Skocz do zawartości

Ten komputer został zablokowany! - Proszę o pomoc :( !


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj podczas grania sobie na internecie w gry z kumplem nagle wszystko się wyłączyło i pojawiło się już pewnie znane wam na forum okienko w którym piszę że mój komputer został zablokowany. Jak temu zaradzić? Z góry mówie, że jestem całkiem zielony i nie poradze sobie sam dlatego tutaj piszę bo wiem że to zaufane i często polecane forum.Pozdrawiam i dobranoc bo ja tymczasem lece spać hej :D.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

A jak zrobić taki raport? Jestem całkiem zielony w takich sprawach.

---

Już znalazłem.

 

Jednak nie .. Ten program także mi się zacina przy jego skanowaniu ..

Może to przez to, że nie mam żadnych sterowników tutaj.

Co mam zrobić :(

 

Jest! Zrobiłem te logi z OTL i mam teraz 2 pliki OTL.txt i Extras.txt tylko że ja je robiłem na awaryjnym Administrator niż jak wcześniej Spaykovski.

Może tak to być? Jak tak to zaraz wstawie tutaj te dwa pliki :).

Odnośnik do komentarza

Powinieneś jeszcze był dołączyć loga z Gmer pod kątem rootkitów bo są obiekty w logu, które mogą sugerować, że jest tu jeszcze rootkit:

 

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\xpsec.sys -- (xpsec)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\xcpip.sys -- (xcpip)

 

Najpierw jednak usuniemy blokade aby było łatwiej wykonywać zadania.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\xpsec.sys -- (xpsec)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\xcpip.sys -- (xcpip))
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\t3hgn1.sys -- (t3hgn1.sys)