Skocz do zawartości

Igorov

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Igorov

    Problem z szybkością

    Witam, mam problem z komputerem, który bardzo zwalnia przy korzystaniu z internetu (system nie odpowiada i czasami się restartuje). Dodatkowo, chociaż nie wiem czy istnieje związek pomiędzy jednym i drugim, zainstalowany na komputerze Avast nie zezwala na włączenie zapory ogniowej (podejrzewam jakiegoś wirusa). Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. System to Windows 7 64-bit. Załączam obowiązkowe logi. Pozdrawiam OTL.Txt Extras.Txt
  2. Raz jeszcze dziękuje za pomoc i rozwianie wątpliwości. Oprogramowanie uaktualniłem zgodnie z sugestią. Pozdrawiam serdecznie
  3. Wszystkie uaktualnienia wykonane zgodnie z zaleceniami. Co się tyczy kodeków to mam rozumieć, że należy zainstalować jakiś nowy zestaw, a stare odistalować? W zakresie ochrony używałem najpierw Avasta, a później Aviry. Tak naprawdę to nie wiem, który z nich jest lepszy (może znasz jakiś inny antivirus godny polecenia?) Co się tyczy zmiany haseł to mam wykonać ich zmianę we wszystkich serwisach (tj. hasła do kont e-mail, forum, banków), Wybacz jeśli moje pytania pozostają banalne, niestety nie jestem specjalistą w zakresie komupterów. Tak poza tym system działa bez zarzutu. Pięknie dziękuję i odwdzięczę się wspomagając Twoją/Waszą działalność. Pozdrawiam serdecznie
  4. Wszystkie czynności wykonane bezproblemowo. Skanowanie Kaspersky Virus Removal Tool nie wykryło żadnych zagrożeń.
  5. Po wykonaniu zalecanych czynności system wreszcie wystartował w trybie normalnym. AntizeroAccess tak jak poprzednio nie wykrył żadnych problemów. Załączam log z ostatniej operacji z COMBOFIX. ComboFix.txt
  6. Przeprowadziłem operacje programem COMBOFIX. Niestety system windows nie chciał uruchomić się w trybie normalnym (dalej pojawia się niebieski ekran) Skan przeprowadzony Webroot AntizeroAccess nic nie wykrył. Przeprowadziłem też pełny skan OTL. W załączeniu logi. OTL.Txt ComboFix.txt
  7. Udało się przeprowadzić skanowanie programem COMBOFIX. W załączeniu log. ComboFix.txt
  8. System obecnie działa tylko w trybie awaryjnym z tym że jest uruchomiona obsługa sieci. Czy mam zatem spróbować uruchomić ten program w trybie awaryjnym bez obsługi sieci, czy w moim przypadku nie ma to znaczenia?
  9. Zrestartowałem komputer ściągnąłem nowy program, niestety tak jak w poprzednim przypadku wyłaczył się zaraz po uruchomieniu (tj. ruszyło tylko okno z akcją usuwania). Programu tak jak poprzednio nie można uruchomić ani usunąć. Załączam log z OTL dotyczący procesów. OTL.Txt
  10. Niestety program COMBOFIX został zablokowany, tak jak inne programy skanujące i nie można go ponownie uruchomić.
  11. Mam pewną wątpliwość. Konkretnie przed założeniem tematu próbowałem usunąc zainstalowany na systemie program Daemon Tools. Jednakże próba jego deinstalacji nie powiodła się, program SPTD również nic nie wykrywał. Dlatego też zgodnie z sugestią załączyłem tylko standardowe logi. Czy w związku z powyższym przed użyciem programu COMBOFIX powinienem podjąć jakieś czynności zmierzające do usunięcia powyższego programu?
  12. Webroot AntiZeroAccess znalazł problem, jednakże nie mógł go usunąć. W załączeniu log. Webroot AntiZeroAccess 0.8 Log File Execution time: 17/09/2011 - 10:37 Host operation System: Windows Xp X86 version 5.1.2600 Service Pack 3 10:37:07 - CheckSystem - Begin to check system... 10:37:07 - OpenRootDrive - Opening system root volume and physical drive.... 10:37:08 - C Root Drive: Disk number: 0 Start sector: 0x0000003F Partition Size: 0x0A0DA504 sectors. 10:37:08 - PrevX Main driver extracted in "C:\WINDOWS\system32\drivers\ZeroAccess.sys". 10:37:08 - InstallAndStartDriver - Unable to start AntiZeroAccess driver. StartService last error: 1084 10:37:28 - CheckFile - Warning! File "netbt.sys" is Infected by ZeroAccess Rootkit. 10:37:45 - StopAndRemoveDriver - AntiZeroAccess Driver is stopped and removed. 10:37:45 - StopAndRemoveDriver - File "ZeroAccess.sys" was deleted! 10:37:45 - Execution Ended!
  13. Witam, na wstępie chciałbym podziękować za zainteresowanie i pomoc. Załączam log z obu programów wykonany zgodnie z zaleceniami. Pozdrawiam DummyCreator by Farbar Ran by Kamil (administrator) on 17-09-2011 at 10:00:58 ************************************************************** C:\WINDOWS\3203397148 [17-09-2011 10:00:58] == End of log == TDSSKiller log.txt
  14. Witam, w dniu wczorajszym mój komputer został zainfekowany Personal Shield Pro. Próbowałem go usunąć stosując porady znalezione w internecie, jednakże nie przyniosło to zamierzonych efektów (mam tylko nadzieje, że bardziej nie zaszkodziło). Na chwilę obecną mogę uruchomić windows tylko w "safe mode". PS Log tworzony programem GMER zawiera zapis tylko preskanu, ponieważ po uruchomieniu pełnego skanu program sam się wyłącza i nie można go już uruchomić. Generalnie próba uruchomienia programów skanujących (np. Malwarebytes) kończy się podobnie jak próba wykonania skanu programem GMER. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam OTL.Txt Extras.Txt GMER.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...