cazzae Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Od przedwczoraj mam lagi w kazdej grze, nie tylko online. Nawet FIFA09 nie działa jak powinna. Tymczasem internet w przeglądarce funkcjonuje bez zarzutu. W ostatnim czasie nie instalowałem żadnego dodatkowego oprogramowania i nie zmieniałem nic w systemie. Dysk jest po defragmentacji. MBAM-log-2013-04-10 (15-13-56).txt Extras.Txt OTL.Txt net-log.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Na razie, wyczyść resztki po Avaście. Wchodzisz w tryb awaryjny i stosujesz http://www.avast.com/uninstall-utility Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 gotowe Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Odinstaluj: Web Assistant 2.0.0.572 BrowseToSave TuneUp Utilities 2011 Yontoo 1.10.03 Pando Media Booster TuneUp Utilities Language Pack (pl-PL) IB Updater Service po deinstalacji reset PC i nowy log z OTL Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Dlaczego mam usuwać TuneUp? Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Nie musisz, widać @Conor uznał, że nie korzystasz z niego. Oczywiście odinstaluj pozostałe rzeczy i zrób nowe logi z OTL( aby powstał log Extras w polu Rejestr-skan dodatkowy zaznacz na Użyj filtrowania). . Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Logi wraz z TuneUp na komputerze: OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 1. Uruchom OTL i w okno własne opcje skanowania/skrypt wklej: :Services Web Assistant Updater :OTL DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\vmnetadapter.sys -- (VMnetAdapter) DRV - File not found [Kernel | Boot | Stopped] -- system32\DRIVERS\vmci.sys -- (vmci) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\XDva397.sys -- (XDva397) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleXNt.sys -- (EagleXNt) IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://mystart.incredibar.com/mb139?a=6R8A2Au8vc&i=26 IE - HKCU\..\SearchScopes\{A1656AC1-F2DD-4758-B9F8-D65DA042F04F}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=FF&o=14594&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=FV&apn_dtid=YYYYYYUFPL&apn_uid=14b59a58-1f35-4768-a38e-fd20b84f039c&apn_sauid=229930EF-DFA0-441B-B709-91F1751D93C6 IE - HKCU\..\SearchScopes\{CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A}: "URL" = http://mystart.incredibar.com/mb203?a=6Oz8Tmts8S&search={searchTerms}&i=26 FF - prefs.js..sweetim.toolbar.previous.browser.search.defaultenginename: "" FF - prefs.js..sweetim.toolbar.previous.browser.search.selectedEngine: "" O2 - BHO: (Yontoo) - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - C:\Program Files\Yontoo\YontooIEClient.dll (Yontoo LLC) O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found. :Files C:\Documents and Settings\Kuba\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\s8gn98k5.default-1360901647015\extensions\jj-3ux@ouoyyaoozdjq.net C:\Documents and Settings\Kuba\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\s8gn98k5.default-1360901647015\searchplugins\MyStart Search.xml C:\Program Files\BrowseToSave C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BrouwsEe2save :Commmands [emptytemp] Kliknij wykonaj skrypt. 2. Użyj AdwCleaner. Opcja Usuń(podaj z tego log). 3. Wyskanuj system skanerem Malwarebytes anti-malware 4. Podaj nowy log z OTL E:\Syfrator\dirmngr.exe twoje ? Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Gotowe. E:\Syfrator\dirmngr.exe twoje ? Wygląda na to, że tak, bo program który miałem w tym folderze odinstalowałem - zniknął również ten plik. Z innej beczki: skanowałem kompa AVG i ów wykrył wirusa w msconfig, czy to w ogóle możliwe? AdwCleanerS2.txt OTL.Txt otllog.txt MBAM-tak.txt Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Z innej beczki: skanowałem kompa AVG i ów wykrył wirusa w msconfig, czy to w ogóle możliwe? Podaj ścieżkę, w której znaleziono wirusa. Coś się stało z właściwościami Chrome: CHR - default_search_provider: () CHR - default_search_provider: search_url = CHR - default_search_provider: suggest_url = Działa ci Google Chrome? W Mozilli: Firefox > Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox . Po tym zrób nowe logi z OTL. Wracając do tematu głównego: Od przedwczoraj mam lagi w kazdej grze, nie tylko online. Podaj specyfikację komputera, razem z zasilaczem. Jeśli będziesz miał problem, posłuż się HWiNFO. . Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Chrome działa, nowego logi w poprzednim poście. Teraz AVG wykrywa: PSW.ILSpy Chodzi o plik A0962231.exe w system value information/ _restore{E2EB509D-40CD-4728-8ECF-8FEA824C1502} To samo wykrywał w msconfig. Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 A mógłbyś powiedzieć jak to zrobić? Jeszcze zaczął pojawiać się bluescreen: 0x0000007F (0x000000008, 0xB8348D70, 0x00000000, 0x00000000) Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Proszę: KLIK ( na dole jest dla twojego systemu) . Jeszcze zaczął pojawiać się bluescreen:0x0000007F (0x000000008, 0xB8348D70, 0x00000000, 0x00000000) Sprawdź, czy w C:\Windows\Minidump są nowe pliki, jeśli tak to spakuj w archiwum i wstaw na serwis hostingowy, np. speedy.sh. . Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 http://www.speedyshare.com/tkQbD/Minidump.rar Przywracanie zresetowane. Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jak mówiłem wcześniej pozbadź sie tuneup dlaczego już wyjaśniam tuneup poprostu rypie soft aplikacje sie nie uruchamiają lub nie chcą instalować np: http://peb.pl/logi-do-sprawdzenia/1323532-problem-przy-instalacji-chrome-103-i.html http://peb.pl/logi-do-sprawdzenia/1324491-system-windows-nie-mo-e-odnale.html#post6028902 Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Usunięty. Co z tymi bsodami? Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ja się nie znam na analizie DUMP-ów jedyna nadzieja w @mgrzeg tylko on nie często bywa na forum Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zamiast bluescreena pojawił się CZERWONY SCREEN i jakieś znaczki szarą czcionką. Poza tym podczas startu systemu i kilku restartach objawił się ekran o BOOT, było tam: last known good (czy coś podobnego) i 5 times i coś tam jeszcze. Szare okno, czarne tło. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Byłeś juz proszony o podanie specyfikacji sprzetu. Raport z Hwinfo. Wykonaj testy ram (memtestem z bootowalnej płyty) Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Raport z HW: http://speedy.sh/r3wvz/qwe.HTM Testy zrobię jak znajdę czas. Chciałbym dodać, że przy bs'ach pojawia się: tcpip.sys adress B4551D8B win32k.sys adress BF8880E4 Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Testy zrobię jak znajdę czas. Ale czas na pisanie ponagleń masz? tcpip.sys adress B4551D8B win32k.sys adress BF8880E4 tcpip.sys to systemowy sterownik od netu > zaktualizuj sterowniki do karty sieciowej Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Nie chciałbym zainstalować tego co nie trzeba, więc mógłbyś podać skąd gdzie co i jak? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 jedziesz sam > twoja karta sieciowa to Original Device Name: RealTek Semiconductor RTL8168B/8111B PCI-E Gigabit Ethernet AdapterDevice Class: Ethernet AdapterRevision ID: 1Bus Number: 3Device Number: 0Function Number: 0PCI Latency Timer: 0Hardware ID: PCI\VEN_10EC&DEV_8168&SUBSYS_E0001458&REV_01 Wchodzisz na stronę > http://devid.info/en/ wklejasz identyfikator urządzenia > PCI\VEN_10EC&DEV_8168&SUBSYS_E0001458&REV_01 i klikasz w szukaj > są stery z 2010 pobierzasz i instalujesz > ważne połaczenie sieciowe w czasie instalacji ma być wyłaczone Odnośnik do komentarza
cazzae Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 instalator informuje, że już mam taki sterownik (w każdym razie zaznaczyłem "napraw") jako, że komp odmówił posłuszeństwa (can't find BIOS image, red screen, bluescreen, ścinki i restarty) postanowiłem go sformatować (przynajmniej się miejsce zwoniło), niby teraz się szybciej uruchamia, nie ma żadnych red-bluescreenów, to jednak ściniki i restarty są na porządku dziennym. Najbardziej wkurzyło mnie to jak zaraz po instalacji systemu komputer się włączył, a po sekundzie wyłączył, zanim zdążyłem pobrać inną przeglądarkę niż IE. Chętnie bym zrobił memtest, ale nie jestem w stanie ściągnąć plików o wadze większej niż 1kB, gdyż zajęłoby to ok. 24h. Cud, że ta strona mi się otworzyła. Net jest apokaliptycznie wolny, mimo instalacji w/w sterowników. Chciałem zrobić netloga, ale objawił się błąd, którego screen w załącznikach. Jak Windows łaskawie pozwoli to dodam logi z otl. Pozwolił: Na zrobienie loga z netloga nie ma szans, kolejny błąd wyskoczył: OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się