Skocz do zawartości

Luke

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Hej, okazało się, że natura problemu leży w aktualizacji Windows 8. Z niewiadomych dla mnie przyczyn zwlekał on z aktualizacją przez 8h... Przez to nie przechodziły wszystkie pliki instalacyjne. Dziękuję za pomoc w przeglądzie logów i zapewnieniu, że nie jest zainfekowany. Z wyrazami szacunku Luke
  2. Niestety po dwukrotnym odinstalowaniu AVG poprzez AVG Remover cały czas problem występuje. Tak jakby program nie zainstalował się w 100%. Podczas próbnego przeskanowania pliku poprzez AVG wyświetla komunikat "Proces interfejsu użytkownika AVG (AVGUI.exe) nie jest uruchomiony. Uruchom aplikację przed rozpoczęciem skanowania." McAfee natomiast odinstalowałem bez problemu.
  3. Dodatkowo nadmienię fakt, że Centrum Akcji win 8 również nie wykrywa dodatkowej ochrony antywirusowej jakoby ten nie został zainstalowany.
  4. Hmm, to w takim razie nie rozumiem dlaczego AVG nie widnieje w zainstalowanych aplikacjach i nie mogę uruchomić jego interfejsu, nie widnieje również na pasku szybkiego uruchamiania, dlatego podałem główny wątek tego problemu. McAfee jest zawsze instalowany z automatu przy formatowaniu systemu, nie mam wpływu na jego instalację.
  5. Witam, Problem dotyczy instalacji jakiegokolwiek programu antywirusowego a mianowicie braku instalacji całkowitej oprogramowania. Instalator rzekomo po wykonaniu instalacji 100% kończy akcję, natomiast brakuje w folderach docelowych wielu plików programu antywirusowego chociażby głównego pliku exe. Po formatowaniu dysku i przywracaniu systemu problem cały czas się powtarza. Proszę państwa o pomoc w przedmiotowej sprawie. Ponieważ wiem, że problem ostatnio krąży po użytkownikach, w załączeniu przesyłam logi z FRST, w ramach wglądu na problem. Osobiście nie jestem specjalistą w danej dziedzinie, także proszę o wytłumaczenie sprawy dla "laika" Pozdrawiam FRST.txt Addition.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...