Skocz do zawartości

jan0sik

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Nowe logi: OTL http://wklej.org/hash/54589309e4f/ Extras http://wklej.org/hash/93beb0b10ef/
  2. Odinstalowałem Daemon Tools, wykonałem czysty rozruch i nic. Avast już wcześniej miałem odinstalowany.
  3. Nie mam na dysku pliku "MEMORY.DMP". Niestety wyłączenie usługi sptd nic nie dało. BSOD pojawia się pod koniec ładowania systemu, wtedy kiedy normalnie pokazywał mi się ekran logowania. Zauważyłem, że TuneUp dalej znajduje się w moim systemie, ale nie można go usunąć ponieważ nie ma go w "Dodaj/Usuń programy". Program UnistallManager znajdujący się w folderze TuneUp także nie widzi instalacji tego programu.
  4. Podsyłam logi i dzienniki zdarzeń. OTL http://wklej.org/hash/6589fc81740/ Extras http://wklej.org/hash/fce23312f34/ Logs http://www.speedyshare.com/file/qgtvX/Logs.zip
  5. Jaki błąd? Wkładam płytkę z windowsem (oczywiście oryginał), wybieram opcję "Napraw komputer", wybieram instalację systemu, następnie "narzędzie do naprawy systemu podczas uruchamiania" - próbuje, próbuje, po czym dostaję komunikat, że nie udało się naprawić systemu. To samo jest jak próbuję naprawiać poprzez windowsa- "Zaawansowane opcje rozruchu --> Napraw komputer".
  6. Nie nie, na nowej instalacji wszystko jest OK. Nie ma żadnych problemów. Folder "minidump" jest pusty na starej instalacji (tej popsutej).
  7. Kable i dyski są OK. Do czasu naprawy zainstalowałem na nowo system na innej partycji. Oczywiście próbowałem robić naprawę systemu przez narzędzia z win7 (jak wspominałem w 1 poście), ale niestety narzędzia te nie dają rady. Wchodząc przez tryb awaryjny folder "minidump" jest u mnie pusty.
  8. Witam Wczoraj zainstalowałem program TuneUp Utulities 2012. Nie spodobały mi się zmiany które dokonał więc zrobiłem przywracanie systemu do momentu sprzed instalacji tego programu. Po tym przy każdym uruchamianiu systemu mam Blue Screen. Nie pomagają narzędzia do naprawy systemu wbudowane w ten system. Działa jedynie tryb awaryjny z którego właśnie korzystam. Jakie logi mam dołączyć? Oto błąd: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: f4 BCP1: 0000000000000003 BCP2: FFFFFA80086FFB30 BCP3: FFFFFA80086FFE10 BCP4: FFFFF800033C98B0 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 W plikach mogących pomóc rozwiązać problem jest coś takiego http://wklej.org/hash/35a0c75d203/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...