Skocz do zawartości

puszeek

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Wykonałem wszystko wg instrukcji. Problemów brak. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Damian
  2. Witam. Skrypt wykonany. Log z OTL w załączniku. Damian OTL.Txt
  3. Witam. Wykonałem wszystko wg instrukcji. Załączam log z OTL. Pozdrawiam Damian OTL.Txt
  4. Witam. Mam problem z wirusem "Live Security Platinum". Załączam logi i proszę o pomoc. Pozdrawiam Damian OTL.Txt Extras.Txt
  5. Jak napisałem tak uczyniłem - nie mogłem dłużej czekać - system przeinstalowany przy pomocy Samsung Recovery Solution 4. Dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Temat chyba do zamknięcia, chociaż chciałbym się dowiedzieć co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy, żeby zabezpieczyć się na przyszłość. Pozdrawiam Damian
  6. Masz rację- taką informację otrzymałem od producenta laptopa. W ostatecznośći przeinstaluję system używając tej funkcji. Mam dwie uwagi: Po pierwsze jak zaznaczyłem już wcześniej: nie posiadam klucza licencyjnego (naklejka się zatarła). Po drugie nie posiadam płyty z Windowsem 7 z pewnego źródła (więc metoda z instalacją Windows bez utraty danych nie wchodzi w grę - w obu przypadkach potrzebna jest płyta instalacyjna. Pozdrawiam Damian Sitko
  7. Przepraszam, żle się wyraziłem - system przyjmie klucz (tak jakby wprowadzić jakiś piracki) ale nie można go zarejestrować (aktywować) jako własnego systemu. Poza tym znalazłem informacje, że taki klucz można odzyskać od producenta urządzenia (zwrócę się w poniedziałek do Samsunga); Do Microsoftu można się zwrócić wtedy, kiedy kupiło się Windowsa na płycie. W przeciwnym razie usługa jest płatna. Pozdrawiam Damian
  8. Z tego co przeczytałem to: 1. Faktycznie producent wykorzystuje jeden klucz na wielu laptopach, ale na naklejce znajduje się klucz unikalny do rejestracji Windy - w końcu to jest legal w wersji OEM. 2. Stosując klucz producenta (który uzyskałem programem ABR) można aktywować system ale nie można go zarejestrować. Spróbuję klucz z naklejki odzyskać od producenta podając PID lub SN urządzenia (nie wiem tylko czy taka usługa nie jest płatna. Pozdrawiam Damian
  9. Witam. Sęk w tym, że laptop nie jest mój- próbuję pomóc znajomej. Próbowałem odzyskać klucz programami ABR (Activation Backup and Restore) oraz ProduktKey. W obu przypadkach programy odczytały klucze inne niż na naklejce (naklejka jest zniszczona ale można odczytać niektóre symbole). Z tego co przeczytałem wynika, że jest to kod licencji producenta urządzenia (w tym przypadku Samsunga) i można z niego postawić system ale nie można go zarejestrować. Z racji tego, że jest to wersja OEM nie dysponuję płytą instalacyjną. Mogę tylko postawić na nowo system używając ukrytej partycji RECOVERY. Nie wiem tylko czy wtedy system nie zapyta mnie o klucz, który jak już pisałem wcześniej jest zatarty i nieczytelny. Dlatego zwróciłem się o pomoc - z zamkniętych już tematów wynika, że problem można rozwiązać bez reinstalki systemu dzięki rekursywnemu resetowi uprawnień SYSTEM. Sam niestety nie poradzę sobie z tym tematem. Pozdrawiam Damian
  10. Witam. Mam chyba podobny problem jak użytkownicy z tematów: http://www.fixitpc.p...2575#entry62575 oraz http://www.fixitpc.p...gi-klient-dhcp/ Objawy: - nie działa internet (połączenie ma ograniczoną łączność) - nie można włączyć zapory systemu, - nie działa usługa zasad diagnostyki. - nie działa rozpoznawanie lokalizacji sieci, Żadnej z usług nie jestem w stanie włączyć, gdyż ogranicza mnie błąd "brak uprawnień - błąd nr 5. Laptop Samsung R530 / Windows 7 Home Premium wersja OEM - zatarty klucz z naklejki- spróbuję odzyskać ale wolałbym uniknąć instalacji systemu od nowa. Przy próbie przywracania systemu - "Wystąpił nieokreślony błąd podczas przywracania systemu (0x80071a91)". W załączniku link do folderu SYSTEM programu RegBak. http://pliki.wp.pl/f...em,pobierz.html Czy mógłbym liczyć na pomoc? Pozdrawiam Damian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...