Skocz do zawartości

romcost

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O romcost

  • Tytuł
    Użytkownik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem w tym, że nie potrafię w całości jej odinstalować ...
  2. Witam serdecznie, Dziś znowu, bez jakichkolwiek zmian w systemie(wymieniłem tylko dysk niesystemowy na większy) Windows 10 pro przestał widzieć mi dysk NAS oraz inne urządzenia w sieci. Mam sieć główną 192.168.0.xxx, do której podpięty jest NAS o ip 192.168.0.10, oraz router z podsiecią 192.168.1.xxx, do którego podłączony jest właśnie ten komputer (IP:192.168.1.25), w routerze 192.168.1.1 mam ustawioną dodatkowo tabelę routingu statycznego dla ip 192.168.0.10, do tej pory wszystko działało i NAS był widoczny jak i inne komputery w sieci "głównej", dziś na Chiny ludowe nie mogę się połączyć z NASem jak i np. kamerą podpiętą do sieci xxx.xxx.07 (też ustawiony ręczy routing), czy nawet routerem głównym 192.168.0.1. Nasa i tych urządzeń nie widzę w otoczeniu sieciowym a stworzone skróty / zmapowane dyski nie działają. Dodam, iż IP nie zmieniły się, wszystkie są statyczne ... Macie pomysł co zrobić ? Oczywiście Windowsowe naprawianie problemu nie rozwiązuje go, restarty wszystkich urządzeń też nie pomaga. Co ciekawe nawet strony WWW z urządzeń nie są dostępne, otrzymuję komunikat "Przekroczono limit czasu połączenia". Z innego komputera z Windowsem 7 wszystko działa (także wpięty do podsieci 192.168.1.xxx), podobnie jak z innego komputera z Windows 10 Home ... Dodam jeszcze, że wszystkie komputery i NAS mają ustawioną tą samą grupę roboczą ... Już mi ręce opadają, możecie mi powiedzieć jak to naprawić ? Podobnie miałem kilka lat temu jak przeszedłem z 7-ki na 10-siątkę, miałem ten sam problem (okazało się, że Microsoft coś spierniczył), ale wtedy wróciłem do 7-demki i olałem 10-siątkę.
  3. Witam serdecznie, Dziś znowu, bez jakichkolwiek zmian w systemie(wymieniłem tylko dysk niesystemowy na większy) Windows 10 pro przestał widzieć mi dysk NAS oraz inne urządzenia w sieci. Mam sieć główną 192.168.0.xxx, do której podpięty jest NAS o ip 192.168.0.10, oraz router z podsiecią 192.168.1.xxx, do którego podłączony jest właśnie ten komputer (IP:192.168.1.25), w routerze 192.168.1.1 mam ustawioną dodatkowo tabelę routingu statycznego dla ip 192.168.0.10, do tej pory wszystko działało i NAS był widoczny jak i inne komputery w sieci "głównej", dziś na Chiny ludowe nie mogę się połączyć z NASem jak i np. kamerą podpiętą do sieci xxx.xxx.07 (też ustawiony ręczy routing), czy nawet routerem głównym 192.168.0.1. Nasa i tych urządzeń nie widzę w otoczeniu sieciowym a stworzone skróty / zmapowane dyski nie działają. Dodam, iż IP nie zmieniły się, wszystkie są statyczne ... Macie pomysł co zrobić ? Oczywiście Windowsowe naprawianie problemu nie rozwiązuje go, restarty wszystkich urządzeń też nie pomaga. Co ciekawe nawet strony WWW z urządzeń nie są dostępne, otrzymuję komunikat "Przekroczono limit czasu połączenia". Z innego komputera z Windowsem 7 wszystko działa (także wpięty do podsieci 192.168.1.xxx), podobnie jak z innego komputera z Windows 10 Home ... Dodam jeszcze, że wszystkie komputery i NAS mają ustawioną tą samą grupę roboczą ... Już mi ręce opadają, możecie mi powiedzieć jak to naprawić ? Podobnie miałem kilka lat temu jak przeszedłem z 7-ki na 10-siątkę, miałem ten sam problem (okazało się, że Microsoft coś spierniczył), ale wtedy wróciłem do 7-demki i olałem 10-siątkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...