Skocz do zawartości

LightMoon

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LightMoon

  • Urodziny 11.09.1993

Informacje

  • Płeć:
    Kobieta
  1. Bardzo dziękuję za udzieloną pomoc
  2. Tak, problem exploatora został rozwiązany. Nie wyskakuje już żaden błąd. Dziękuję pani bardzo za cierpliwość . To już pobieram tego cleanera Wszystkie zadania z postu #8 zostały wykonane. AdwCleanerS1.txt OTL.Txt
  3. Wcześniej niczego nie przerywałam. Ale trwało to o wiele krócej. Póki co jest na etapie 4 z 5 i sprawdza plik 115000/350000 (14%) Które AdwCleaner mam ściągnąć i wykorzystać?
  4. Przepraszam, że to wszystko tyle trwa, ale nadal trwa sprawdzanie dysku po ponownym uruchomieniu
  5. Przy ostatniej komendzie wyskakuje "Odmowa dostępu"
  6. Przepraszam, że to wszystko tyle trwa ale komputer się strasznie zawiesza przez to i nie szło zapisać tego dokumentu a później odpalić z dysku c żeby móc wysłać Wolumin w stacji C to OS Numer seryjny woluminu: 62B2-9CA6 Katalog: c:\users\jola\appdata\local\microsoft\windows\explorer 2012-11-12 08:01 <DIR> . 2012-11-12 08:01 <DIR> .. 2011-02-22 14:30 32Ë™768 ExplorerStartupLog.etl 2013-01-28 19:44 16Ë™384 ExplorerStartupLog_RunOnce.etl 2012-11-11 22:42 174Ë™063Ë™616 thumbcache_1024.db 2012-11-11 22:42 40Ë™894Ë™464 thumbcache_256.db 2012-11-11 22:42 9Ë™437Ë™184 thumbcache_32.db 2013-01-13 22:37 222Ë™298Ë™112 thumbcache_96.db 2013-01-03 19:58 413Ë™720 thumbcache_idx.db 2012-11-11 22:42 24 thumbcache_sr.db 8 plik(˘w) 447Ë™156Ë™272 bajt˘w 2 katalog(˘w) 121Ë™844Ë™023Ë™296 bajt˘w wolnych
  7. Explorer: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C:\Users\Jola\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer\thumbcache_idx.db z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; brak dysku. System Windows zamknął program Eksplorator Windows z powodu tego błędu. Program: Eksplorator Windows Plik: C:\Users\Jola\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer\thumbcache_idx.db Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane. Akcja użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem. - jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER. 4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej. 5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem komputera lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc. Dodatkowe dane Wartość błędu: C0000185 Typ dysku: 3
  8. Po kolejnym resecie komputer się odpalił jednak nie posiadam całej zawartości pulpitu, która jest mi bardzo potrzebna i czy jest możliwość odzyskania tych plików, oraz wyskakuje błąd Program Exploator Windows przestał działać i odświeża co chwile przez to pulpit komputera. Nie mogę też używać opcji z Start z tego powodu i odpalić Panelu Sterowania. Po kilku próbach pulpit i jego zawartość się pojawiła jednak nadal nie mogę odpalić Panelu sterowania aby usunąć programy
  9. Przepraszam za zamieszanie ale ja nadal nie mogę korzystać z pulpitu. W jaki sposób otworzyć panel? Muszę jeszcze raz zresetować komputer aby odpalić w trybie awaryjnym z linią komend??
  10. Załączam OTL oraz Extras. Również zrobiłam skan programem ComboFix i jego wyniki również dodaję. OTL.Txt Extras.Txt log.txt
  11. Tak, jednakże nie mam możliwości włączenia komputera do wykonania tego raportu, gdyż w trybie awaryjnym resetuje się on i przełącza na tryb normalny a w tym odrazu na blokadę
  12. Przy uruchamianiu komputera w zwykłym trybie awaryjnym resetuje się on, a następnie odpala w zwykłym trybie
  13. Jak każdego i mnie również zaatakował ten wirus. Jednak nie da się w ogóle włączyć pulpitu. Zaraz po odpaleniu komputera wyskakuje wirus. Z tego co wyczytałam najlepiej byłoby zamieścić plik OTL.txt jednakże nie znam się na tym. Czy mógłby ktoś pokierować mnie krok po kroku jak pozbyć się tego wirusa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...