program Files (x86)\YTDownloader\sbmntr.sys [58528 2015-08-26] (YTDownloader) R1 tcfd_vw_1_10_0_22; C:\Windows\System32\drivers\tcfd_vw_1_10_0_22.sys [57728 2015-08-14] (TermCoach) R1 wsafd_1_10_0_19; C:\Windows\System32\drivers\wsafd_1_10_0_19.sys [57728 2015-06-16] (Word Surfer) HKLM\...\Run: [gpuminer] => C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\cpuminer\sgminer\start.cmd [214 2015-08-21] () HKLM\...\Run: [WavesSvc] => "C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\WavesSvc64.exe" HKLM-x32\...\Run: [mbot_pl_014010079] => [X] HKLM-x32\...\Run: [gmsd_pl_005010079] => [X] HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0 HKU\S-1-5-21-2560683777-2046369973-3445867491-1001\...\Run: [YTDownloader] => "C:\Program Files (x86)\YTDownloader\YTDownloader.exe" /boot Startup: C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\crossbrowse.lnk [2015-09-03] Tcpip\..\Interfaces\{221ff4a2-7fec-47a2-970f-7587ac01acf6}: [DhcpNameServer] 172.121.1.171 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2560683777-2046369973-3445867491-1001 -> DefaultScope {C608A031-6EDF-4034-BC05-4996C58003FC} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2560683777-2046369973-3445867491-1001 -> {C608A031-6EDF-4034-BC05-4996C58003FC} URL = StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe hxxp://www.oursurfing.com/?type=sc&ts=1441281428&z=f0ae4350a24fa703973c72bgfz3z6g5o3beg4z3o4c&from=amt&uid=WDCXWD5000LPVX-75V0TT0_WX21A458C0VXA458C0VX CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McChPlg.crx StartMenuInternet: (HKLM) OperaStable - C:\Program Files (x86)\Opera\Launcher.exe hxxp://www.istartsurf.com/?type=sc&ts=1441307362&z=fa836c7a0a09cad35089d72g9zdz4g5c5efmco9o9c&from=face&uid=WDCXWD5000LPVX-75V0TT0_WX21A458C0VXA458C0VX 2015-09-03 15:48 - 2015-09-03 15:50 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Local\BrowserHelper 2015-09-03 14:30 - 2015-10-02 21:58 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\istartsurf 2015-09-03 14:02 - 2015-09-03 14:02 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Crossbrowse 2015-09-03 14:00 - 2015-09-04 16:03 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Local\4C4C4544-1441288801-4210-8035-B7C04F4A3532 2015-09-03 13:59 - 2015-09-04 21:44 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\4C4C4544-1441281560-4210-8035-B7C04F4A3532 2015-09-03 13:59 - 2015-09-03 17:50 - 00000004 _____ C:\WINDOWS\SysWOW64\029B560A371F4E00AB32838EBC01B9E7 2015-09-03 13:59 - 2015-09-03 13:59 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\predm 2015-09-03 13:59 - 2013-08-22 15:25 - 00000824 _____ C:\WINDOWS\system32\Drivers\etc\hp.bak 2015-09-03 13:58 - 2015-09-26 14:49 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\YTDownloader 2015-09-03 13:58 - 2015-09-03 13:58 - 00000000 ____D C:\Users\Public\Documents\ShopperPro 2015-09-03 13:58 - 2015-09-03 13:58 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\YTDownloader 2015-09-03 13:58 - 2015-09-03 13:58 - 00000000 ____D C:\ProgramData\ShopperPro 2015-09-03 13:57 - 2015-09-03 21:09 - 00000102 _____ C:\ProgramData\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat 2015-09-03 13:57 - 2015-09-03 18:13 - 00000000 ____D C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\oursurfing Task: {00BFF1EB-D351-421F-AA9A-A65834571467} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {1EFCA85C-B723-4E82-A036-C4561CBB46F5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {40E884B2-02BF-45EB-9A12-744E521F0B10} - \PCDEventLauncherTask -> Brak pliku Task: {433805FB-5537-4D45-ABCD-201C16E4C5CC} - System32\Tasks\WordSurfer Auto Updater 1.10.0.19 Pending Update => C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19\Update\WordSurferAutoUpdateClient.exe Task: {6DEED334-68D6-49A1-BA62-BFBB48958A28} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {86848F51-A176-4620-83C2-ADB5335244F4} - \PCDoctorBackgroundMonitorTask -> Brak pliku Task: {93957812-679D-4255-BD07-1600169187CD} - \SystemToolsDailyTest -> Brak pliku Task: {9D40E346-8661-4A98-A9C8-697C368D639D} - System32\Tasks\Crossbrowse => C:\Program Files (x86)\Crossbrowse\Crossbrowse\Application\utility.exe Task: {B22435C6-C727-4E4B-9462-B96703622FAC} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {BF50EF5C-6618-455C-8C74-06E36ED05EEF} - System32\Tasks\WordSurfer Auto Updater 1.10.0.19 Core => C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19\Update\WordSurferAutoUpdateClient.exe Task: {D57F84A5-3ACB-4886-812A-7788B36DE45D} - System32\Tasks\Inst_Rep => C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Installer\Install_21093\DCytdieamodc_amodc_setup.exe Task: {D7F04FC3-6AA8-41F7-8C88-7A6487DB8683} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: C:\WINDOWS\Tasks\Crossbrowse.job => C:\Program Files (x86)\Crossbrowse\Crossbrowse\Application\utility.exe HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\McMPFSvc => ""="Service" globalupdate Helper (x32 Version: 1.3.25.0 - globalupdate Inc.) Hidden C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19 C:\ProgramData\Mozilla C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\cpuminer C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Karmelek\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Crossbrowse.lnk C:\Windows\System32\drivers\tcfd_vw_1_10_0_22.sys C:\Windows\System32\drivers\wsafd_1_10_0_19.sys C:\WINDOWS\System32\Tasks\McAfee Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{7ADF667E-E14D-4D2C-827C-B0108F0D93BC} /f CMD: for /d %f in (C:\ProgramData\*WdsManPro*) do rd /s /q "%f" CMD: ipconfig /flushdns EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj globalupdate Helper. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), włączając log Addition.txt. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 8 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Wszystko zrobione. Nie działa mi tylko Microsoft Edge i aplikacja Aparat. Addition.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... Fixlog.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 W logach czysto. Co do Edge i Aparatu, to wygląda na to, że trzeba przeinstalować aplikacje. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Folder: C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe Folder: C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsCamera_8wekyb3d8bbwe Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania.. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. 2. W pasku adresów wklej poniższy adres i zatwierdź Enterem: C:\Users\Karmelek\AppData\Local\Packages Wytnij poniższe foldery i wklej je na Pulpit: Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe Microsoft.WindowsCamera_8wekyb3d8bbwe 3. W Windowsowym szukaniu wpisz powershell i uruchom ten program jako Administrator. Wklej do niego poniższą komendę i zatwierdź Enterem: Get-AppxPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml" -DisableDevelopmentMode} Obserwuj okno i napisz jeżeli pojawią się w nim jakieś błędy. Po zakończonym działaniu zrestartuj system i spróbuj ponownie uruchomić Edge oraz Aparat. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 10 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Wszystko zrobione. Edge i Aparat już działają. W PowerShell pokazały się takie informacje: Fixlog.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Uruchom ponownie Powershell i wklej do niego poniższą komendę, po czym zatwierdź Enterem: Get-AppxLog -ActivityID bab476b5-01f4-0001-1bf3-b4baf401d101 Wynik przedstaw ponownie jak poprzednio - zrzutem ekranu. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 10 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Zrobione: Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 11 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Wszystko w porządku. Błędem nie należy się przejmować. Usuń ręcznie folder C:\Users\Karmelek\Downloads\FRST. Zastosuj Delfix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. To tyle. Odnośnik do komentarza
EsteeM Opublikowano 11 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Zrobione. Bardzo dziękuję za pomoc i poświęcony czas DelFix.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Nevan Opublikowano 11 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Problem rozwiązany. Temat zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi