Skocz do zawartości

ciasteczkovy

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Dziękuję za pomoc. Niestety odinstalowanie antywirusa nie pomogło. Dodatkowo skorzystałem z autonaprawy systemu, wynikiem czego był tzw. blue screen. Ostatecznie przywróciłem system z recovery.
  2. Dziękuję za szybką odpowiedź. Tak próbowałem przywrócić system niestety nie pomogło. W trybie awaryjnym pracuje poprawnie, ale niestety nie mogę odinstalować bitdefendera. Pokazuje komunikat "Nie można uzyskać dostępu do usługi instalator Windows...". Był też zainstalowany Mcafee, aczkolwiek dało się go odinstalować w trybie awaryjnym. Rzeczy które zrobiłem: - próba przywrócenia systemu - pełne skanowanie za pomocą avira oraz dr.web z hiren boot - przeskanowany dysk przez hdtune - memtest - wyczytałem, że microsoft wypuścił poprawkę kb977675 w celu wyeleminowania czarnego obrazu, aczkolwiek w trybie awaryjnym nie mogę zianstalować - kolejny sposób znalazłem z fixshell.exe niestety również nie pomógł
  3. Witam serdecznie, Mojego znajomego dopadł problem związany z czarnym ekranem śmierci. Otóż po zalogowaniu się do systemu pokazuje się komunikat, iż bitdefender oraz program "klient microsoft do adaptowania prezentacji na komputer przenośny", przestały działać. Następnie po wyłączeniu komunikatów jest czarny ekran. Brak procesu explorer w menadżerze, przy próbie włączenia system informuje o nie właściwie zainicjowanej aplikacji. Szukałem rozwiązania i trafiłem na frst przez co utworzyłem raport. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam. FRST.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...