Skocz do zawartości

frico

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Nie lepiej napisać nie pomogę - nie mam czasu - czy coś innego. POZDRAWIAM:)
  2. PICASSO kiedyś (ponad rok temu) pomogłaś mi ten problem rozwiązać - mam więc WIELKĄ prośbę o pomoc i teraz 1. services.msc -> usługi lokalne -> Klient zasad grupy -> svchost.exe -> jest blade Autmatycznie - > nie można nic z tym zrobić (przy uruchamianiu normalnym jak i awaryjnym) 2. OTL - otl - http://www.wklejto.pl/187401 extras - http://www.wklejto.pl/187402 3. FRST64 addition- http://www.wklejto.pl/187395 frst - http://www.wklejto.pl/187396 4. GMER log - http://www.wklejto.pl/187403
  3. Problem znowu się pojawił (po roku - instalacja Win7 - ta sama) Przy uruchamianiu pojawia się komunikat - "Nie można nawiązać połączenia w usługą systemu Windows" Dodam jeszcze, że po pewnym czasie od uruchomienia komputer "zacina" się, następuje b. duże zużycie procesora a myszka "kręci" kółeczko i niestety trzeba komputer uruchomic ponownie aby coś na nim zrobić. Proszę o pomoc otl extras - http://wklej.org/id/1214941/ logfile - http://wklej.org/id/1214944/ frst64 http://wklej.org/id/1215301/ adwcleaner http://wklej.org/id/1215315/
  4. systemLook - http://wklej.org/id/866992/ Dzieki za cierpliwosc - czlowiek jednak uczy sie do konca zycia i czytac ze zrozumieniem Czy to juz wszystko? Wszystko jest OK? I, czy zamykamy temat?
  5. zrobilem (chyba dobrze) 1. SystemLook - wynik: "SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 17:01 on 09/11/2012 by user Administrator - Elevation successful - filefind - Searching for "explorer.exe" 2. sfc - http://wklej.org/id/866581/ (chyba zrobilem dobrze, ale tez jest jakis duzy - moze tak musi byc)
  6. odpowiedzi 1. po restarcie systemu w services.msc usługa Harmonogramu jest w stanie Uruchomiono 2. nie pokazuje sie (jak w temacie) chmurka - "Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows" 3. przestal dzialac antyspam w ESET Smart Secuity 4. sfc (z dzisiaj - 07.11) - http://wklej.org/id/864935/ - jezeli cos jest nie tak to prosze o pomoc Dzieki za dotychczasowa pomoc
  7. niestety - przy starcie systemu pokazuje sie NADAL dymek/chmurka: "Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows" Damy rade to zrobic czy nie? nowe dane o bledach po wpisaniu - sfc /scannow - oto wynik CBS - http://www.wklej.eu/index.php?id=413ed5a039 - niektore zostaly naprawione inne nie pozdr
  8. wyniki: 1. wszystko zrobilem zgodnie z instrukcja - nie bylo problemow - poza usunieciem "QuickStores-Toolbar 1.1.0" ale zrobil to pozniej AdwCleaner 2. niestety - przy starcie systemu pokazuje sie dymek/chmurka: Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows" 3. OTL - http://wklej.org/id/859830/ 4. AdwCleaner znalazl "smieci" i je usunal - http://wklej.org/id/859841/ 5. WWDC - (przypomnialem sobie) bylo kilka lat temu jak zakupilem win7 dzieki za pomoc - damy rade
  9. uruchomil sie normalnie brak chmurki informujacej o problemie co dalej -> chyba bede musial Was dotowac czy sa jeszcze jakies problemy? - i jak je naprawic? ps. ten system juz byl kiedys naprawiany przez "profesjonaliste" w zkladzie napr. komp. - problem zistanil po powrocie do punktu przywracania -> czarny ekran. I, jakos do dzisiaj dzialalo (przez trzy m-ce). dzieki za to - co do tej pory
  10. 1. Worms Doors Cleaner lub Seconfig XP - nie stosowalem, ale Advanced SystemCare 5 (robilem to "ostroznie" - kiedys z jakims programem tego typu mialem nauczke przy XP i stosuje to bardzo rzadko) - myslalem, ze to pomoze 2. Przed pojawieniem sie problemu System (oryg) sie zaktualizowal Framework 4 i dwie aktualizacje windowsa - po pojaiwniu sie problemu i zrobieniu tego co napisalem wyzej (na podstawie stron) - odinstalowalem frameworki - one zainstalowaly sie po uruchomieniu automatycznie ponownie 3. look - http://wklej.org/id/859411/ 4. pozostale - tez wykonalem - uruchamiam ponownie system - zobaczymy co bedzie?
  11. mam problemy FIX.REG - nie laduje wszystkich kluczy - piszac ze sa uruchomione ... Klient zasad grupy jest automatyczny ale nie uruchomiony i nie umiem tego zrobic - bo wszystko jest "blade"
  12. pojawia sie ten komunikat przy uruchamianiu komputera. skanowanie ESET Smart Security i Malwarebytes anti-malware - pokazały ze nic nie ma. naprawialem - jak w linkach ponizej i nic: http://forum.pcforma...stemu-windows-t http://www.mobilo24....-powiadamiania/ otl http://wklej.org/id/858801/txt/ http://wklej.org/id/858038/txt/ dzieki za pomoc
  13. Niestety, wszystko bez zmian - folder jest pusty. Musze przyznac, ze bylo to dla mnie dosc karkolomne aby to wszystko zrobic - widac ile to trwalo czasu! Najwiecej mialem problemow z kluczem - bo go wczesniej pominalem - klania mi sie czytanie ze zrozumieniem. Dzieki za pomoc!!! Moze fianl bedzie skuteczny - zapraszam wszystkich do pomocy (rozwiazania tego problemu szukalem w internecie przez 2, 5 tygodnia - i dopiero mnie tutaj pokierowano). Dzieki baardzo! To co, szukamy rozwiazania?
  14. po 2. klikniecu mi pisze tak: "Nie można zaimportować C:\Users\user\Desktop\FIX.REG: nie wszystkie dane zostały pomyślnie zapisane w rejestrze. Niektóre klucze są otwarte przez system lub inne procesy." Przy uruchomieniu "awaryjnym" jest podobnie. Ikonek nie ma nadal. Dla jasnosci - wczoraj nie wykonalem calosci "CBS.log" po przeczytaniu "Nie należy się od razu rzucać na polecenia egzekwujące naprawę. Narzędzie SFC nie cieszy się szwajcarską precyzyjnością, może zwracać wyniki które nie są "specjalnej troski" lub są do zignorowania." - czyli zostala tylko dokonana diagnoza bez naprawiania - troche sie przestraszylem zacytowanego zdania. Co wiec da sie zrobic? Dzieki za dotychczasowa pomoc!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...