Skocz do zawartości

markym

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O markym

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. Zrobiłem. Załączam Fixlog. Czy zrobić jeszcze skan FRST? I czy potrzeba jeszcze robić skan NOD32? A tak odnośnie tego folder to NOD skanował go przez całą noc, komp ledwo chodził (nawet mysz prawie nie działała) więc rano wyłączyłem komputer - bo to chyba jednak nie jest normalne "spowolnienie" dzięki za pomoc m Fixlog.txt
  2. Witam, Dawno tu nie zaglądałem ale jak trwoga to do ,,,,, picasso :) Kilka dni temu ściągałem jakieś programy do pobierania filmów z netu (downloader helper i internet download coś tam). Po pobraniu filmów przeglądarki FF i Chrome zaczęły mocno mulić. Więc dziadostwo pousuwałem ale zrobiłem (a raczej próbowałem zrobić) skan online nodem32. Przy szybkim skanie wszystko ok ale przy pełnym komputer wręcz "staje" tzn zwalnia niesamowicie skanując folder FileRepository w Driver Store w System32. Próbowałem ze 3 razy. Raz nawet w trybie awaryjnym i [Filtr wulgaryzmów]. Skan do tego momentu pokazał 2 zainfekowane pliki i umieścił je w kwarantannie. Załączam raporty z FRST i proszę o ich analizę. Z góry dzięki i pozdrawiam m Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt
  3. Dzięki Seki Jakbyś coś wiedział o powrocie trodata to daj cynk na forum lub na PW A jak możesz to napisz jakie to są te inne darmowe stronki tu albo na PW thanx pzdro m
  4. Czy ktoś z szanownych użytkowników wie może czemu stronka trodatreleases,com nie działa i kiedy może wrócić? pozdro m
  5. markym

    svchost 50%

    Szanowny Panie Zappa, Odpowiadając na Pańskie pytanie - ano taki, że może kogoś nie stać na nowego kompa z nowszym Windowsem, albo nie chce/potrafi prześć na Windows 7 aby nie stracić wielu zainstalowanych programów (instalek brak), albo ma na Thunderbird maile ważne z emocjonalnego punktu widzenia np. od zmarłej osoby, a nie wie czy po zmianie systemu one nie znikną. Tak więc parę powodów jest. Dla Pana mogą być nieistotne, dla kogoś bardzo. Punkt widzenia jak mawiają zależy od punktu siedzenia - na drugiej półkuli, chodząc "do góry nogami" można pewne rzeczy postrzegać inaczej. (Swoją drogą trochę zazdroszczę - Nowa Zelandia to taka podróż moich marzeń... ech, może kiedyś). Kończąc chciałbym zauważyć, że ostatnie "ponaglenie" było po 18 dniach Mniemam, że udzielenie odpowiedzi na 2 dość proste pytania kończące post #15 dla tak doświadczonego użytkownika nie będzie dużym problemem. Pozdrawiam, m
  6. Dear Picasso jak juz jesteś, a widzę że jesteś to może jeszcze luknij https://www.fixitpc.pl/topic/31343-svchost-50/ dzięki m (wiem, że będziesz zła i zamkniesz)
  7. markym

    svchost 50%

    Wyszukiwanie nie trwało zbyt długo i Update zainstalował: KB3185662 KB3175024 KB3185319 KB3182203 KB3177186 KB3184122 KB3174644 KB890830 No i oczywiście nie zainstalował KB915597(Definition 1.229.545.0). Po staremu błąd Kod 80070003. Jeżeli nie da się zrobić nic więcej to tylko pytanie czy rozsądnie będzie ustawić Update na "Nigdy nie sprawdzaj.." i np. co miesiąc sprawdzać ręcznie aktualizacje jeżeli to ustawienie skutkuje płynniejszą pracą kompa i nie obciąża CPU? I jeszcze jedna kwestia czy gdy "zwykły" FF przestanie w 2017 być kompatybilny z Vistą to FF ESR będzie ewentualnym kilkuletnim rozwiązaniem tego problemu? I czy przesiadka na ESR powinna być bezproblemowa?
  8. markym

    svchost 50%

    Zainstalował się KB3185911 Pozostałe - czyli : KB3168965 KB3145739 KB3078601 KB3164033 KB3109094 oraz KB3153199 ten sam komunikat "Ta aktualizacja nie ma zastosowania do tego systemu"
  9. markym

    svchost 50%

    Sprawdziłem wszystkie powyższe - nie mam żadnej z nich w zainstalowanych aktualizacjach
  10. markym

    svchost 50%

    1. W " Panel sterowania > Programy > Programy i funkcje > Wyświetl zainstalowane aktualizacje" brak zainstalowanych KB3145739 i KB3153199. 2. Na nockę puszczę Update w poszukiwaniu aktualizacji i zobaczymy co na rano pokaże. Wtedy się odezwę.
  11. markym

    svchost 50%

    jedna https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=52238 i druga https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=51871 jak sprawdzić w tym panelu? Już sprawdziłem w historii aktualizacji - nic takiego tam nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...