Skocz do zawartości

Zawieszanie się systemu podczas logowania + błąd explorer.exe


Moya

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu mam problem - a właściwie dwa problemy - z komputerem.

(Mam nadzieję, że to właściwy dział.)

 

Pierwszy, pojawiający się sporadycznie, to najprawdopodobniej błąd explorer.exe - system ładuje się do momentu kiedy powinien wejść pulpit, ale ekran jest czarny, tylko z kursorem. Próba ręcznego odpalenia explorera przez ctrl+alt+del nic nie daje, menadżer urządzeń nie włącza się. Explorer ładuje się w trybie awaryjnym, sprawę 'naprawia' przywrócenie systemu do wcześniejszego dnia.

 

Drugi problem pojawił się dwa dni temu. System zawiesza się na ekranie 'zapraszamy'. Wczoraj nie pomagał reset, skończyło się na trybie awaryjnym+przywrócenie systemu. Dzisiaj pomogło dwukrotne zresetowanie. 

 

Mam nadzieję, że załączyłam wszystkie niezbędne logi.

 

Bardzo proszę o "łopatologiczne" tłumaczenie ewentualnych napraw.

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

gmer.txt

OTL.Txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Odinstaluj z panelu programów Browser Configuration Utility

 

oraz Total Commander Ultima Prime 5.3.0.0

 

Ta modyfikowana wersja zawiera wtyczki które sprawiaja problemy właśnie przy rozruchu

 

Error - 2014-03-16 06:35:00 | Computer Name = Admin-Komputer | Source = SideBySide | ID = 16842815
Description = Nie można wygenerować kontekstu aktywacji dla "c:\program files (x86)\TC
UP\PLUGINS\Media\SiMail\DelphiZip.dll". Błąd w pliku manifestu lub w pliku zasad
"c:\program files (x86)\TC UP\PLUGINS\Media\SiMail\DelphiZip.dll" w wierszu 8. Wartość
"*" atrybutu "language" elementu "assemblyIdentity" jest nieprawidłowa.

Error - 2014-06-15 07:49:46 | Computer Name = Admin-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7026
Description = Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego
lub systemowego: VD_FileDisk

 

 

Po wykonaniu deinstalacji zrób nowy skan FRST, opcji Addition nie zaznaczaj.

Odnośnik do komentarza

Otwórz notatnik i wklej

 

S3 AIDA64Driver; \??\G:\Instalki\Testowanie kompa\Aida64 extreme 220 portable\kerneld.x64 [X]
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 slb; \??\E:\Gry\Scarlet Blade\ScarletBlade\avital\scarlb64.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 X6va011; \??\C:\Windows\SysWOW64\Drivers\X6va011 [X]
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]

 

z menu plik - zapisz jak fixlist.txt. Plik umieść w C:\Users\Admin\Desktop\Temporary\Logi. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

 

Uruchom ponownie system i zdaj relację jak zachowuje sie system.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...