Skocz do zawartości

Flash

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Flash

  • Urodziny 15.07.1981

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  1. Witam, po przeinstalowaniu systemu Vista próba zainstalowania uprzednio wgranych programów i gier kończy się komunikatem Program InstallShield Engine przestał działać. Zauważyłem, że problem dotyczy aplikacji, które opisane są przez system jako 32-bit Setup Launcher. Przed reinstalacją systemu wszystkie programy/gry wykorzystujące ten instaler dawały się normalnie zainstalować. Problem pojawił się po wgraniu systemu na nowo. System to Vista Business 32 SP2, ma wgrane wszystkie aktualizacje. Poniżej pełna informacja o błędzie: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: _INS5576._MP Wersja aplikacji: 5.53.168.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 36d2e6b6 Nazwa modułu z błędem: ntdll.dll Wersja modułu z błędem: 6.0.6002.18881 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 51da3e27 Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: 00066666 Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.256.6 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: fcb7 Dodatkowe informacje 2: ca650be3bef58f4d0c93e74c20f0c7a6 Dodatkowe informacje 3: 6ffc Dodatkowe informacje 4: bcbb2d6f0498a81a5a9fec3ba534413a Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0415 Proszę o pomoc lub wskazówkę jak można to naprawić. Pozdrawiam.
  2. Wybrałem drugie rozwiązanie, by nie stracić ustawień. Rozumiem.
  3. Tutaj znalazłem jedynie wpis SRTSPX, poza tym wpisy odnoszące się do byłego antywirusa: Symantec Intrusion Prevention Driver (ze znaczkiem żółtego trójkąta z wykrzyknikiem) oraz SymEvent. Wszystko usunąłem. W Menadżerze Urządzeń, pod grupą Karty sieciowe znalazłem jeszcze u siebie taki oto wpis isatap.{.....}. Wpis posiada znak ostrzeżenia (p. miniaturka). Nie przypominam sobie żebym takie urządzenie u siebie posiadał. Czy mogę tą pozycję usunąć z systemu? Microsoft twierdzi, że możną tą informację zignorować. Skrypt wykonany z powodzeniem. Oto raport ========== OTL ========== Service ISPwdSvc stopped successfully! Service ISPwdSvc deleted successfully! Service CLTNetCnService stopped successfully! Service CLTNetCnService deleted successfully! Service ccSetMgr stopped successfully! Service ccSetMgr deleted successfully! Service ccEvtMgr stopped successfully! Service ccEvtMgr deleted successfully! Service SRTSPL stopped successfully! Service SRTSPL deleted successfully! C:\WINDOWS\System32\drivers\srtspl.sys moved successfully. Service SRTSPX stopped successfully! Service SRTSPX deleted successfully! C:\WINDOWS\System32\drivers\srtspx.sys moved successfully. Service SRTSP stopped successfully! Service SRTSP deleted successfully! C:\WINDOWS\System32\drivers\srtsp.sys moved successfully. OTL by OldTimer - Version 3.2.24.1 log created on 06212011_133240 Usunąłem wszystkie 8 pozycji na liście. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
  4. Wykonałem wszystko zgodnie z zaleceniami. No i... działa (kalendarz i akcje). Z tą białą obwódką wokół kalendarza już sobie poradzę sam, bo widziałem link do pobrania wersji z Windows7. Jako ciekawostkę podaję, że po instalacji gadżetu pochodzącego z Windows7 trzeba klikać 2x by wyświetlić kalendarz w układzie miesięcznym. W oryginalnym gadżecie wystarczył jeden klik... no i biała ramka oczywiście. Ale nie można mieć wszystkiego. Uprawnienia cofnąłem usuwając użytkownika. Serdecznie dziękuję za pomoc jaką mi okazałaś pomagając w rozwiązaniu tego problemu.
  5. Niestety, ale zarówno w trybie normalnym jak i w trybie awaryjnym, przy próbie wprowadzenia pliku FIX.REG do rejestru a następnie zrestartowaniu systemu gadżety dalej nie działają. Okienko z komunikatem błędu przy imporcie pliku FIX.REG pojawia się również w trybie awarajnym. Czy w takim wypadku istnieje możliwość zmodyfikowania tych wpisów w rejestrze jakimś innym sposobem?
  6. Tak, to się dokładnie zgadza, ponieważ używam Avasta w zasadzie od początku, czyli od wersji 4, poprzez 5 i obecnie 6. Operacja reperacji systemu przy użyciu stworzonego pliku FIX.REG niestety nie dochodzi do skutku. Po krokach: 1. Start > wpisanie w polu wyszukiwania regedit > ppm i wybór uruchom jako administrator 2. W oknie Edytora rejestru > Plik > Importuj... > i wskazaniu pliku FIX.REG pojawia się informacja, którą załączyłem w miniaturce. Czy w związku z tym zmianę tych wpisów we Edytorze Rejestru mam dokonać np. w trybie awaryjnym?
