Skocz do zawartości

Zacinanie się kursora | wolna praca systemu | "program nie odpowiada"


Bjort

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ostatnio otrzymałam używany laptop Toshiba (szczegóły w załączonym screenie). Wszystko śmigało błyskawicznie, jednak teraz od jakichś 2 - 3 dni znacznie spowolnił.

 

Objawy to:

ścinanie się kursora - potrafi się "zamrozić" w miejscu do 20 sekund, kilkanaście razy podczas pracy.

 

znikanie wszystkich ikonek  i paska zadań z pulpitu - czysty pulpit na kilka sekund

 

aplikacje jak Firefox czy LibreCalc przy zamykaniu/pracy często zawieszają się - nawet jak jest to kilka kart czy nieduży plik, robią się szare i z tekstem [Not Responding]. Tak jak Eksplorator Windows czy Panel sterowania.

 

 

Podłączenie do sieci uczelnianej wydaje się nie mieć wpływu, bo podłączałam się do niej jeszcze wcześniej tym samym urządzeniem, ściągając antywira i nie było problemów.

 

Przy FRST wyskoczył komunikat, również w załączniku pokazany. Tak jak zacięcie się eksploratora przy otwieraniu przez niego losowego folderu.

 

Ostatnio instalowane były AVG 2015, Private firewall 7.0, LibreOffice, K Lite pack 1120Standard a także nastąpiło aktualizowanie się systemu z restartem; po tym czasie pojawiły się problemy.

 

Proszę o pomoc.

post-15093-0-38260000-1433840535_thumb.png

post-15093-0-78020000-1433840540_thumb.png

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

post-15093-0-48960000-1433841514_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Masz kilka punktów przywracania

 

==================== Restore Points =========================

21-02-2015 12:41:31 Windows Update
30-05-2015 12:52:42 Zainstalowano: Microsoft Office Professional Edition 2003
02-06-2015 10:11:33 Installed Toshiba Book Place.
04-06-2015 16:08:57 Installed AVG 2015
04-06-2015 16:09:24 Installed AVG 2015
08-06-2015 10:05:49 Windows Update

 

 

cofnij system i sprawdź , która aktualizacja tak wpłyneła na system.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dziękuję za radę, cofnęłam się do momentu sprzed windows update i instalacji avg, wszystko gra. Jednak znalazłam resztki nortona (screen) i nie da rady ich usunąć przez narzędzie systemu windows, a obawiam się że to on mógł wchodzić w sprzeczność z avg i może teraz robić problemy z kolejnym antywirem. Jest jakiś sposób żeby go się pozbyć?

post-15093-0-67700000-1434983926_thumb.png

post-15093-0-10580000-1434983932_thumb.png

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...