Skocz do zawartości

FreeTibet

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, mam problem z Windows Update (a przynajmniej tak mi się wydaje). Pokazuje mi, że 7 aktualizacji zakończyło się niepowodzeniem. Poniżej wynik polecenia "systeminfo": Nazwa hosta: LENOVO-PC Nazwa systemu operacyjnego: MicrosoftR Windows Vistat Ultimate Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002 Service Pack 2 Kompilacja 6002 Producent systemu operacyjnego: Microsoft Corporation Konfiguracja systemu operacyjnego: Samodzielna stacja robocza Typ kompilacji systemu operacyjnego: Multiprocessor Free Zarejestrowany właściciel: Lenovo Zarejestrowana organizacja: Identyfikator produktu: 89580-OEM-7244756-70024 Data oryginalnej instalacji: 2011-11-09, 12:43:45 Czas rozruchu systemu: 2012-09-12, 10:06:41 Producent systemu: LENOVO Model systemu: 7470A45 Typ systemu: X86-based PC Procesory: Zainstalowanych procesorów: 1. [01]: x64 Family 6 Model 23 Stepping 10 GenuineIntel ~1866 Mhz Wersja systemu BIOS: LENOVO 6DET71WW (3.21 ), 2011-12-13 Katalog Windows: C:\Windows Katalog systemowy: C:\Windows\system32 Urządzenie rozruchowe: \Device\HarddiskVolume1 Ustawienie regionalne systemu: pl;Polski Ustawienie regionalne: pl;Polski Strefa czasowa: (GMT+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb Całkowity rozmiar pamięci fizycznej: 1 943 MB Dostępna pamięć fizyczna: 436 MB Plik strony: Rozmiar maks.: 4 184 MB Plik strony: Dostępny: 1 376 MB Plik strony: W użyciu: 2 808 MB Lokalizacje plików stron: C:\pagefile.sys Domena: WORKGROUP Serwer logowania: \\LENOVO-PC Poprawki: Zainstalowane poprawki: 243 [01]: {A8686D24-1E89-43A1-973E-05A258D2B3F8} [02]: {AC76BA86-7AD7-0000-2550-7A8C400A1014} - [03]: {C184703F-2240-433F-AB0B-37CB7A22530B} [04]: KB937286 [05]: KB971513 [06]: KB971512 [07]: 943729 [08]: KB944036 [09]: 944036 [10]: KB982861 [11]: 982861 [12]: KB960362 [13]: KB971514 [14]: KB2079403 [15]: KB2117917 [16]: KB2207566 [17]: KB2281679 [18]: KB2286188 [19]: KB2296011 [20]: KB2305420 [21]: KB2345886 [22]: KB2347290 [23]: KB2378111 [24]: KB2387149 [25]: KB2388210 [26]: KB2393802 [27]: KB2412687 [28]: KB2416469 [29]: KB2416470 [30]: KB2416474 [31]: KB2419640 [32]: KB2423089 [33]: KB2442962 [34]: KB2443685 [35]: KB2447568 [36]: KB2467659 [37]: KB2476490 [38]: KB2478657 [39]: KB2478659 [40]: KB2478935 [41]: KB2479943 [42]: KB2481109 [43]: KB2482017 [44]: KB2483185 [45]: KB2491683 [46]: KB2492386 [47]: KB2503665 [48]: KB2505189 [49]: KB2506212 [50]: KB2507618 [51]: KB2507938 [52]: KB2508272 [53]: KB2508429 [54]: KB2509553 [55]: KB2510531 [56]: KB2510581 [57]: KB2511455 [58]: KB2518863 [59]: KB2518865 [60]: KB2518866 [61]: KB2522422 [62]: KB2524375 [63]: KB2530548 [64]: KB2530548 [65]: KB2532531 [66]: KB2533623 [67]: KB2535512 [68]: KB2536275 [69]: KB2536276 [70]: KB2539633 [71]: KB2541763 [72]: KB2544521 [73]: KB2544521 [74]: KB2544893 [75]: KB2545698 [76]: KB2555917 [77]: KB2563227 [78]: KB2564958 [79]: KB2567680 [80]: KB2570947 [81]: KB2572075 [82]: KB2579686 [83]: KB2584146 [84]: KB2585542 [85]: KB2588516 [86]: KB2598479 [87]: KB2604094 [88]: KB2604105 [89]: KB2618451 [90]: KB2619339 [91]: KB2620704 [92]: KB2620712 [93]: KB2621440 [94]: KB2631813 [95]: KB2633171 [96]: KB2633874 [97]: KB2633952 [98]: KB2639417 [99]: KB2641653 [100]: KB2641690 [101]: KB2644615 [102]: KB2646524 [103]: KB2647516 [104]: KB2647518 [105]: KB2653956 [106]: KB2654428 [107]: KB2655992 [108]: KB2656362 [109]: KB2656374 [110]: KB2656409 [111]: KB2658846 [112]: KB2659262 [113]: KB2660465 [114]: KB2660649 [115]: KB2665364 [116]: KB2675157 [117]: KB2676562 [118]: KB2677070 [119]: KB2679255 [120]: KB2685939 [121]: KB2686833 [122]: KB2688338 [123]: KB2690533 [124]: