Skocz do zawartości

marcos777

Użytkownicy
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kraków
  1. Usterka mechaniczna. Wyłączyłem programowo PKM na Touchpadzie i od tego czasu jest OK. Touchpada jednak nie będę wymieniał, to zbyt skomplikowane i kosztowne. PKM w myszce załatwia sprawę. Dziękuję Wszystkim. Temat do zamknięcia.
  2. Thx. Jedno i drugie działa, ale wpisanie Touchpad lepiej, bo od razu pokazuje się panel do zmiany ustawień 😀 Jutro przekazuję lapcia wnukowi, zobaczymy jak sobie poradzi. A do IT mojej firmy napisałem, że mam problem, oczekuję panelu dotykowego na wymianę 🤪 i brakującej baterii 🤣
  3. Juliuszu, ponieważ dzisiaj problem świrowania PKM panelu dotykowego powrócił, wgłębiłem się w temat jw. w linku podałeś i wyłączyłem programowo PKM. Rozpisałem to łopatologicznie na przyszłość dla siebie, jakby mi się zapomniało 🤣 i dla wnuka, jakby chciał coś zmienić w ustawieniach. Załączę, może ktoś jeszcze skorzysta. Jednocześnie zrobiłem im 3 skróty bezpośrednio do Płytki dotykowej (w Menu Start, Pasek zadań i ikonka koło zegarka), więc 1 kliknięciem mogą sobie zmieniać jej ustawienia, np. gdyby okienka szalały lub było wszystko OK. Dzwoniłem do serwisu DELL, ale ponieważ mają tylko 5 letnie pogwarancyjne wsparcie, bał się cokolwiek mi doradzić, bo odpowiedzialność itp., ale uprzejmie przesłał mi na e-maila Instrukcja użytkownika. Dell Latitude E5530. All-products_esuprt_laptop_esuprt_latitude_laptop_latitude-e5530_owner's manual_po-pl.pdf To serwisówka z dokładnymi instrukcjami rozebrania sprzętu, wymontowywania oraz instalacji wszystkich komponentów laptopa Dell Latitude E5530. Jest w pdf i nie mogę tu załączyć, więc jeśli ktoś potrzebuje, proszę o info. Jeszcze raz dziękuję bardzo za pomoc Juliusz i Jessica.
  4. Dzięki Juliuszu za cenne rady. Poszedłem tym tropem. Bardzo dobra jest ta strona serwisowa DELL. Może nawet tam zadzwonię do pomocy technicznej online. Ze stronki DELLA zainstalowałem program SupportAssist. który pozwolił testować komponenty i zaktualizować sterowniki, m.in. Dell Touchpad Driver. Ale aktualizacja BIOSU się nie powiodła, 2 razy próbowałem. Co o tym myślicie? Aktualizacje o znaczeniu krytycznym: Dell Security Advisory Update - DSA-2021-088 1.0.0 Intel Management Engine Components Installer 11.0.6.1194 Dell Latitude E5530 System BIOS A21 Aktualizacje zalecane: Dell Touchpad Driver 10.3201.101.212 Tego nie wiem, odkupiłem go z mojej firmy, był używany wcześniej przez innych pracowników. Nie wiem czy to przypadek, że zepsuł się mechanicznie do końca PKM w panelu dotykowym, czy przypadkiem jakimś skrótem klawiszowym go wyłączyłem, czy też to wynik tych 3 aktualizacji, w każdym razie nie działa Prawy Klawisz w Touchpad. W związku z tym nie będzie chyba już problemu z wyskakującymi okienkami, a bez PKM da się żyć 🤣 Jak robiłem test w SupportAssist to właśnie już nie wykrywało kliku PKM, jak na zdjęciu. Na razie jest OK. Nic nie wyskakuje. Będę obserwował i zapytam jeszcze serwis DELL, co o tym myślą. Dam znać. Dziękuję za pomoc Jessica i Juliusz.
