Skocz do zawartości

Zaldier

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. No to wspaniale! Wszystko już zrobione i ładnie chodzi, wujek Włodek się ucieszy. Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim i życzę wszystkiego najlepszego!
  2. Dziękuję Ci bardzo! Skrypt wprowadził się, problem zneutralizowany, punkt 2 i 3 wykonany, zgodnie z punktem 4 podsyłam log: OTL.Txt Z pozdrowieniami, Bartek / Zaldier
  3. Jesteś naprawdę wspaniały! Mój komputer już od dłuższego czasu chodzi sprawnie, infekcja z ukash'em zniknęła na dobre, bardzo Ci za to dziękuję! Wzbudzacie u mnie respekt w stosunku do Was samych, miło, że bezinteresownie potraficie pomóc ludziom. Cieszy mnie również fakt, że w razie czego mam gdzie się bezpośrednio zwracać z nadzieją na szybkie rozwiązanie problemu. Nawiązując do tematu jeszcze, chciałbym napisać, że mojemu wujkowi przedwczoraj też taki komunikat wyskoczył, pomyślałem, że jakbyście mogli jeszcze jemu pomóc to zrobiłbym według Waszych zaleceń i prosiłbym o skrypt do wprowadzenia, za co będę niewymownie wdzięczny. Oczywiście logi w OTL'u wygenerowały się, ale w trybie awaryjnym tylko, bo z poziomu systemu uruchomionego normalnie nie było takiej możliwości. Podsyłam logi niżej: OTL.Txt Extras.Txt Liczę na was z nadzieją, że to już ostatnia akcja z tym kodem w komputerach należących do krewnych i temat będzie można zamknąć.
  4. Zmiana wyrażenia na "reboot" pomogła, skrypt się wprowadził, wyskoczyło okienko z prośbą o zatwierdzenie restartu systemu po czym zaakceptowałem. Po ponownym uruchomieniu zapisał się wynik wprowadzenia skryptu, który podsyłam poniżej: WYNIK - 07052012_215356.txt W tym czasie w OTL uruchomione jest skanowanie, jak się skończy to ponownie podeślę log'a. Czy coś na podstawie tego wyniku można powiedzieć? EDIT: Skanowanie się skończyło, zgodnie z wcześniejszą obietnicą podsyłam nowe logi: OTL.Txt
  5. Wykonałem według w/w zaleceń, lecz po naciśnięciu "wykonaj skrypt" zanika cały pasek dolny, ikony na pulpicie i poza tym zero reakcji. W OTL jest tylko informacja: "Killing processes. DO NOT INERRUPT...". Czy coś źle poszło? Dodam jeszcze, że czekam tak już 5 minut.
  6. Witam serdecznie wszystkich, Jak widzę, jestem następnym pokrzywdzonym przez tego drażniącego trojana. Nabawiłem się sporego kłopotu, gdyż wejście w tryb awaryjny nie działa, tak samo jak w menedżer zadań Windows. Narazie pulpit na zainfekowanym komputerze jest bez "tego" okienka, gdyż karta sieciowa jest odłączona. W przypadku podłączenia jej, okienko z Ukash'em natychmiast atakuje. Z ogromną nadzieją na Waszą wyrozumiałość i pomoc podsyłam logi z OTL'a. Za jakąkolwiek okazaną pomoc będę zobowiązany. Z pozdrowieniami, Bartek / Zaldier OTL.Txt Extras.Txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...