Skocz do zawartości

Laguna

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Laguna

  • Tytuł
    Użytkownik

Ostatnie wizyty

887 wyświetleń profilu
  1. Laguna

    Problem z formatem dysku HDD

    Dziękuję bardzo, pomogło!
  2. Witam, bardzo proszę o pomoc - mam 2 dyski: SSD (C : z Windowsem) i HDD. Chciałam zrobić kopie zapasową plików z HDD i go sformatować. Zrobiłam format dokładny, z ustawieniami domyślnymi NTFS itd. Jednak wyskoczył mi komunikat "System Windows nie mógł ukończyć formatowania". Przy próbie otworzenia dysku: "D:\ nie jest dostępny. Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia." Zauważyłam, że system plików zmienił się na RAW, ale nie wiem jak to zmienić na NTFS
  3. Laguna

    Windows 10 nie ładuje się

    Okazało się że padł dysk SSD i konieczna była wizyta w serwisie. Laptop już jest naprawiony. Bardzo dziękuję za wszystkie porady i poświęcony czas.
  4. Laguna

    Windows 10 nie ładuje się

    Mam problem z uruchomieniem trybu awaryjnego probowałam wg tego poradnika (po zalogowaniu do pulpitu) https://www.asus.com/pl/support/FAQ/1013018, ale po kroku nr 4 wyskoczyło "no bootable device". Wcześniej próbowałam sposób z shiftem (też po zalogowaniu do pulpitu), rownież się nie udało.
  5. Laguna

    Windows 10 nie ładuje się

    Po wybraniu Rozwiąż problemy - Opcje zaawansowane - Przywracanie systemu pojawia się komunikat: Próbowałam też użyć Resetuj ustawienia (z zachowaniu partycji), ale to też nie działa, mam komunikat: "Nie można zresetowań ustawień do stanu początkowego. Brak wymaganej partycji dysku". Spróbowałam, ale nie podziałało, po drugim lub trzecim restarcie mam komunikat "There is a system repair pending which requires reboot to complete." Restartowalam laptop kilka razy, ale komunikat dalej jest taki sam. Po restarcie sprawdziłam: - na poz. 1 jest Windows Boot Manager, - mój dysk SSD (ADATA) jest jako HDD0 i na pozycji 2. - na poz. 3 jest HDD1 wykrywane. Do pulpitu jestem się w stanie zalogować tylko po wpisaniu w konsolę: CHKDSK C: /F lub CHKDSK C: /F sfc /scannow Wtedy w menu Windows Recovery wybieram Zamknij, odłączam pendrive, włączam ponownie, wtedy po chwili loguję się do pulpitu (trwa to trochę dłużej niż zwykle, wcześniej był bardzo szybki rozruch). Od tego momentu mam około 1-2 min do pojawienia się BSOD. Próbowałam po zalogowaniu do pulpitu usunąć aktualizacje (Ustawienia - Windows Update - odinstaluj aktualizacje), ale jak klikam prawym klawiszem na którejś, nie rozwija się menu, ani nie mam przycisków Odinstaluj, jest tylko Organizuj. Po tym jak pojawia się BSOD (ktory jest zamrożony, nic się nie dzieje), muszę wyłączyć laptop przyciskiem power. Po ponownym włączeniu dzisiaj pojawia się przeważnie czarne tło z logo Acer (i też zamrożone), ale wcześniej pojawiało się też "No bootable device", nie potrafię tego wyczuć, od czego to zależy. "No bootable device". pojawia się gdy robię restart, sprawdzam BIOS przez F2 i wychodzę z BIOSu. Nie. Nigdy nie spotkał mnie tak trudny i uporczywy problem z żadnym laptopem, którego miałam Jeśli mogę jeszcze zapytać: 1) Czy w tej sytuacji próbować dalej? Czy czeka mnie serwis? 2) Czy jest to usterka mechaniczna, czy raczej coś z samym Windowsem/jego aktualizacjami? Czy jakiś wirus? 3) Czy Windows Creator Tool by w ogóle zadziałał? Jestem gotowa sformatować ten laptop, ale nie chcę bardziej namieszać i tracić czasu.
  6. Laguna

