Skocz do zawartości

Darus7

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  1. Witam. Rzeczywiście była wyłączona usługa COM+; to wystarczyło aby teraz wszystko działało OK. Bardzo dziękuję za pomoc.Pozdrawiam
  2. niestety, to również nie pomogło - brak możliwości zalogowania się na konto Gościa i komunikat ten sam...
  3. Witam. Wykonałem wskazaną procedurę, ale niestety nic się nie zmieniło. Nadal nie mogę uruchomić konta Gościa i pojawia się ten sam komunikat (zacytowany w pierwszej wiadomości). Pozdrawiam.
  4. Witam Uprzejmie proszę o pomoc w usunięciu problemu z kontem Gościa. Otóż po uruchomieniu konta Gościa, po dłuższym czasie, pojawia się komunikat: "System Windows nie może nawiązać połączenia z usługą Sens. Skontaktuj się z administratorem systemu." Wykonywałem przywracanie systemu, ale to nie pomogło. Załączam logi z OTL. Pozdrawiam OTL.Txt Extras.Txt
  5. Witam Bardzo dziękuję za pomoc. Okazało się, że garta graficzna uległa awarii; wymieniłem ją na nową i jak na razie jest OK. Proszę więc o zamknięcie tematu. Pozdrawiam Dariusz
  6. Witam Wykonałem przywracanie systemu, przeinstalowałem sterowniki nVidia, ale niestety to nic nie pomogło. Zamieściłem pliki minidumpa i zawartość wer: http://speedy.sh/3gpdQ/DUMP-WER.zip Nadmieniam, że w oknie z właściwościami karty graficznej nVidia widnieje komunikat: "System Windows zatrzymał to urządzenie z powodu zaraportowanych błędów (Kod 43)"
  7. Witam 1) Wykonałem sprawdzenie dysku - otrzymałem informację, iż system wykrył i naprawił błędy 2) wykonałem weryfikację poprawności plików systemowych - w efekcie otrzymałem komunikat o treści: "Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows odnalazla uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z tych plików". Załączam uzyskany CBS.log. Ponadto po ponownym uruchomieniu komputera pokazał się komunikat informujący o błędzie, którego treść załączam: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 116 BCP1: 8FC86008 BCP2: 8C61AF40 BCP3: 00000000 BCP4: 00000002 OS Version: 6_0_6002 Service Pack: 2_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\WINDOWS\Minidump\Mini091812-01.dmp C:\Users\Edyta\AppData\Local\Temp\WER-293032-0.sysdata.xml C:\Users\Edyta\AppData\Local\Temp\WER88BE.tmp.version.txt załączam również pliki wskazane w tym komunikacie: LINK. Proszę o dalszą pomoc. Pozdrawiam Dariusz sfc.txt
  8. Uprzejmie proszę o pomoc. Podczas pracy komputer nagle się wyłączył i teraz są problemy z jego uruchomieniem: - albo w ogóle się nie uruchamia ("stoi" przy ciemnnym monitorze) - albo pokaże się tylko tabeta i obraz cały czas miga - albo po bardzo długim uruchamianiu monitor przybiera wygląd podobny do trybu awaryjnego. Załączam logi z OTL; nie wiem jednak czy dobre, bo w trybie w jakim udało się uruchomić komputer nie widać było żadnych pól wyboru przy poszczególnych opcjach. Z góry dziękuję i pozdrawiam Dariusz OTL.Txt Extras.Txt
  9. Wskazane kroki wykonałem, w załączeniu raport. Dziekuję i pozdrawiam OTL.Txt
  10. Witam Uprzejmie proszę o pomoc w oczyszczeniu komputera z wirusa zwanego "Ukash". W ciągu niespełna miesiąca mam ponownie z nim problem. Załączam raporty systemowe wykonane programem OTL. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Extras.Txt OTL.Txt
  11. Serdecznie dziękuje za profesjonalną pomoc. Pozdrawiam
  12. Witam Serdecznie dziękuję za bardzo szybka pomoc. W załączeniu nowy log z OTL. Proszę tylko jeszcze o informację, czy mam wykonać jakieś dalsze kroki? - mam na myśli zagadneinia opisane w dziale "Dezynfekcja: kroki finalizujące temat", - oraz kwestię dotyczącą katalogu Qoobox - Avast zgłasza, ze jest tam wirus. Nadmieniam, że narzędzie ComboFix uruchamiałem z płyty CD i nie widzę abym miał je zainstalowane na komputerze. Pozdrawiam OTL.Txt
  13. Witam, Uprzejmie proszę o pomoc w całkowitym zwalczeniu problemu z zablokowaniem komputera przez Ukash. Po uruchomieniu i zalogowaniu się, po kilku-kilkunastu sekundach komputer był całkowicie blokowany, uniemożliwiając wykonywanie jakichkolwiek operacji. W celu przywrócenia działania komputera, uruchomiłem z płyty CD, w trybie awaryjnym systemu Windows, program ComboFix.exe. Obecnie komputer działa, niemniej uprzejmie proszę o pomoc polegającą na: - sprawdzeniu czy wszystko jest w porządku, - wskazaniu jakie powinienem wykonać dalsze czynności. Załączam plik wynikowy z działania aplikacji ComboFix oraz logi wygenerowane za pomoca aplikacji OTL. Z góry dziękuję. Pozdrawiam ComboFix.txt OTL.Txt Extras.Txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...