Skocz do zawartości

Akand

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Akand

  • Urodziny 03.03.1961

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Polska
  1. Komputer działa dosyć wolno. Podczas skanowania antywirus COMODO wykrywa 786 rootkitów, niestety nie może ich usunąć. Ja nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać, żeby wszystko wyczyścić. Proszę o pomoc. Załączam logi. Dołączyłem plik Gmer.txt 25 grudnia. Results of screen317's Security Check version 0.99.56 Windows XP Service Pack 3 x86 Internet Explorer 8 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` COMODO Antivirus Antivirus up to date! `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` MVPS Hosts File Spybot - Search & Destroy Sophos Anti-Rootkit 1.5.20 CCleaner Java™ 6 Update 37 Java 7 Update 9 Adobe Flash Player 11.5.502.135 Adobe Reader 10.1.4 Adobe Reader out of Date! Mozilla Firefox (17.0.1) Mozilla Thunderbird (17.0.) ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Comodo Firewall cmdagent.exe Comodo Firewall cfp.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C:: ````````````````````End of Log`````````````````````` 08-01-2013 Myślałem o tym, że raport z COMODO możnaby zamieścić, ale nie chciałem być nadgorliwy. Jeden z logów Landuss już mi usunął (zamieszczony z powodu złego zrozumienia instrukcji). Proszę wybaczyć moją niewiedzę w tym zakresie. Załączam raport z COMODO. Extras.Txt OTL.Txt Gmer.txt Raport z COMODO.txt
  2. Dzisiaj wszystko jakby działa. Dysk się znalazł i odesłania do niego działają. Nie mam niestety dzisiaj czasu, ale będę musiał posprawdzać złącza. Może coś nie kontaktuje. Dziękuję za zainteresowanie.
  3. Mam dwa dyski twarde. Teraz zauważyłem, że nie ma dysku F: Dysk systemowy C: i D: są i działają bez zarzutu. F: jest to stary dysk, który używałem do kopii zapasowych. Jak sprawdzić, czy padł dysk, czy może wirus robi mi w koputerze szkody? Coś się dzisiaj działo. Jeden z programów w trakcie pracy się zawiesił, znikły mi też wszystkie ikony z pulpitu i pasek na dole z przyciskiem "Start". Nie było komunikacji z komputerem, więc go zresetowałem i teraz działa, ale nie znalazłem dysku F: Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...