Skocz do zawartości

ejmmi

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Usunęłam plik i ponownie przeskanowałam dyski za pomocą Malwarebytes Anti-Malware. Tym razem nie wykryto żadnych zagrożeń Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za pomoc i uratowanie komputera Teraz wezmę się za wszystkie aktualizacje. Jeszcze raz dzięki! Pozdrawiam, Emmi
  2. Zrobiłam pełne skanowanie za pomocą Malwarebytes Anti-Malware i wykryto jeden plik. Załączam raport. Czy mam usunąć ten plik? mbam-log-2012-11-01 (17-56-57).txt
  3. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za pomoc Komputer działa już w trybie normalnym i blokada się nie pokazuje. Przepraszam za nieprawidłowe zrobienie loga z OTL - po raz pierwszy musiałam to zastosować i w ogóle pierwszy raz walczyłam z wirusem na komputerze. Teraz już będę o tym pamiętać. W Google Chrome w Rozszerzeniach nie znalazłam Facemoods. Załączam logi z AdwCleaner, OTL, Farbar Service Scanner oraz SystemLook x64. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 15:33 on 01/11/2012 by Jerzy Administrator - Elevation successful ========== filefind ========== Searching for "services.exe" C:\Windows\System32\services.exe --a---- 328704 bytes [23:19 13/07/2009] [01:39 14/07/2009] 24ACB7E5BE595468E3B9AA488B9B4FCB C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-s..s-servicecontroller_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_2b54b20ee6fa07b1\services.exe --a---- 328704 bytes [23:19 13/07/2009] [01:39 14/07/2009] 24ACB7E5BE595468E3B9AA488B9B4FCB -= EOF =- AdwCleanerS1.txt OTL.Txt FSS.txt
  4. Witam, Mój komputer został zaatakowany przez wirusa ukash, który go zablokował. Załączam skany i proszę o pomoc. OTL.Txt Extras.Txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...