    Windows 10 nie ładuje się

    Za którymś razem udało mi się zalogowac do pulpitu, ale mialam za malo czasu na usuniecie aktualizacji przed ponownym wystąpieniem blue screen. Spróbowałam z pendrive przywrócić mbr wg powyższego linka, ale po wpisaniu bootrec /ScanOs pojawia sie w konsoli "total identified Windows installations 0". Spróbowałam też uruchomić laptop w trybie awaryjnym z użyciem Shift, ale niestety nie mogę usunąć nawet tym sposobem ostatnich aktualizacji ani dot. jakości ani dot. funkcji. Co jeszcze mogę zrobić?
  7. Laguna

    Windows 10 nie ładuje się

    Rzeczywiście, w BIOSIE mój dysk C z Windowsem (dysk SSD, oprócz niego mam też HDD na którym trzymam pliki) był na poz. 2, przestawiłam go na pierwszą i wykonałam dalsze kroki wg wskazówek. Zalogowałam się do pulpitu i wszystko wyglądało ok, ale po chwili komputer wyłączył się, powrócił komunikat "no bootable device na czarnym tle". Zrestartowałam i znów zalogowałam się do pulpitu, ale po chwili wyskoczył błąd:
  8. Witam, mam problem z Windowsem 10 - przedwczoraj Windows się aktualizował, po restarcie otworzyła mi się przeglądarka Edge, ale nie używam jej więc przeklikałam komunikaty o nowej przeglądarce i pracowałam dalej normalnie. Tamtego dnia aktualizowałam też grę Magic the Gathering, klient pod koniec aktualizacji potrzebował reconnect, ale dokończył aktualizację i go wyłączyłam. Wczoraj pojawił się nagle blue screen z komunikatem o błędzie (niestety nie pamiętam dokładnie tekstu) oraz coś o IPV4, IPV6. Po próbie zrestartowania laptopa (Acer) pojawił się na czarnym tle napis "Media checking", ale dalej Windows się nie załadował, chyba zamroził się na logo Acer. Spróbowałam po restarcie użyć mój Windows Revovery (na pendrivie), ale pojawiła się informacja, że "dysk jest zablokowany", Wyjęłam dysk, zrestartowałam kilka razy, ale za każdym razem pojawia się teraz na czarnym tle logo Acer i nic więcej się nie dzieje. Bardzo proszę o pomoc, nie wiem czy w tej sytuacji jakieś logi mogę podłączyć, jeśli będą potrzebne zdjęcia to oczywiście dodam.
  9. Laguna

    Usunięcie Firebird 2.5.0

    Udało się, zrobiłam tak: Menadżer zadań -> procesy -> pokaż procesy wszystkich użytkowników, zatrzymałam oba procesy Firebird Usługi -> wyłączyłam obie wcześniej wspomniane usługi Firebird Panel sterowania -> odinstaluj programy - odinstalowałam już bez problemu. Zrobiłam trochę inaczej, ale bardzo dziękuję za nakierowanie mnie na właściwy trop Temat można zamknąć.
  10. Witam, chciałabym odinstalować Firebird 2.5.0.26074 (win32). Próbowałam to zrobić z Panelu Sterowania (mam Vistę), ale wyskakuje komunikat: "wykryto serwer Firebird pracujący na tym komputerze proces instalacji/deinstalacji zostanie przerwany". Nie wiem, czy to pomoże, ale w menadżerze zadań, w procesach, nie widzę nic dot. Firebirda, co mogłabym zakończyć, a w usługach są uruchomione: "FirebirdGuardianDefaultInstance" oraz "FirebirdServerDefaultInstance". Gdy próbuję je zatrzymać, odmawiają dostępu. Byłabym wdzięczna za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...