Skocz do zawartości

piotrimi

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotrimi

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. Witam Mam tylko ten i jeden kłopot. Po jednej z aktualizacji z Sklepu Windows, gdzie aktualizowała się aplikacja Twój Telefon, to po tej aktualizacji ta aplikacja poprostu przestała działać i nie uruchamia się wcale. Nie pomogła nawet nowa aktualizacja Windows H2 October, z Windows H1 Zrzuty zasyłam - 1. Widok kafelka w Menu Start, dziwna nazwa na kafelku, na pasu zadań ikona jest ale przezroczysta. 2. Po kliknięciu PPM na tym kafelku z menu - Więcej - Ustawienia Aplikacji, powinno otworzyć się okno z Ustawieniam tylko tej aplikacji Twój Telefon, a otwiera się tylko okno
  2. Witam. Aktualizacja w Windows Update KB4566782 z 11.08.2020, pobiera się do 100% i nic dalej się nie dzieje, stoi w miejscu. Po restarcie komputera cały proces od nowa, pobiera ponownie do 100% i tak w kółko i tak w kółko. Windows 10 Home 64 bit. - wersja 2004 kompilacja 19041.388 Jaka jest przyczyna i jak to zrobić żeby w końcu ten patch się zainstalował, ręczna instalacja efekt jak powyżej. Proszę o poradę. Pozdrawiam. Piotr.
  3. Witam Z dnia na dzień przestały nagle działać tylko trzy klawisze w części numerycznej klawiatury, jest to klawisz "zero" oraz "kropka" i "enter" Wszystkie inne klawisze działają. Mam właczony klawisz NumLock. Jest to dosyć uciazliwe dla mnie, ponieważ z powodu mojej niepełnosprawności te właśnie klawisze są mi nie zbędne i potrzebne do pracy na moim komputerze. Laptop HP 15 Omen - Windows 10 Home 64. Bardzo proszę o pomoc i poradę, za co ślicznie - Dziękuję. P.S.: Nic mi się nie wylało ani nie wpadł żaden okruch.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...