  7. Umieszczając plik ze zmienionym rozszerzeniem nie było moją intencją obchodzić w jakikolwiek sposób ustalonych tutaj zasad. Moim zamiarem było jedynie jak najdokładniejsze przedstawienie informacji zwrotnej płynącej ze wpomnianego archiwum. Fakt faktem, iż niepotrzebnie zamieściłem cały raport, wynika to z tego iż do tej pory nie miałem wiedzy na temat filtrowania logów z plików CBS. Wiedza płynąca z artykułu do nadrobienia... Dziękuję za wyrozumiałość. W załączeniu nowy log z OTLa (na warunku dostosowanym): Dobrze. Dziękuję. ps. Z uwagi na brak zabezpieczenia w postaci Antywirusa ograniczę korzystanie z tego sytemu i przesiądę się na inny. Proszę potem o info kiedy mógłbym zainstalować ponownie Avasta.
  8. Dokładnie, problem rozwiązuje podmiana gadżetu z Win7, co stwierdziłem dokonując tejże zamiany. Przeprowadziłem zalecane czynności, poniżej wyniki: Jeśli chodzi o działanie osłony skryptowej Avast, to ją zatrzymałem, przeładowałem pasek boczny, uruchomiłem na nowo komputer - jednak bez żadnych zmian. Następnie odinstalowałem całkowicie program Avast korzystając z apletu Programy i Funkcje w Panelu Sterowania. Rezultat - również bez zmian, problem pozostał. Uruchomiłem weryfikację stanu plików skryptowych wg instrukcji poleceniem sfc /scannow (w załączeniu miniaturka z wynikiem skanowania). W związku z tym działaniem pliki zostały naprawione. Jednakże po restarcie - problem kalendarza nie zniknął. W celu zobrazowania całego procesu naprawy plików w załączeniu umieszczam plik CBS.txt spakowany do formatu RAR. (z uwagi na brak uprawnień prosze po ściągnięciu pliku CBS.txt zmienić rozszerzenie na .rar a następnie wypakować) Miałem kilka takich incydentów z zarażonymi urządzeniami USB, jednakże program antywirusowy nie dopuścił do infekcji systemu, zagrożenie zostało wykryte i zneutralizowane. Ponadto w celu uniknięcia podobnych zdarzeń wyłączyłem automatyczne rozpoznawania treści zawartej w dyskach USB (wyłączenie autoodtwarzania). Utworzyłem plik FIX.REG wg założeń i uruchomiłem - klucze i wartości prawidłowo zostały wprowadzone do rejestru. System na mojej maszynie został uszczęśliwiony Symanteckiem już na etapie instalacji (standartowo Symantec się wgrywa przy instalacji systemu z partycji Recovery). Po upływie czasu testowego program Symatec został odinstalowany w sposób standardowy i w użyciu znalazł się jego zamiennik, czyli Avast. Nie, w aplecie nie ma żadnych wpisów, którę miałyby związek z Symanteckiem. Czy w związku z faktem, iż w aplecie "Dodaj / usuń programy" nie ma wpisów związanych z Symanteckiem jest zasadne przeszukać rejestr i wymontować pozostałe śmieci po Symantecku ręcznie?
  9. Witam, z zainteresowaniem przyczytałem wszystkie wątki dostępne na forum odnoszące się mojego problemu polegającego na niewyświetlaniu się gadżetu Akcje oraz błędnie działającego gadżetu Kalendarz. W związku z powyższym podjąłem następujące działania mające na celu rozwiązanie problemu: 1. Operacja przywrócenia domyślnych gadżetów + zresetowanie bocznego paska. 2. Ponowna rejestracja bibliotek wg zaleceń, czyli C:\Windows\system32>regsvr32 vbscript.dll C:\Windows\system32>regsvr32 jscript.dll C:\Windows\system32>regsvr32 scrrun.dll C:\Windows\system32>regsvr32 msxml3.dll po czym restart systemu. 3. Odinstalowanie emulatora napędu CD Daemon Tool wg zaleceń (sam program oraz sterownik SPTD wg instrukcji zdeintalowano). 4. Wyłączenie wszystkich osłon działającego programu Avast. 5. Podmiana folderu c:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\Calendar.Gadget\ na tożsamy folder pochodzący z Visty Home Premium 32-bit oraz z Windows 7. 6. System przeskanowany Avastem oraz MBAM (Malwarebytes Anti-Malware) - brak nieprawidłowości. Pomimo wszystkich wyżej opisanych zabiegów problemu nie udało mi się rozwiązać, w związku z powyższym proszę o pomoc w tym temacie. Dodatkowe wskazówki: system operacyjny to System Windows Vista Business 32-bit, na którym ww gadżety funkcjonowały bez zarzutu od 4 lat. W ostatnim czasie pojawiła się seria BlueScreenów (2 lub 3 dziennie przez okres tygodnia). Powodem błędów okazała się niedokończona w jakimś stopniu automatyczna aktualizacja programu Avast. Wszystko wskazywało na błędy w bibliotekach .dll Avasta. Problem rozwiązałem poprzez ponowną reinstalację Avast, od tego czasu BS się nie pojawił więcej. Mniej więcej w podobnym czasie system automatycznie zainstalował nową przeglądarkę IE9. Połowicznym, jednakże nie do końca satysfakcjonującym rozwiązaniem problemu z kalendarzem okazało się zainstalowanie podobnego gadżetu, ściągniętego przy użyciu linku "Ściągnij więcej gadżetów w trybie online". Co dziwne, wspomniany gadżet działa, w przeciwieństwie do tego oryginalnego, systemowego. W załączeniu zamieszczam standartowe logi oraz zdjęcie poglądowe, na którym widnieje działający kalendarz, oryginalny niedziałający oraz kalendarz arabski, nota bene też działający. Pozdrawiam. OTL.Txt Extras.Txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...