KB2691442 [125]: KB2695962 [126]: KB2698365 [127]: KB2699988 [128]: KB2705219 [129]: KB2709162 [130]: KB2712808 [131]: KB2718523 [132]: KB2718704 [133]: KB2719177 [134]: KB2719985 [135]: KB2722913 [136]: KB2731847 [137]: KB2736233 [138]: KB905866 [139]: KB935509 [140]: KB937287 [141]: KB938371 [142]: KB948609 [143]: KB948610 [144]: KB949248 [145]: KB949249 [146]: KB950124 [147]: KB950125 [148]: KB950762 [149]: KB950974 [150]: KB951376 [151]: KB951978 [152]: KB952004 [153]: KB952069 [154]: KB952287 [155]: KB952709 [156]: KB953155 [157]: KB953733 [158]: KB953838 [159]: KB954154 [160]: KB954155 [161]: KB954459 [162]: KB955020 [163]: KB955302 [164]: KB955430 [165]: KB956250 [166]: KB956572 [167]: KB956802 [168]: KB957200 [169]: KB957321 [170]: KB958481 [171]: KB958483 [172]: KB958623 [173]: KB958624 [174]: KB958644 [175]: KB959108 [176]: KB959130 [177]: KB959426 [178]: KB960803 [179]: KB961501 [180]: KB967723 [181]: KB968389 [182]: KB968816 [183]: KB969902 [184]: KB970030 [185]: KB970158 [186]: KB970238 [187]: KB970430 [188]: KB970694 [189]: KB970710 [190]: KB971029 [191]: KB971657 [192]: KB971737 [193]: KB972145 [194]: KB972270 [195]: KB972903 [196]: KB973507 [197]: KB973540 [198]: KB973565 [199]: KB973687 [200]: KB973768 [201]: KB973917 [202]: KB974318 [203]: KB974571 [204]: KB975163 [205]: KB975467 [206]: KB975558 [207]: KB975560 [208]: KB975562 [209]: KB975929 [210]: KB976002 [211]: KB976470 [212]: KB976767 [213]: KB976768 [214]: KB976771 [215]: KB976772 [216]: KB977816 [217]: KB978338 [218]: KB978542 [219]: KB978601 [220]: KB978886 [221]: KB979099 [222]: KB979309 [223]: KB979482 [224]: KB979687 [225]: KB979688 [226]: KB979899 [227]: KB979910 [228]: KB979911 [229]: KB979913 [230]: KB980248 [231]: KB980842 [232]: KB980843 [233]: KB981322 [234]: KB981889 [235]: KB981997 [236]: KB982132 [237]: KB982480 [238]: KB982665 [239]: KB982799 [240]: KB983587 [241]: KB948465 [242]: KB968930 [243]: 940157 Karty sieciowe: Zainstalowane karty NIC: 4. [01]: Intel(R) 82567LM Gigabit Network Connection Nazwa połączenia: Połączenie lokalne Stan: Nośnik odłączony [02]: Intel(R) WiFi Link 5300 AGN Nazwa połączenia: Połączenie sieci bezprzewodowej Stan: Nośnik odłączony [03]: Ericsson F3507g Mobile Broadband Minicard Network Adapter Nazwa połączenia: Połączenie lokalne 2 Stan: Nośnik odłączony [04]: HTC Remote NDIS based Device Nazwa połączenia: Połączenie lokalne 3 DHCP włączone: Tak Serwer DHCP: 192.168.42.129 Adresy IP [01]: 192.168.42.233 [02]: fe80::ac96:f464:a23b:ae99 Porównując zrzut ekranu mówiący o nieudanych instalacjach oraz informacje z powyższego polecenia widać, że aktualizacje są zainstalowane. Pozycje: [21]: KB2345886 [23]: KB2378111 [78]: KB2564958 [97]: KB2633952 [180]: KB967723 [187]: KB970430 [193]: KB972145 Całość okraszona jest komunikatem o kodzie błędu 80070490. Idąc tym tropem, próbowałem Windows6.0-KB947821-v21-x86 Jednak wyniki poniżej: CheckSUR ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 15.0 2012-09-12 13:16 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2016 No errors detected CheckSUR.persist ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 14.0 2012-03-11 11:39 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2119 No errors detected ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 14.0 2012-04-01 09:25 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2423 No errors detected ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.0.6002.22574 Package Version 15.0 2012-09-12 13:16 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store Summary: Seconds executed: 2016 No errors detected Co można w takim przypadku zrobić ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...