Skocz do zawartości

ZeroAccess


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

O ComboFix to zapomnij jak najszybciej. Wcale nie trzeba tego używać by usunąć ZeroAccess.

 

Uruchom SystemLook, w oknie wklej:

 

:reg
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
 
:filefind
services.exe

 

Klik w Look. Przedstaw wynikowy raport.

Odnośnik do komentarza

Rzeczywiście infekcji w logach już nie notuję. Na koniec wykonaj parę rzeczy.

 

1. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

2. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.0 - Polish

"Mozilla Firefox 8.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 8.0.1 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

3. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...