Skocz do zawartości

Illidan

Użytkownicy
  • Postów

    877
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Illidan

  • Urodziny 09.01.1978

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Gliwice
  • Hobby:
    Komputery, gry, książki, granie na nerwach żonie :-)

Kontakt

  • Skype
    illidan531

Ostatnie wizyty

119 780 wyświetleń profilu
  1. Dysk masz sprawny. Logi masz czyste, kompletnie nic nie ma w nich, nawet nie ma co sprzątać. Tu może kwestia sterowników, programów działających w Windows. Aktualizacja sterowników "DriverCloud". System raportuje też jakieś problemy ze sterownikami / usługami Intela. Pobrać najwyżej wszystko ze strony producenta laptopa, czy też program do aktualizacji oprogramowania od HP, System też uaktualnić jak są jakieś łatki do zainstalowania. Co jeszcze można zrobić, logi z "Autoruns" aby ocenić, co startuje z Windows i ewentualnie wyłączyć co zbędne. Autoruns uruchom w opcji „Uruchom jako administrator” i poczekaj, aż w dolnym roku program poda gotowość „Ready”. Wybierz przycisk „File”, następnie po rozwinięciu „Save ...”Plik zapisz na Pulpicie. Zapisz jako *.arn. Zaznacz jeszcze w "Options” >> "Hide Empty Locations” i ”Hide Windows Entries”. Tak powstały log spakuj jakimś pakerem, nawet systemowym Zipem i zamieść gdzieś, skąd mogę go pobrać do analizy. Podaj mi linka do paczki tutaj.
  2. A sterowniki zaktualizowałeś pod nowy system? W tym przypadku dla karty sieciowej WiFi? Nie mniej najlepiej wszystkie uaktualnić.
  3. Jak tam dysk jest? Dane S.M.A.R.T. co CrustalDiskInfo pokaż, screena zrób z oknem programu.
  4. Bipniecia niby mówią, że to błąd karty graficznej lub parzystości RAM. Nie mniej jak karta grafiki działa w innym kompie i RAM to można to wykluczyć w takim razie. Prawdopodobnie płyta główna, jak podejrzewasz. Chyba że to procesor, masz jak sprawdzić? BIOS wtedy wydaje zmienny niski i wysoki. Sygnały Alarmowe BIOS/UEFI (sygnały dźwiękowe).
  5. Nie powinien się Malwaresbytes gryźć, to akurat program, który będzie wspierał, a w wersji darmowej to skaner na życzenie, zresztą na czas skanowania nim możesz Avast wyłączyć. Logi przejrzę za dłuższą chwilę... Ok, wszystko zrobione. Widzę też, że usunąłeś wszystko w "AdwCleaner", ale w sumie "Driver Identifier" mogłeś zostawić. Nie mniej oceń teraz działanie systemu.
  6. Have you tried using a driver updater and search engine? Maybe check out Driver Identifier, Snappy Driver Installer, or DriverCloud. What about the driver for Windows Media Server? Have you tried downloading and installing it normally in Windows? It might work.
  7. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera. Pobierz dodatkowo "Malwaresbytes" . Przeskanuj nim komputer, usuń jeśli coś zostanie jeszcze wykryte i pokaż raport. Pobierz też darmowy "ADWCleaner" pokaż log ze skanowania.
  8. Nie ma za co dziękować, usuń "FRST" i jego kwarantannę: C:\\FRST "Malwaresbytes" możesz też usunąć lub zostawić jako wsparcie antywirusa, w wersji darmowej to skaner na życzenie i możesz go co jakiś czas użyć do przeskanowania systemu.
  9. Zrób logi z FRST: Shortcut, FRST, Addition. Logi zamieść tutaj do wglądu.
  10. Nie ma za co przepraszać, nic się nie stało. Jest ok, program przyczepił się tylko do PC Doktor, a to dlatego, że to program, który ingeruje w system. Także to fałszywe zgłoszenie. Także komputer czysty. Jeszcze jakieś problemy masz?
  11. Tylko że to nie jest log ze skanowania. https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/malwarebytes-opis-aplikacji-omowienie-sposobu-uzycia?fromSearch=true
  12. Ok, wykonane wszystko. Pobierz jeszcze darmowy Malwaresbytes, zainstaluj i przewodnik nim system. Pokaż log ze skanowania.
  13. Nic niepokojącego nie znalazłem w logach, sprzątanie tylko. Uruchom FRST. Skopiuj zawartość podaną niżej i nigdzie nie wklejaj-FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym. Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu! W FRST kliknij opcję "Napraw" (Fix). Pokaż raport "fixlog.txt", który otrzymasz po restarcie komputera.
  14. Sprawdzałeś program do aktualizacji sterowników jak. np "Snappy Driver instaler" czy "Driver identifier" itp.? Oczywiście uprzednio podłącz urządzenie do komputera. W instrukcji obsługi nie ma linka do strony producenta ze sterownikami? W
  15. Ok, jak jest dobrze, to kończymy. Usuń "FRST" i kwarantannę: C:\\FRST "AdwCleaner" też możesz usunąć lub zostawić i używać co jakiś czas, tylko uważaj, bo lubi ona czasem używać preinstalowane aplikację od producentów sprzętu jak HP, czy Dell itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...