Skocz do zawartości

pXp

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pXp

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 1973-06-05

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Zabrze
  1. pXp

    Biblioteka jscript.dll - problem

    Niestety, ale przy scaleniu dostaję komunikat odmowny:
  2. pXp

    Biblioteka jscript.dll - problem

    Dosyłam logi po ponownym skanowaniu. SystemLook.txt
  3. pXp

    Biblioteka jscript.dll - problem

    Uzupełniam o logi z SystemLook. SystemLook.txt
  4. Witam. Mam podejrzenie uszkodzenia biblioteki jscript.dll lub wpisów w rejestrze związanych z jej obsługą. Objawy: - nieprawidłowe wyświetlanie gadzetów (puste) - biały ekran w McAfee TS - nie uruchamia się windows media player. Przy próbie rejestracji w konsoli poleceniem regsvr32 jscript.dll dostaję info: Moduł jscript.dll został załadowany, ale wywołanie funkcji DllRegisterServer nie powiodło się. Kod błedu 0x80004005. Mój system to: Windows7 Home Premium SP1. Jakie logi/raporty wykonać? -------------------------- Poniżej uzupełniam posta o raporty. OTL.Txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  5. Bardzo dziękuje za pomoc. TDSSKiller zaraz uruchomię, w przypadku niepojących treści pozwolę sobie jeszcze napisać. Ponieważ pomoc na niniejszym forum jest bardzo profesjonalna i udzielana w tempie ekspresowym, warto wspomóc Panią Administartor zakupując cegiełkę co niniejszym czynię i zachęcam również innych forumowiczów, szczególnie tych mocno zainfekowanych
  6. A więc co zrobiłem: Wykonałem komende z CMD zgodnie z zaleceniem Nie wiem czy dobrze, ale uruchomiłem cccleanera, po to żeby oczyścić log z niepotrzebych zapisów. CCleaner poinformował mnie że kosz na C jest uszkodzony, ale potem już działał normalnie. Wykonałem log SystemLook który załączam. ps. nie wiem czy sie nie pospieszyłem z tym ccleaner i nie zawaliłem przez to sprawy w celu analizy zagrożenia, bo mogłem to zrobic przed pkt 1, a nie po nim SystemLook.txt
  7. Dziękuję za sprawdzenie logów. Ponizej załączam log z SystemLook x64. Odnosnie katalogu o którym pisałem to wygląda to tak że w katalogu C:\$RECYCLE.BIN siedzi sobie katalog "S-1-5-18" którego nie potrafię usunąć, gdzie wszystkie inne można. Ale najbardziej nurtuje mnie to że nie wiem co może być przyczyną braku prawidłowego działania aplikacji zabezpieczających? Może powinienem jeszcze wykonać jakieś inne logi? Będę zobowiązany za pomoc. SystemLook.txt
  8. Na wstępie witam wszystkich. Mój problem dotyczy niewłaściwego działania programów antywirusowych, które blokuje jakis intruz, albo pozostałości po nim. Nie jestem w stanie stwierdzić kiedy dokładnie problem się zaczął, ale zaniepokoiło mnie kiedy chciałem zainstalować nowe oprogramowanie antywirusowe. Wszystko zaczęło się od McAffe, który po instalacji i restarcie systemu wywalał bład "Failed to Create IDispatch" i pracy odmawiała zapora oraz harmonogram skanowania. Po Mcaffe przyszedł czas na testowanie GDaty IS, gdzie także skończyło się niepowodzeniem. Otrzymywałem informacje: "Firewall nie działa", oraz "kod błedu 0x800401f3", oraz "nie mozna uruchomic programu G Data antivirus ponieważ jeden z jego składników nie jest zaistalowany". Po czym zainstalowałem pakiet testowy pakiet Bitdefendera, który także po restarcie odmawiał współpracy - nie działał skaner rezydentny. Z dotychczasowych prób bezproblemowo działa na razie MS Essential oraz systemowa zapora (tak przynajmniej mi sie wydaje). Po lekturze forum i analizie problemów innych userów moje podejrzenia nakierowałem na infekcję trojanem ZeroAcces. System skanowałem róznymi pakietami i skanerami na żądanie ale żaden z nich nic nie odnalazł. Jednak niepoki mnie to że w katalogu $RECYCLE.BIN mam jeden z katalogów którego nie potrafię fizycznie usunąc i tam sobie siedzi ZeroAccess w wariancie CLSID. W załączeniu logi, bardzo proszę o sprawdzenie. OTL.Txt Extras.Txt FSS.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...