Skocz do zawartości

Lukaszmed

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Dziękuję za linki na forum i jeszcze raz za całą pomoc.
  2. Wykonałem wszystkie kroki. Aplikacje zaktualizowane. Service Pack zainstalowany. Gadu-Gadu nawet nie pamiętałem, że mam a już od ponad roku nie użwyam. Już odinstalowany. Dziękuję Ci za tak dokładny opis i poprowadzenie jak za "rączkę", bo inaczej nigdy bym tego nie naprawił. To forum (a właściwie ludzie udzielający na nim odpowiedzi) jest fenomenalne. Jeszcze pytanie: czy skoro usunąłem wszystkie punkty przywracania to powinienem teraz stworzyć sobie na wszelki wypadek nowy czy on znów stworzy się automatycznie?
  3. Muszę przyznać że jestem pod wrażeniem tego co się dzieje. Klikam dokładnie tak jak w punktach powyżej i wszystko przebiegało dokładnie tak jak napisałaś. Log z punktu 4 to 09102012_104119 09102012_104119.txt AdwCleanerS1.txt OTL.Txt
  4. Są punkty przywracania. Najnowszy jest z 9/8/2012. To chyba jest jakiś automatycznie stworzony punkt przywracania bo ja go nie tworzyłem. Pisze że przywracanie zakończyło się pomyślnie. Programy się otwierają jak gdyby nigdy nic, Kaspersky też. Czy to znaczy że już wszystko jest dobrze? A i skoro to już działa to czy mogę coś zrobić z tym Adware?
  5. Rzeczywiście problem wygląda u mnie bardzo podobnie jak ten w linku. Też jestem w stanie otworzyć plik danego programu, np. plik worda otwiera się w Wordzie ale już sam Word nie. Zauważyłem jeszcze, że przy niektórych aplikacjach ścieżka dostępu w komunikacie o błędzie czasem kończy się na *.exe i wtedy jest komunikat: "Taki interfejs nie jest obsługiwany"; a czasem kończy się na *.Ink i wtedy pisze: "nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32". Zauważyłem to niestety w trybie awaryjnym, bo u mnie w tym trybie nie ma poprawy, tzn. żadna aplikacja sie nie otwiera i są te same komunikaty co w trybie normalnym. W trybie awaryjnym nie uruchomił się też Kaspersky i po powrocie do trybu normalnego też już się nie uruchamia ("kaspersky Internet Security 2012.Ink nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32"...
  6. Mam zainstalowany Kaspersy Internet Security 2012. Podczas uruchomienia systemu wyświetlił komunikat że wykryto Huer:Trojan.Win32.StartPage. Nie mam juz nigdzie zapisanego komunikatu ktory później wyświetlił, ale chodziło o to że nie może go poddać kwarantannie. Podana była lokalizacja pliku jako: C:\Users\Lukasz\AppData\Local\Temp\offerID5\simpboapp.exe Uruchomiłem komputer ponownie (bo nie wiedziałem czy wszystko jest OK) i po ponownym uruchomieniu przy próbie otwarcia jakiejkolwiek aplikacji pojawia sie komunikat który rozpoczyna się od ścieżki dostępu do danej aplikacji a następnie pisze, że "nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32". Kaspersky jednak uruchomił się z systemem więc załączyłem pełne skanowanie. Po 2,5h skończyło się tym, że nie znalazł żadnych zagrożeń. Zupełnie nie wiem co się dzieje, pierwszy raz spotykam się z takim problemem, proszę o pomoc. Pliki które zamieszczam uzyskałem zgodnie z instrukcją odnośnie zakładania nowych tematów. Użyłem programu OLT z rozszerzeniem .com bo .exe nie chciał się uruchomić. OTL.Txt Extras.Txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...