Grzegorz1 Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam mam taki problem. Klikam PPM na pliku i "Wyślij do -> Adresat poczty", otwiera się okienko mojego ulubionego programu pocztowego Outlook Express 6, wszystko jest OK, wpisuję Temat, odbiorcę i daję Wyślij. Pisze "Trwa znajdowanie hosta" i czekam, potem wywala błąd: "Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'AK - wp.pl', Serwer: 'smtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Port: 465, Zabezpieczenie (SSL): Tak, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E" Kicha, daję Zamknij, wszystko znika. Wtedy uruchamiam OE (poprzez START->Programy->Outlook Express) i w Skrzynce nadawczej siedzi sobie ten niewysłany mail. Daję Wyślij i idzie bez zająknięcia. Czyli wygląda, że konfiguracja konta w OE jest OK (w załączeniu JPG). Dawno, dawno temu tak nie było. PPM wysyłał maile OK. Trudno mi powiedzieć od kiedy nie działa. Mój komp: XP (SP3), Bitdefender 2012 Proszę o wsparcie. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 22 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 mtp.wp.pl', Protokół: SMTP, Port: 465 spróbuj zmienić na 587 Odnośnik do komentarza
Grzegorz1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 nie pomaga, efekt identyczny jak na 465 Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 szukaj burz buduj http://www.google.pl/#hl=pl&gs_rn=4&gs_ri=psy-ab&cp=10&gs_id=7&xhr=t&q=0x800CCC0E&es_nrs=true&pf=p&output=search&sclient=psy-ab&oq=0x800CCC0E&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42768644,d.Yms&fp=50eab063e7508125&biw=1600&bih=708 Odnośnik do komentarza
Grzegorz1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 wcześniej już googlowałem, ale nie znalazłem rozwiązania, sprawdzałem Telnetem i chyba się łączy (piszę "chyba", bo do końca nie czuję tego telnetu). Często piszą o antyvirusie i to może być dobry trop. Kiedyś miałem McAfee i było OK, niedawno kupiłem Bitdefender'a, ale nie wiem jak wyłączyć Bitdefender, aby to sprawdzić. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Bawiłem się konfiguracja outlooka na wirtualnym XP. Konto założone na onet.pl. Zauwazyłem ciekawą rzecz - mianowicie przy ustawieniu portu na 465 - sypie błedami. Natomiast Thunderbird funkcjonuje na tym ustawieniu prawidłowo. Zmieniłem na domyślne ustawienia port 25 dla wychodzącej i 110 dla przychodzącej i śmiga we wszystkie strony. Dodatkowo zaznaczona opcja Server wymaga uwierzytelniania. Pokombinuj z ustawieniam bo jest coś na rzeczy. Odnośnik do komentarza
Grzegorz1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 WP nie pójdzie na 25, na 587 i 465 idzie wysyłanie, gdy uruchomię najpierw OE a potem wysyłam. Dalej nie działa PPM. Dziwna sprawa, wyłączyłem antyvira i nic nie pomogło. Poddaję się, nie wiem co dalej robić. Czy jak zainstaluję inny program pocztowy, to gdy kliknę PPM i "Wyślij do", to otworzy mi się ten nowy program pocztowy? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dalej nie działa PPM. To znaczy co, nie otwiera się outlook? Czy jak zainstaluję inny program pocztowy, to gdy kliknę PPM i "Wyślij do", to otworzy mi się ten nowy program pocztowy? Tak jeśli ustawisz go jako domyślnego klienta poczty. Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dziwna sprawa, wyłączyłem antyvira i nic nie pomogło.Poddaję się, nie wiem co dalej robić. Czasami pomaga tylko odinstalowanie programu antywirusowego. Dlatego odinstaluj go i restartuj komputer. Przecież zakupiłeś go więc nie będzie problemu z jego reinstalacją. Odnośnik do komentarza
Grzegorz1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Nie chcę odinstalowywać, bo kupiłem go i muszę z nim żyć Na innym kompie (W7 i WinLiveMail) też mam takiego samego Bitdefendera i jest OK. Chyba lepiej zmienię program pocztowy. ------- do Belfegor: po kliknięciu PPM otwiera się okno OE i normalnie piszę maila, ale jak dam Wyślij to nie idzie Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Poczytaj sobie to - chodzi o wyczyszczenie skrzynki nadawczej http://email.about.com/od/outlookexpresstroubles/qt/et_fix_sending.htm Odnośnik do komentarza
Grzegorz1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 poczytam i sprawdzę w domu, Generalnie to w tym całym zamieszaniu chodzi mi o sprawne wysyłanie poczty poprzez PPM. Czasami jest taka potrzeba, że mam plik chcę go szybko wysłać i wtedy PPM i send ... Bo tak naprawdę, to nie używam żadnego programu pocztowego, bo 99% pocztę czytam i wysyłam poprzez przeglądarkę www. Odnośnik do komentarza
Grzegorz1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 nadal walczę niestety bez sukcesu a może jest tutaj ktoś, kto ma XP (SP3) + BitDefender IS 2012PL i jemu chodzi wysyłanie poprzez PPM i OE. Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Spróbuj to co już wyżej napisałem w odpowiedzi nr #9 Odnośnik do komentarza
Grzegorz1 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 i wszystko jasne, poszedłem za radą Aux i odinstalowałem Bitdefendera, wtedy wysyłanie poprzez PPM chodzi jak burza - nie ma problemu. Sprawdzałem jeszcze u znajomych (2 inne komputery, taka sama konfiguracja jak u mnie 'XP + Bitdefender 2012') efekt taki sam jak u mnie, nie działa, dostają taki sam błąd. Sprawdziłem jeszcze na nowszej wersji Bitdefendera (2013), tu również nie działa wysyłanie poprzez PPM. Wniosek: XP + Bitdefender = nie działa wysyłanie poczty przez OE klikając PPM na pliku. No cóż, walczę dalej, uderzam na forum bitdefendera lub do ich serwisu. Dzięki wszystkim za uwagi. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi