jakby ktoś szukał rozwiazania to napisałem do supportu riot i odpowiedzieli mi iż :
Cześć!
W przypadku tego problemu, spróbuj zainstalować grę na nowo dokładnie według poniższych kroków:
Odinstaluj Riot Vanguard z poziomu "Dodaj lub usuń programy", po czym uruchom ponownie komputer.
Odinstaluj grę, usuń ręcznie cały folder C:/Riot Games i wykonaj poniższe kroki:
1) Wykonaj kombinację klawiszy Windows + R
2) W oknie uruchamiania wpisz %programdata% by przejść do folderu (C:\ProgramData)
3) Spróbuj znaleźć folder "Riot Games". Jeśli tam będzie, to możesz go usunąć.
4) Następnie, ponownie wykonaj kombinację klawiszy Windows + R
5) W oknie uruchamiania wpisz %localappdata%
6) Jeśli będą tam foldery Riot Games oraz VALORANT - usuń je.
Po wykonaniu tych kroków, zainstaluj grę na nowo w rekomendowanym folderze (C:\Riot Games) i daj nam znać gdyby problem się powtarzał.
Player Support Specialist
Dla mnie podziałało