  5. >Panel Sterowania>Konta użytkowników>Dodaj lub usuń konto . Jessi, ten laptop kupiłem ok. pół roku temu w firmie, był wyczyszczony, tzn. Windowsa sam potem instalowałem, ale konto Admina ma gdzieś pewnie zablokowane, bo zawsze było ono oprócz konta normalnego użytkownika. Przy instalacji nie chciałem dodawać nowego konta, coś takiego było, nie pamiętam dokładnie. Ostatecznie może zostać jak jest. Ponieważ ten laptop potrzebny jest dla 7 letniego wnuka, który we wrześniu rozpocznie Edukację domową, połączoną z kontaktem przez neta z niektórymi nauczycielami i prowadzonymi przez nich zajęciami, laptop musi być sprawny. Bardzo Cię proszę o cierpliwość i pomoc. Co wg Ciebie będzie najpewniejsze w działaniu? Może szybka naprawa systemu albo reinstalka, ale najlepiej jakby z ukrytej opcji Windowsa? Dzisiaj mi jeszcze okienka nie wyskakiwały, choć pracuję z myszką. EDIT: godzinę później - już wyskakują :( Dodam jeszcze, że przy starcie systemy pojawia się komunikat jak na zdjęciu, można wejść do Biosu itp, dawałem tam Default kiedyś, nic to nie zmieniło. Mogę jeszcze raz tam pogrzebać, zrobię zdjęcia jakie są ustawienia itp. Akumulatora laptop nie ma. Może tam też bateria jest do wymiany na płycie, bo godziny nie trzyma, tylko się aktualizuje godzina przy połączeniu z internetem? Godzinę temu nacisnąłem F5 - ... onboard diagnostic... i potem się otworzył pulpit, ale nie wiem czy jest gdzieś wynik tego testu? Zrobiłem ponownie test FRST. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  6. A teraz, tylko przeglądając powyższy mój wpis, wyskoczyły mi takie okienka:
  7. W załączeniu screeny, kiedy oglądałem rolkę i wyskakiwały na sekundkę lub dłużej takie okienka "prawokliku". Z myszką lub bez. A poniżej link do pobrania 21 sekundowego zapisu walki z okienkiem (jak moje 5.jpg) córki i zięcia: https://wetransfer.com/downloads/af73a78dbae0cbe459dfaaf53deba5c420230826203853/d2fc45877f5457d60bee3754e04e6da420230826204018/b21415?trk=TRN_TDL_01&utm_campaign=TRN_TDL_01&utm_medium=email&utm_source=sendgrid A przy okazji, jeśli można prosić o pomoc w usunięciu, przy starcie laptopa, konta do logowania Users.
  8. Puściłem rano 2 godzinny film i nic nie wyskoczyło. Naprawa Fixlog wykonana. Odezwę się wieczorem, jak córka prześle screeny okienek. Dzięki Jessica. Fixlog.txt
  9. Cześć. Na laptopie córki DELL Latitude E5530 pojawiają się wyskakujące okienka kontekstowe. Jakby z prawokliku, np. na polu wpisywania tego tekstu, na pulpicie podczas oglądania filmu. Jakby się robił klik PKM w pasek zadań lub w pulpit. Dzieje się to z myszką lub bez. U mnie dziś przez 5 godz. nie włączyło się żadne inne niż te, wyskakujące przy pisaniu tego tekstu. U córki co chwilę się włączało i to tak, że nie reagowało na zamykanie i zasłaniało obraz oglądanego filmu. Może jutro jeszcze pokażę filmik z tym co się działo lub screeny, jeśli córka mi dośle archiwalne nagrania. Muszę jeszcze dokładnie sprawdzić te jej okienka, z czym były. Zamieszczam logi z FRST i MBAM. Proszę o pomoc. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt log MBAM.txt
  10. 5 miesięcy minęło - zero odpowiedzi. Usunąłem dziś załączniki, moderatora proszę by usunął cały wątek,
  11. Witam Super forum, ale szkoda, że od 19.12. 2017 r. do dziś w tak prostej sprawie nie ma żadnej odpowiedzi. Raczej nie ma infekcji, jest za mało miejsca na dysku, nie ma aktualizacji... (Aktualizacje zacząłem robić rano już po wrzuceniu logów). Zgłaszałem też to do działu Brak odpowiedzi. Wiem, że nie można wymagać, trzeba być wdzięcznym, cierpliwym itp., no ale to już prawie 2 miesiące... Proszę więc o usunięcie mojego postu, niech nie zaśmieca forum. Ale na wszelki wypadek, gdyby ktoś jeszcze zechciał się pochylić nad problemem, to proszę o info - wrzucam najnowsze logi z FRST. Pozdrawiam
  12. Przeprasza, że zapytam, ale nie wiem, czy mam jeszcze czekać - bo już prawie miesiąc mija, czy szukać pomocy w innym dziale lub może na innym forum? A może podać więcej logów, z innych programów diagnostycznych? Zrobiłbym to już dawno bardzo chętnie, ale w zaleceniach jest:Tylko na prośbę moderatora (proszę nie załączać, o ile nie padnie taka prośba). Uaktualniam więc tylko FRST.
  13. Zapraszam do mnie https://www.fixitpc.pl/topic/33433-spowolniony-laptop-win7-hp630/ Minął miesiąc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...